آموزش تکنیک های VFX: ایجاد پرچم CG با افتر افکت و Cinema 4D

VFX Techniques: Creating a CG Flag with After Effects and Cinema 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بدنه و سیستم های پارچه ای سفت و سخت CINEMA 4D و پلاگین CAMERATRACKER قدرتمند در افتر افکت ترکیبی عالی برای ردیابی و ترکیب مواد مشابه پارچه در فیلم های زنده است. در این دوره ، Craig Whitaker شما را در طی مراحل پس از تولید برای ایجاد یک پرچم تولید شده توسط رایانه راهنمایی می کند - از طراحی ماکت از مواد مرجع و ردیابی حرکت دوربین تا ساخت پرچم با استفاده از ابزار شبیه سازی پارچه ای CINEMA 4D و ترکیب مجدد آن با افتر افکت وارد صحنه شوید. هر مرحله از این فرآیند غنی از درسهایی است که در موقعیتهای مشابهی که CG و هنرمندان آهنگساز در دنیای واقعی با آن روبرو هستند قابل استفاده است.
موضوعات شامل:
  • جمع آوری مطالب مرجع
  • برنامه ریزی و جلوگیری از شلیک
  • تجزیه و تحلیل و ردیابی فیلم
  • حل شات ردیابی شده و تنظیم محیط
  • ایجاد و تنظیم شبیه سازی پارچه
  • بافت پرچم
  • رندر از 3D عبور می کند
  • درجه بندی رنگ ، افزودن دانه و کار با اعوجاج لنز

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. برنامه ریزی شات 1. Planning the Shot

  • جمع آوری مواد مرجع Collecting reference material

  • ایجاد یک تمسخر Creating a mock-up

2. مرور و پیگیری فیلم 2. Reviewing and Tracking the Footage

  • مدیریت سر و صدا در عکس پس زمینه Managing noise in the background shot

  • آماده سازی عکس برای ردیابی دوربین Preparing the shot for camera tracking

  • ردیابی شات Tracking the shot

  • حل و پالایش عکس Solving and refining the shot

  • تنظیم محیط و صادرات داده های دوربین سه بعدی به CINEMA 4D Setting up the environment and exporting 3D camera data to CINEMA 4D

3. ایجاد پرچم 3. Creating the Flag

  • ساختن پرچم و ایجاد مقیاس Building the flag and establishing scale

  • محدودیت و کمربند ساختمانی Building constraints and belts

  • تنظیم شبیه سازی پرچم Setting up the flag simulation

  • ساختن یک شیء برخورد دهنده Building a collider object

  • ذخیره و تصحیح شبیه سازی Caching and refining the simulation

4- روشنایی و ارائه 4. Lighting and Rendering

  • بافت پرچم Texturing the flag

  • تطبیق نور CG به صفحه Matching the CG light to the plate

  • تنظیم بافت Adjusting the texture

  • تنظیم گذرهای رندر Setting up render passes

5. آهنگسازی 5. Compositing

  • تنظیم کامپوزیت Setting up the composite

  • آهنگسازی پاس ها Compositing the passes

  • افزودن دانه و درجه بندی رنگ Adding grain and color grading

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های VFX: ایجاد پرچم CG با افتر افکت و Cinema 4D
جزییات دوره
1h 55m
22
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
14,075
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Craig Whitaker Craig Whitaker

کریگ ویتاکر در اپل شروع به کار کرد ، برای مشتریانی همچون پپسی تدریس کرده و هم اکنون مدیر خلاق در استوریا است. کریگ ویتاکر بنیانگذار ، شریک زندگی و مدیر خلاق در استوریا ، یک شرکت با محتوای خلاق است که با تمرکز بر تولید فیلمنامه به صفحه و پست در فیلادلفیا است. وی بیش از یک دهه تجربه پس از تولید را دارد و از اپل شروع به کار می کند ، جایی که او انواع برنامه های حرفه ای از جمله Final Cut ، Shake ، Logic ، دیافراگم و رنگ را آموزش داده است. پس از ترک اپل ، او به عنوان یک هنرمند دیجیتال در DIVE در فیلادلفیا کار کرد ، جایی که در چندین فیلم سینمایی از جمله Let Me In ، I Am Number Four ، Safe و After Earth کار کرد. کریگ همچنین در بسیاری از پروژه های پخش با مشتریانی نظیر Pepsi ، دانشگاه معبد و Penn Medicine کار کرده است و استاد کمکی در دانشگاه درکسل است و به تدریس سه بعدی و آهنگسازی می پردازد. در سمت موسیقی ، کریگ با گروه Quick Step John بنیانگذار ، ترانه سرا و چند سازنده بود. موسیقی وی در نمایش برنده امی NBC NBC نمایش داده شده است و وی با گروه هایی همچون Matchbox 20 و Grateful Dead اجرا کرده است. علاوه بر این ، کریگ رئیس گروه کاربری NUKE Foundry در فیلادلفیا است و MAXON را در NAB 2015 ارائه داده است و تکنیک های VFX را با NUKE و CINEMA 4D نشان داده است.