آموزش پنل زنان SBIFF 2012: زنان در تجارت

2012 SBIFF Women's Panel: Women in the Biz

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: lynda.com به عنوان حامی مالی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی سالانه سانتا باربارا ، بار دیگر خوشحال است که در چهار پنل صنعت سرگرمی را باز می کند که برخی از استعدادهای برتر هالیوود را نشان می دهد. اعضای هیئت در فصل جوایز با دقت انتخاب می شوند و شامل موارد بسیاری می شود که در Golden Globes® و Oscars see مشاهده خواهید کرد.

با مدیریت Madelyn Hammond از Madelyn Hammond Associated ، در پانل نیروهای خلاق: زنان در تجارت پنج تهیه کننده با استعداد حضور دارند که فیلم های آنها برای چندین جایزه نامزد شده اند - از درام و کمدی گرفته تا انیمیشن و فیلم کوتاه مستقل. جولیا لویی دریفوس ( تصویر پاریس ) در مورد فیلم کوتاه خود که توسط شوهر / نویسنده برد هال نوشته شده صحبت می کند. لوئیس دریفوس ، بازیگر برنده چندین جایزه ، سفر خود را به عنوان تهیه کننده به طرف دیگر دوربین توصیف می کند. Dede Gardner ( Tree of Life ) به ما می گوید که چرا Fox Searchlight Pictures هنگام تبلیغ فیلم ترجیح داد تصاویری از ستاره برد پیت را درج نکند. ملیسا كاب ( كونگ فو پاندا 2 ) با روند ارگانیك تولید یك ویژگی انیمیشن صحبت می كند كه به تحول مداوم داستان در حین تولید اجازه می دهد. دنیس ریام ( ماشین ها 2 ) همچنین سفر خود را در انیمیشن های مختلف با وجود ژانر خلاق خلاق که انیمیشن Pixar است ، به اشتراک می گذارد. و لسلی اردنگ ( مبتدیان ) در مورد تجربیات کار با بازیگر افسانه ای کریستوفر پلامر صحبت می کند ، که جایزه استاد مدرن را در جشنواره امسال دریافت کرد.

این نیروهای قدرتمند در ساخت فیلم سینمایی نگاهی درونی دارند که چرا زنان دیگر از هیچ نقشی در تولیدی که انتخاب می کنند محروم نیستند. تنها چیزی که لازم است آرزو و تلاش زیاد است.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • مقدمه Introductions

  • زنان به عنوان همکار Women as Collaborators

  • آن را انتخاب کنید زیرا عاشق آن هستید Choose it because you love it

  • پیدا کردن مسیر فیلم indie شما Finding the path for your indie film

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش پنل زنان SBIFF 2012: زنان در تجارت
جزییات دوره
32m 50s
4
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
2,265
- از 5
ندارد
دارد
دارد
SBIFF
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

SBIFF SBIFF

جشنواره بین المللی فیلم سانتا باربارا یک سازمان غیر انتفاعی است که به غنی سازی فرهنگ محلی و افزایش آگاهی از فیلم به عنوان یک شکل هنری اختصاص داده شده و همچنان یک توقف اساسی در جاده های اسکار است. SBIFF سینمای مستقل ، اسپانیایی و آمریکای لاتین ، اروپا ، جهان و مستند با کیفیت عالی و همچنین فیلم های طبیعت و گشت و گذار را ارائه می دهد ، همه در محیط زیبا در مرکز شهر سانتا باربارا ، یک پس زمینه کامل و مقصد گردشگری برتر. SBIFF همچنین از طریق پروژه 10-10-10 فیلمسازان جوان ، سفر میدانی به فیلم ها و سمینارهای آموزشی متعهد به آموزش است. SBIFF با تماشای بیش از 70،000 تماشا بیش از 200 فیلم در طول یازده روزه خود ، یک پایگاه مصرف کننده التقاطی و متنوع را ، چه از نظر محلی و هم در سطح ملی ، با وجود داشتن روابط محکم با صنعت سرگرمی در نزدیکی لس آنجلس جذب می کند. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به www.sbfilmfestival.org مراجعه کنید.