آموزش ارائه فضای داخلی معماری چشمگیر در 3ds Max و V-Ray

Rendering Impressive Architectural Interiors in 3ds Max and V-Ray

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این آموزش 3ds Max و V-Ray ، ما برای سه صحنه داخلی معماری ، روند کار مدل سازی و رندر کامل را مرور خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3DS Max 2012، V Ray 2.0، AutoCAD 2014، Photoshop CS3. در طول این آموزش 3ds Max و V-Ray ، ما برای سه صحنه داخلی معماری ، روند کار مدل سازی و رندر کامل را مرور خواهیم کرد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه صحنه های شبانه روزی را سبک و رندر کنید و همچنین متریال های معماری سریع رندر خود را بسازید. شما در مورد تکنیک های مختلف مدل سازی ضروری برای گردش کار معماری از جمله کار با برنامه های CAD یاد خواهید گرفت. کاناپه ، صندلی ، میز و آشپزخانه مدل سازی. و حتی می توانید پرده ها و ملافه های روان را با استفاده از شبیه سازی پارچه ایجاد کنید. با پایان این آموزش 3ds Max و V-Ray ، شما می توانید مانند یک معمار داخلی کار کرده و فکر کنید ، مبلمان را مدل سازی و ارائه دهید و به راحتی در مهلت های بسیار کوتاه کار خود را به پایان برسانید. نرم افزار مورد نیاز: 3DS Max 2012، V Ray 2.0، AutoCAD 2014، Photoshop CS3.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ارائه فضای داخلی معماری چشمگیر در 3ds Max و V-Ray Rendering Impressive Architectural Interiors in 3ds Max and V-Ray

  • ضروریات تناسب و چشم انداز Essentials of Proportion and Perspective

  • اهمیت روشنایی داخلی Importance of Interior Lighting

  • خواندن برنامه های داخلی Reading Interior Plans

  • وارد کردن برنامه های داخلی Importing Interior Plans

  • انتخاب نماها و افزودن دوربین های پیش نویس Selecting Views and Adding Draft Cameras

  • انتخاب جایی که می توانید وقت خود را صرف کنید Choosing Where to Spend Your Time

  • بازسازی ریل درب کشویی Remodeling the Sliding Door Rail

  • ایجاد بافت های دست انداز و انعکاس Creating Bump and Reflection Textures

  • افزودن دست انداز و بازتاب به مواد Adding Bump and Reflection to Materials

  • ساخت موجودی مبلمان Building an Inventory of Furniture

  • مدل سازی صندلی عرشه Modeling the Deck Chair

  • مدل سازی کاناپه Modeling the Couch

  • مدل سازی کاناپه Modeling the Base of the Couch

  • مدل سازی درزهای روی نیمکت Modeling the Seams on the Couch

  • مدل سازی میز قهوه و کابینت کناری Modeling the Coffee Table and Side Cabinet

  • مدل سازی مبلمان جدید از قطعات موجود Modeling New Furniture from Existing Pieces

  • استفاده از شبیه سازی پارچه برای مدل سازی لحاف Using Cloth Simulation to Model a Duvet

  • ویرایش پارچه و استفاده از Unwrap UVW Editing Fabric and Using Unwrap UVW

  • تولید صندلی شبح لویی Generating the Louis Ghost Chair

  • تکمیل فرم صندلی Finishing the Chair Form

  • مدل سازی میز ناهار خوری و پیشخوان آشپزخانه Modeling the Dining Table and Kitchen Counter

  • مدل سازی پیشخوان آشپزخانه عقب Modeling the Rear Kitchen Counter

  • مدل سازی قفسه های آشپزخانه و استخراج Modeling the Kitchen Shelves and Extractor

  • مدل چهارپایه شیر و آشپزخانه Modeling the Kitchen Tap and Bar Stools

  • مدل سازی فرش با استفاده از خز V-Ray Modeling a Rug Using V-Ray Fur

  • مدل سازی یک شکل مجسمه ای Modeling a Sculptural Figure

  • تنظیم صحنه ما Setting up Our Scene

  • تنظیم مواد و روشنایی Adjusting Materials and Lighting

  • تنظیم مواد مبلمان Adjusting Furniture Materials

  • بهبود بافت مبلمان Improving Furniture Textures

  • ایجاد بافت در V-Ray Creating Textures in V-Ray

  • کار با نور مصنوعی Working with Artificial Lighting

  • ایجاد چراغ های پایین در آشپزخانه Creating Down Lights in the Kitchen

  • ایجاد اشیا Light درخشان نور Creating Glowing Light Objects

  • تنظیمات نهایی صحنه Final Adjustments to the Scene

  • در حال اجرای تنظیمات گرگ و میش Implementing Twilight Settings

  • اضافه کردن چراغ های ثانویه Adding Secondary Lights

  • مدل سازی و روشن کردن چراغ سقفی سقفی Modeling and Lighting a Ceiling Cove Light

  • مدل سازی پرده واقع بینانه Modeling a Realistic Curtain

  • ایجاد بافت های پارچه ای Creating Fabric Textures

  • روشن کردن استخر Lighting the Pool

  • تصفیه نور و بافت کف Refining Lighting and Floor Texture

  • بافت و نیمکتها Texturing the Couches and Cushions

  • تنظیمات نهایی رندر در V-Ray Final Render Settings in V-Ray

  • انتقال رندر ما به فتوشاپ Moving Our Render to Photoshop

  • پیشرفت نمای نهایی ناهار خوری Advancing the Final Dining View

  • در حال گسترش نمای نهایی Final Lounge Expanding the Final Lounge View

  • بحث درباره پروژه ما Discussing Our Project

نمایش نظرات

آموزش ارائه فضای داخلی معماری چشمگیر در 3ds Max و V-Ray
جزییات دوره
8h 6m
49
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Micha Koren
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Micha Koren Micha Koren

Micha Koren یک طراح و 3D Artist است. ریشه خانواده وی در جمهوری چک است حتی اگر بیشتر زندگی خود را در آفریقای جنوبی گذرانده باشد. وی ضمن مدیریت پروژه های بین المللی تجسم سه بعدی که با تیم هایی از هنرمندان در آسیا انجام می شود ، مرتباً بین اروپا و سنگاپور سفر می کند. وی تحصیلات خود را در رشته معماری به پایان رساند و از آن زمان با معماران آفریقای جنوبی ، فرانسه ، اسپانیا و سنگاپور همکاری می کند. امروز تمرکز او بر یافتن روشهای جدیدی از تجسم معماری برای صنعت املاک و مستغلات است. او می گوید جهان آنقدر سریع در حال حرکت است که تصاویر و فیلم های سه بعدی به تنهایی مانند 10 سال پیش ما را تحت تأثیر قرار نمی دهد. امروز سینمای سه بعدی و نقشه های شهر سه بعدی تعاملی نوار را به ارتفاعات جدیدی رسانده اند. او می گوید ، ما باید هر روز برای ادامه این محدودیت ها رقابت كنیم. طراحی ، تجسم سه بعدی و کارآفرینی از بزرگترین علاقه های مایکا است. وی برنده جوایز طراحی ، تجسم ده ها پروژه معماری ، ایجاد وب سایت و راه اندازی مشاغل آنلاین شده است. او به ویژه از ورزش های شدید مانند سنگ نوردی ، موج سواری و دوچرخه سواری کوهستان لذت می برد زیرا اینها دلایل عالی برای خارج شدن از دفتر است. عبارت مورد علاقه میشا این است: "همیشه قابل دستیابی است!"