آموزش تألیف جلوه های بصری علمی تخیلی در وحدت 5

Authoring Sci-fi Visual Effects in Unity 5

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این دوره ، شما می آموزید که چگونه جلوه های بصری علمی تخیلی کلاسیک را در موتور بازی Unity 3D ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: وحدت 5.4. جلوه های بصری برای هر بازی یا فیلم علمی تخیلی بسیار مهم است. در این دوره ، با نوشتن جلوه های بصری علمی تخیلی در Unity 5 ، می توانید یاد بگیرید که چگونه جلوه های بصری کلاسیک علمی تخیلی ایجاد کنید. شما می توانید برخی از گردش کارها را برای ایجاد جلوه هایی مانند لیزر ، ستون های راننده موشک ، مسیرهای درخشان ، پورتال ها و شراره ها مشاهده کنید. با استفاده از موتور بازی Unity 3D ، این جلوه ها را با سایه اندازهای سفارشی ، روشنایی ، اسکریپت C # ، رندرهای خط و جلوه های پردازش پس از آن ایجاد خواهید کرد. پس از پایان این دوره ، شما آماده ایجاد و صادرات جلوه های علمی تخیلی سفارشی در Unity 5 خواهید بود. نرم افزار مورد نیاز: Unity 5.4.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

بررسی اجمالی پروژه Project Overview

  • بررسی اجمالی پروژه Project Overview

  • صحنه و ساختار شروع کننده Starter Scene and Structure

  • راه اندازی و پردازش پس از پردازش Rendering and Post-processing Setup

لیزر Lasers!

  • شروع شدن Getting Started

  • افزودن ماده لیزر Adding a Laser Material

  • ایجاد سایه زن لیزری سفارشی Creating a Custom Laser Shader

  • افزودن نور لیزر Adding a Laser Light

  • لیزر آتش اسکریپت قسمت 1 از 2 Laser Fire Script Part 1 of 2

  • لیزر آتش اسکریپت قسمت 2 از 2 Laser Fire Script Part 2 of 2

  • تنظیمات اسکریپت و تنظیمات نهایی Script Setup and Final Adjustments

راننده ها! Thrusters!

  • شروع شدن Getting Started

  • ایجاد Line Renderer Creating the Line Renderer

  • اضافه کردن یک چراغ Adding a Light

  • اسکریپت Thruster قسمت 1 از 2 Thruster Script Part 1 of 2

  • اسکریپت Thruster قسمت 2 از 2 Thruster Script Part 2 of 2

  • آزمایش افکت سوسو زدن Testing the Flicker Effect

  • اضافه کردن تشخیص سرعت Adding Velocity Detection

  • تنظیمات نهایی Final Adjustments

پورتال ها Portals!

  • شروع شدن Getting Started

  • ایجاد شی Port پورتال و تهیه سایه بان Creating the Portal Object and Preparing the Shader

  • اصلاح Shader Modifying the Shader

  • راه اندازی مواد و استفاده از سایه بان Material Setup and Shader Use

  • متحرک سازی اعوجاج پورتال Animating the Portal Distortion

  • متحرک سازی رنگ پورتال Animating the Portal Color

مسیرها و شراره ها! Trails and Flares!

  • شروع شدن Getting Started

  • ایجاد اثر دنباله دار Creating a Trail Effect

  • ایجاد شعله های لنز Creating a Lens Flare

نتیجه گیری و صادرات بسته Conclusion & Package Export

  • سازماندهی صحنه Organizing the Scene

  • سازماندهی دارایی های پروژه Organizing the Project Assets

  • صادرات و آزمایش بسته بندی Unity Exporting and Testing the unitypackage

  • خلاصه دوره Course Summary

نمایش نظرات

آموزش تألیف جلوه های بصری علمی تخیلی در وحدت 5
جزییات دوره
2h 21m
32
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
15
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Michael Baker
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Michael Baker Michael Baker

Michael Baker یک بازی ساز و متخصص تولید گرافیک با بیش از 15 سال تجربه در بازی ها و تولید VFX است. وی در پروژه های بزرگ دارای مجوز مبتنی بر جنگ ستارگان و بیگانه کار کرده است و ابزارهای نرم افزاری را برای چارچوب محبوب Bullet Physics Framework توسعه داده است که دارای تعداد بیشماری از ابزارهای نویسندگی ، فیلم های سینمایی و بازی ها است. در سال 2013 ، وی بنیانگذار Codex Worlds و استودیوی بازی های AAA indie مستقر در آستین ، تگزاس بود.