آموزش Substance Painter & Maya: Low Poly Character Making

Substance Painter & Maya: Low Poly Character Making

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

توجه: این کلاس دنباله کلاس "Zbrush 2021 برای مبتدیان مطلق" است، اما می توان آن را جداگانه نیز گرفت.

سلام بچه ها، آیا به دنبال کلاسی هستید که به طور کامل روند retopology و بافت را توضیح دهد؟

آیا می‌خواهید شخصیت‌ها و مجسمه‌های Zbrush خود را برای تولید آماده کنید؟

اگر اینطور است، من از شما به "مایا نقاش مواد: ساخت کاراکترهای کم پلی" خوشامد می‌گویم.

مربی: نام من آبراهام لیل است، من هنرمند و تهیه کننده سه بعدی هستم و 10 سال تجربه در این صنعت دارم. در حال حاضر من استودیوی خود را به نام Critical Hit هدایت می کنم که در آن پروژه هایی برای صنعت سرگرمی طراحی و تولید می کنیم.

چرا باید بپیوندید: در پایان این کلاس، شما می‌توانید کاراکتر high poly خود را به یک شخصیت آماده بازی تبدیل کنید.

در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت:

  • ابزارهای رتوپولوژی

  • اصول رتوپولوژی

  • UVs

  • بافت اولیه

  • سایه زدن

  • تنظیمات نورها و رندر

  • پست تولید

    کلاس را با آموزش اصول رتوپولوژی با پوشش چندین تمرین و ابزار به شما شروع می کنم. سپس در مورد تمام خطوط لوله مختلفی که مایا برای رتوپولوژی و اشعه ماوراء بنفش ارائه می دهد آشنا می شویم. پس از آن، نقشه‌های بافت خود را در مواد نقاش می‌پزیم و با استفاده از یک گردش کار PBR، کاراکتر خود را کاملاً بافت می‌دهیم. در نهایت ما همه چیز را برای تولید رندرهای نهایی خود پس خواهیم گرفت.

من این کلاس را برای دانش آموزانی طراحی کرده ام که می خواهند به یادگیری خط لوله تولید مورد استفاده در صنعت ادامه دهند. انتظار می رود درک خوبی از مایا داشته باشید، اما ما همه ابزارها را با جزئیات مرور خواهیم کرد تا بتوانید آن را دنبال کنید. ما از Maya، Zbrush، Substance Painter و Photoshop استفاده خواهیم کرد، بنابراین مطمئن شوید که آخرین به روز رسانی ها را دارید.

امیدوارم در این کلاس به من بپیوندید.

High poly را به Low poly تبدیل کنید

  1. هر کاراکتر high poly را بگیرید و آن را به یک کاراکتر low poly تبدیل کنید و آن را بافت دهید.
  2. سپس با ایجاد یک پروژه در اینجا چند رندر ارسال کنید.

سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • اضافه کردن جزئیات به پوست Adding Details to Skin

  • جلوه های دوربین و رندر Camera Effects and Render

  • تنظیم رندر Render Setup

  • رتوپولوژی چشم Retopology of the Eyes

  • تعمیر شلوار Fixing the Pants

  • رتوپولوژی بازوها Retopology of the Arms

  • سازماندهی اشیاء Organizing the Objects

  • رتوپولوژی زره ​​شانه Retopology of the Shoulder Armor

  • مدل سازی مو را به پایان برسانید Finish Modelling the Hair

  • رتوپولوژی انگشتان Retopology of the Fingers

  • تنظیم مواد Material Setup

  • بررسی اجمالی پروژه Project Overview

  • بافت چشم Texturing the Eyes

  • چیدمان UV UV Layout

  • Retopology of the Sword را شروع کنید Start Retopology of the Sword

  • ایجاد طناب Creating the Rope

  • لایه ها و ماسک های اساسی Basic Layers and Masks

  • ایجاد اسکلت برای ژست گرفتن Creating Skeleton for Posing

  • راه اندازی سریع دکل Quick Rig Setup

  • رتوپولوژی کمربند Retopology of the belt

  • افزودن قطعات گمشده Adding Missing Props

  • رتوپولوژی سر Retopology of the Head

  • مدل سازی چشم ها Modelling the Eyes

  • باز کردن UV های زره ​​پوش Unwrapping Armor UVs

  • پخت جزئیات Baking the Details

  • رتوپولوژی جزئیات قفسه سینه Retopology of the Chest Details

  • بافت فلزات Metals Texturing

  • رندرهای نهایی Final Renders

  • پس تولید Post Production

  • رتوپولوژی پاها Retopology of the Legs

  • راه اندازی نور Light Setup

  • رتوپولوژی شمشیر Retopology of the Sword

  • رتوپولوژی پاها Retopology of the Feet

  • لوازم مجسمه سازی Sculpting Props

  • رتوپولوژی دست ها Retopology of the Hands

  • رتوپولوژی گوش Retopology of the Ear

  • کلمات پایانی Final Words

  • رتوپولوژی شمشیر را تمام کنید Finish Retopology of the Sword

  • رتوپولوژی خز Retopology of the fur

  • اتمام باز کردن UVs Finish Unwrapping UVs

  • رتوپولوژی شانه ها Retopology of the Shoulders

  • باز کردن UV بدن Unwrapping Body UVs

  • بافت پوست Skin Texturing

  • اصول اولیه نقاش مواد Substance Painter Basics

  • رتوپولوژی قطعه گردن Retopology of the Neck Piece

  • مدل سازی مو Modelling the Hair

  • مبانی رتوپولوژی Retopology Basics

  • مقدمه Introduction

  • رتوپولوژی زره ​​آرنج Retopology of the Elbow Armor

  • رتوپولوژی زره ​​را به پایان برسانید Finish Retopology of the Armor

  • رتوپولوژی دهان Retopology of the Mouth

  • بافت خز و مو Fur and Hair Texturing

  • بافت چرم Leather Texturing

  • رتوپولوژی قسمت بالایی پاها Retopology of the Upper Legs

  • تنظیم مایا Maya Setup

  • بافت پارچه Cloth Texturing

  • رتوپولوژی قفسه سینه Retopology of the Chest

  • رتوپولوژی زانو Retopology of the Knees

نمایش نظرات

آموزش Substance Painter & Maya: Low Poly Character Making
جزییات دوره
12h 48m
58
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
337
3 از 5
ندارد
دارد
دارد
Nexttut
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Nexttut Nexttut

یک متخصص در آموزش CG

به آموزش Nexttut خوش آمدید، ما فقط دوره‌هایی را با متخصصان بسیار با استعدادی ایجاد می‌کنیم که حداقل ۵ سال سابقه کار در صنعت فیلم و بازی دارند.

هدف واحد آموزش Nexttut این است که به دانش آموزان کمک کند تا به یک هنرمند آماده تولید تبدیل شوند و در هر کجا که می خواهند شغل پیدا کنند. ما متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای دانشجویان سه بعدی هستیم. اگر دانشجویی هستید که از یک موسسه محلی یاد می‌گیرید یا یک هنرمند سه بعدی هستید که به تازگی کار در این صنعت را شروع کرده است یا هنرمندی هستید که چندین سال تجربه دارد، به جای درستی آمده‌اید.

ما شما و بازخوردتان را دوست داریم. لطفاً در مورد اینکه چگونه می‌توانیم دوره‌های بهتری برای شما بسازیم و چگونه می‌توانیم به هر نحوی به شما کمک کنیم، به ما بازخورد بدهید.

یا مبتدیان - یک

دریافت کنید