لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش بافت سازی Ask DTs در مایا
Texturing Ask DTs in Maya
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل است که بر پاسخگویی به سؤالاتی متمرکز است که مشتریان Digital-Tutors هنگام یادگیری بافتسازی در مایا داشتهاند. نرم افزار مورد نیاز: Maya. هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل است که بر پاسخگویی به سؤالاتی متمرکز شده است که مشتریان Digital-Tutors هنگام یادگیری تکسچرینگ در مایا داشته اند. نرم افزار مورد نیاز: Maya.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
مقدمه ای بر Texturing Ask Dts در مایا
Introduction to Texturing Ask Dts in Maya
بافت سازی Ask DTs در مایا
Texturing Ask DTs in Maya
نحوه مقایسه بافت های با وضوح پایین و وضوح بالا
How to Compare Low Resolution and High Resolution Textures
چگونه تغییر نوع مواد را بهتر درک کنیم
How to Better Understand Changing a Material Type
چگونه یک لوگو بر روی مصالح معماری اشعه ذهنی دریافت کنیم
How to Get a Logo on a Mental Ray Architectural Material
نحوه برخورد با درزهای UV
How to Begin Dealing with UV Seams
نحوه استفاده از نقشه جابجایی با مواد پرتو ذهنی
How to Use a Displacement Map with a Mental Ray Material
چگونه یک تکنیک برای متن نقشه برداری UV تنظیم کنیم
How to Set up a Technique for UV Mapping Text
چگونه یک توالی تصویر را به عنوان یک بافت بر روی یک مدل طراحی کنیم
How to Project an Image Sequence as a Texture Onto a Model
چگونه برخی از گره های گم شده را در Hypershade حل کنیم
How to Resolve Some Missing Nodes in the Hypershade
نحوه کنترل بهتر محل قرارگیری Bump Maps
How to Better Control the Placement of Bump Maps
چگونه می توان مشکلی را که در آن اشعه ماوراء بنفش ظاهر نمی شود حل کرد
How to Resolve an Issue Where UVs Aren't Showing Up
چگونه آلفا را با یک بافت پیش بینی شده در منتال ری به کار برسانیم
How to Get Alpha to Work with a Projected Texture in Mental Ray
چگونه سایه ها را از طریق نقشه شفافیت با استفاده از Mia_material_x_passes دریافت کنیم
How to Get Shadows Through a Transparency Map Using an Mia_material_x_passes
نحوه تنظیم یک بافت دو طرفه
How to Set up a Double Sided Texture
چگونه می توان سایه زن ذرات را در درس 84 از "مقدمه ای به Maya 2013" تعمیر کرد
How to Fix the Particle Shader in Lesson 84 of 'Introduction to Maya 2013'
چگونه یک بافت به مواد رنگ خودرو در مایا اضافه کنیم
How to Add a Texture to a Car Paint Material in Maya
نحوه تنظیم بافت فایل پیش بینی شده در Viewport در Maya
How to Adjust a Projected File Texture in the Viewport in Maya
نحوه شروع عیب یابی مواد دی الکتریک در مایا
How to Begin Troubleshooting a Dielectric Material in Maya
چگونه ویژگی UV Snapshot را در مایا بهتر درک کنیم
How to Better Understand the UV Snapshot Feature in Maya
نحوه کنترل قرار دادن تصویر با استفاده از UV در مایا
How to Control Image Placement Using UVs in Maya
نحوه درک بهتر سایه زدن در ویرایشگر بافت UV در مایا
How to Better Understand the Shading in the UV Texture Editor in Maya
نحوه استفاده از یک نقشه معمولی با پراکندگی زیرسطحی در مایا
How to Use a Normal Map with Subsurface Scattering in Maya
نحوه استفاده از نقشه های معمولی با Mia_material در مایا
How to Use Normal Maps with the Mia_material in Maya
نحوه قرار دادن برخی از UV ها
How to Lay out Some UVs
چگونه بفهمیم پس از تنظیم نور در لایه سه بعدی فتوشاپ چه چیزی به مایا وارد می شود؟
How to Tell What Gets Brought into Maya After Adjusting the Lighting in a Photoshop 3D Layer
چگونه یک تکنیک برای کار با یک بافت لایه ای و یک کانال آلفا راه اندازی کنیم
How to Set up a Technique for Working with a Layered Texture and an Alpha Channel
چگونه یک مشکل را با ابزار رنگ سه بعدی حل کنیم
How to Resolve an Issue with the 3D Paint Tool
نحوه رفع لبه هایی که پس از عملیات Bevel ناپدید شده اند
How to Fix Edges That Have Disappeared After the Bevel Operation
نحوه اعمال انسداد محیطی و یک نقشه معمولی بر روی اشیاءمان
How to Apply Ambient Occlusion and a Normal Maps to Our Objects
چگونه می توان تفاوت بین نقشه های بافت مختلف را تشخیص داد
How to Tell the Difference Between Different Texture Maps
چگونه هندسه ای را که به نظر نامرئی به نظر می رسد اصلاح کنیم
How to Fix Geometry That Appears to Be Invisible
نحوه تنظیم مناطق خاص در یک چیدمان UV
How to Adjust Specific Regions in a UV Layout
نحوه پیش نمایش بافت ها در Viewport
How to Preview Textures in the Viewport
نحوه تنظیم یک الگوی شطرنجی برای آزمایش چیدمان های UV
How to Set up a Checkered Pattern to Test UV Layouts
نحوه انتقال جزئیات از مش با وضوح بالا به مش با وضوح پایین با استفاده از یک نقشه معمولی
How to Transfer Detail from High Resolution Mesh to a Low Resolution Mesh Using a Normal Map
نحوه پیوند مجدد تصویر Ibl
How to Relink an Ibl Image
نحوه اعمال بافت فایل PSD به سایه زن رنگ ماشین منتال ری
How to Apply a PSD File Texture to a Mental Ray Car Paint Shader
چگونه یک تکنیک برای ایجاد یک ماده فلزی راه اندازی کنیم
How to Set up a Technique for Creating a Metal Material
چگونه یک تکنیک برای افزودن راه راه به متن سه بعدی راه اندازی کنیم
How to Set up a Technique for Adding Stripes to 3D Text
نحوه تنظیم تکنیک برای نمایش یک توالی تصویر به عنوان یک بافت بر روی یک مدل
How to Set up a Technique for Projecting an Image Sequence as a Texture Onto a Model
نحوه تنظیم بافت های متحرک
How to Set up Animated Textures
نحوه حل مشکل خرابی هنگام استفاده از بافت فایل PSD
How to Resolve a Crashing Issue While Using PSD File Textures
نحوه رفع مشکلات رایج با ابزار 3D Paint
How to Fix Common Issues with the 3D Paint Tool
چگونه تعیین کنیم که چرا تغییر نوع ماده می تواند نتایج غیرمنتظره ای ایجاد کند
How to Determine Why Changing a Material's Type Can Cause Unexpected Results
چگونه یک تکنیک برای مقابله با درزها در اشعه ماوراء بنفش راه اندازی کنیم
How to Set up a Technique for Dealing with Seams in UVs
چگونه یک ماده فلزی بسازیم
How to Create a Metal Material
نحوه عیب یابی برخی از نتایج غیرمنتظره با استفاده از ابزار 3D Paint
How to Troubleshoot Some Unexpected Results Using the 3D Paint Tool
حل یک مشکل نقشه جابجایی در مایا 2014
Resolving a Displacement Map Issue in Maya 2014
ساخت ظاهر فلزی مورد استفاده در مایا
Making Metal Look Used in Maya
پیش نمایش بافت ها با Ipr در مایا
Previewing Textures with Ipr in Maya
نمایش نظرات