آموزش بافت سازی Ask DTs در مایا

Texturing Ask DTs in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل است که بر پاسخگویی به سؤالاتی متمرکز است که مشتریان Digital-Tutors هنگام یادگیری بافت‌سازی در مایا داشته‌اند. نرم افزار مورد نیاز: Maya. هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل است که بر پاسخگویی به سؤالاتی متمرکز شده است که مشتریان Digital-Tutors هنگام یادگیری تکسچرینگ در مایا داشته اند. نرم افزار مورد نیاز: Maya.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه ای بر Texturing Ask Dts در مایا Introduction to Texturing Ask Dts in Maya

بافت سازی Ask DTs در مایا Texturing Ask DTs in Maya

  • نحوه مقایسه بافت های با وضوح پایین و وضوح بالا How to Compare Low Resolution and High Resolution Textures

  • چگونه تغییر نوع مواد را بهتر درک کنیم How to Better Understand Changing a Material Type

  • چگونه یک لوگو بر روی مصالح معماری اشعه ذهنی دریافت کنیم How to Get a Logo on a Mental Ray Architectural Material

  • نحوه برخورد با درزهای UV How to Begin Dealing with UV Seams

  • نحوه استفاده از نقشه جابجایی با مواد پرتو ذهنی How to Use a Displacement Map with a Mental Ray Material

  • چگونه یک تکنیک برای متن نقشه برداری UV تنظیم کنیم How to Set up a Technique for UV Mapping Text

  • چگونه یک توالی تصویر را به عنوان یک بافت بر روی یک مدل طراحی کنیم How to Project an Image Sequence as a Texture Onto a Model

  • چگونه برخی از گره های گم شده را در Hypershade حل کنیم How to Resolve Some Missing Nodes in the Hypershade

  • نحوه کنترل بهتر محل قرارگیری Bump Maps How to Better Control the Placement of Bump Maps

  • چگونه می توان مشکلی را که در آن اشعه ماوراء بنفش ظاهر نمی شود حل کرد How to Resolve an Issue Where UVs Aren't Showing Up

  • چگونه آلفا را با یک بافت پیش بینی شده در منتال ری به کار برسانیم How to Get Alpha to Work with a Projected Texture in Mental Ray

  • چگونه سایه ها را از طریق نقشه شفافیت با استفاده از Mia_material_x_passes دریافت کنیم How to Get Shadows Through a Transparency Map Using an Mia_material_x_passes

  • نحوه تنظیم یک بافت دو طرفه How to Set up a Double Sided Texture

  • چگونه می توان سایه زن ذرات را در درس 84 از "مقدمه ای به Maya 2013" تعمیر کرد How to Fix the Particle Shader in Lesson 84 of 'Introduction to Maya 2013'

  • چگونه یک بافت به مواد رنگ خودرو در مایا اضافه کنیم How to Add a Texture to a Car Paint Material in Maya

  • نحوه تنظیم بافت فایل پیش بینی شده در Viewport در Maya How to Adjust a Projected File Texture in the Viewport in Maya

  • نحوه شروع عیب یابی مواد دی الکتریک در مایا How to Begin Troubleshooting a Dielectric Material in Maya

  • چگونه ویژگی UV Snapshot را در مایا بهتر درک کنیم How to Better Understand the UV Snapshot Feature in Maya

  • نحوه کنترل قرار دادن تصویر با استفاده از UV در مایا How to Control Image Placement Using UVs in Maya

  • نحوه درک بهتر سایه زدن در ویرایشگر بافت UV در مایا How to Better Understand the Shading in the UV Texture Editor in Maya

  • نحوه استفاده از یک نقشه معمولی با پراکندگی زیرسطحی در مایا How to Use a Normal Map with Subsurface Scattering in Maya

  • نحوه استفاده از نقشه های معمولی با Mia_material در مایا How to Use Normal Maps with the Mia_material in Maya

  • نحوه قرار دادن برخی از UV ها How to Lay out Some UVs

  • چگونه بفهمیم پس از تنظیم نور در لایه سه بعدی فتوشاپ چه چیزی به مایا وارد می شود؟ How to Tell What Gets Brought into Maya After Adjusting the Lighting in a Photoshop 3D Layer

  • چگونه یک تکنیک برای کار با یک بافت لایه ای و یک کانال آلفا راه اندازی کنیم How to Set up a Technique for Working with a Layered Texture and an Alpha Channel

  • چگونه یک مشکل را با ابزار رنگ سه بعدی حل کنیم How to Resolve an Issue with the 3D Paint Tool

  • نحوه رفع لبه هایی که پس از عملیات Bevel ناپدید شده اند How to Fix Edges That Have Disappeared After the Bevel Operation

  • نحوه اعمال انسداد محیطی و یک نقشه معمولی بر روی اشیاءمان How to Apply Ambient Occlusion and a Normal Maps to Our Objects

  • چگونه می توان تفاوت بین نقشه های بافت مختلف را تشخیص داد How to Tell the Difference Between Different Texture Maps

  • چگونه هندسه ای را که به نظر نامرئی به نظر می رسد اصلاح کنیم How to Fix Geometry That Appears to Be Invisible

  • نحوه تنظیم مناطق خاص در یک چیدمان UV How to Adjust Specific Regions in a UV Layout

  • نحوه پیش نمایش بافت ها در Viewport How to Preview Textures in the Viewport

  • نحوه تنظیم یک الگوی شطرنجی برای آزمایش چیدمان های UV How to Set up a Checkered Pattern to Test UV Layouts

  • نحوه انتقال جزئیات از مش با وضوح بالا به مش با وضوح پایین با استفاده از یک نقشه معمولی How to Transfer Detail from High Resolution Mesh to a Low Resolution Mesh Using a Normal Map

  • نحوه پیوند مجدد تصویر Ibl How to Relink an Ibl Image

  • نحوه اعمال بافت فایل PSD به سایه زن رنگ ماشین منتال ری How to Apply a PSD File Texture to a Mental Ray Car Paint Shader

  • چگونه یک تکنیک برای ایجاد یک ماده فلزی راه اندازی کنیم How to Set up a Technique for Creating a Metal Material

  • چگونه یک تکنیک برای افزودن راه راه به متن سه بعدی راه اندازی کنیم How to Set up a Technique for Adding Stripes to 3D Text

  • نحوه تنظیم تکنیک برای نمایش یک توالی تصویر به عنوان یک بافت بر روی یک مدل How to Set up a Technique for Projecting an Image Sequence as a Texture Onto a Model

  • نحوه تنظیم بافت های متحرک How to Set up Animated Textures

  • نحوه حل مشکل خرابی هنگام استفاده از بافت فایل PSD How to Resolve a Crashing Issue While Using PSD File Textures

  • نحوه رفع مشکلات رایج با ابزار 3D Paint How to Fix Common Issues with the 3D Paint Tool

  • چگونه تعیین کنیم که چرا تغییر نوع ماده می تواند نتایج غیرمنتظره ای ایجاد کند How to Determine Why Changing a Material's Type Can Cause Unexpected Results

  • چگونه یک تکنیک برای مقابله با درزها در اشعه ماوراء بنفش راه اندازی کنیم How to Set up a Technique for Dealing with Seams in UVs

  • چگونه یک ماده فلزی بسازیم How to Create a Metal Material

  • نحوه عیب یابی برخی از نتایج غیرمنتظره با استفاده از ابزار 3D Paint How to Troubleshoot Some Unexpected Results Using the 3D Paint Tool

  • حل یک مشکل نقشه جابجایی در مایا 2014 Resolving a Displacement Map Issue in Maya 2014

  • ساخت ظاهر فلزی مورد استفاده در مایا Making Metal Look Used in Maya

  • پیش نمایش بافت ها با Ipr در مایا Previewing Textures with Ipr in Maya

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش بافت سازی Ask DTs در مایا
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
4h 42m
50
Pluralsight (پلورال سایت) pluralsight-small
11 تیر 1390 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
از 5
دارد
دارد
دارد
Dan LeFebvre

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dan LeFebvre Dan LeFebvre

پرفروش ترین مربی و پادکستر

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.