آموزش چشم های کارتونی متحرک در CINEMA 4D

Animating Cartoon Eyes in CINEMA 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش CINEMA 4D ، ما می آموزیم که چگونه یک دکل چشم را تنظیم و اصلاح کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D ، BodyPaint ، Photoshop. در این آموزش CINEMA 4D ، ما می آموزیم که چگونه یک دکل چشم را تنظیم و اصلاح کنیم. ما همچنین می خواهیم نحوه مدل سازی ، باز کردن و بافت چشم ها را در CINEMA 4D ، BodyPaint و فتوشاپ یاد بگیریم. ما در مورد چگونگی متحرک سازی چشم ها برای داشتن یک کاراکتر باورپذیر و واقعی صحبت خواهیم کرد و سپس نحوه تبدیل دکل مورد استفاده در یک جفت چشم کاملا متفاوت. در پایان این آموزش CINEMA 4D ، شما باید درک روشنی از چگونگی متحرک سازی تصاویر کارتونی داشته باشید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D ، BodyPaint ، فتوشاپ.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

چشم های کارتونی متحرک در CINEMA 4D Animating Cartoon Eyes in CINEMA 4D

  • بحث در مورد دکل اول Discussing the First Rig

  • مدل سازی چشم Modeling the Eye

  • در CINEMA 4d/رنگ بدنه باز می شود Unwrapping in CINEMA 4d/bodypaint

  • نقاشی بافت چشم Painting the Eye Texture

  • تقلب کره چشم Rigging the Eyeball

  • پلک زدن Rigging the Eyelids

  • کپی کردن چشم Duplicating the Eye

  • افزودن عملکرد هدف خودکار Adding the Auto-aim Functionality

  • متحرک کردن چشم ها در CINEMA 4D Animating Eyes in CINEMA 4D

  • بحث در مورد دکل دوم Discussing the Second Rig

  • راه اندازی دکل دوم Setting up the Second Rig

نمایش نظرات

آموزش چشم های کارتونی متحرک در CINEMA 4D
جزییات دوره
1h 50m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Can Erduman
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Can Erduman Can Erduman

Can Erduman یک فریلنسر سه بعدی است که در Mayence ، آلمان واقع شده است. وی در دانشگاه علوم کاربردی در رشته طراحی رسانه در Mayence فارغ التحصیل شد. در آنجا او همچنین به عنوان مدرس دانشگاه کار می کرد و به تدریس شخصیت های انیمیشن و سینما 4D می پرداخت. او کار آزاد را از سال 2006 آغاز کرد و در انیمیشن/تقلب در شخصیت تخصص داشت. او همچنین از تصاویر گرافیکی و تصاویر متحرک لذت می برد. در سال 2010 وی به عنوان کارآموز 3D Artist در بخش فیلمهای بلند در Pixomondo Studios Frankfurt کار کرد. در آنجا ، او از مایا ، 3ds Max و ZBrush برای کار بر روی فیلم های سینمایی ، برنامه های تلویزیونی ملی ، مستندات و موشن گرافیک برای مشتریان مختلف Pixomondo استفاده کرد. وی هم اکنون در فرانکفورت ، آلمان و اروپا مشغول به کار است.