Can Erduman

Can Erduman یک فریلنسر سه بعدی است که در Mayence ، آلمان واقع شده است. وی در دانشگاه علوم کاربردی در رشته طراحی رسانه در Mayence فارغ التحصیل شد. در آنجا او همچنین به عنوان مدرس دانشگاه کار می کرد و به تدریس شخصیت های انیمیشن و سینما 4D می پرداخت. او کار آزاد را از سال 2006 آغاز کرد و در انیمیشن/تقلب در شخصیت تخصص داشت. او همچنین از تصاویر گرافیکی و تصاویر متحرک لذت می برد. در سال 2010 وی به عنوان کارآموز 3D Artist در بخش فیلمهای بلند در Pixomondo Studios Frankfurt کار کرد. در آنجا ، او از مایا ، 3ds Max و ZBrush برای کار بر روی فیلم های سینمایی ، برنامه های تلویزیونی ملی ، مستندات و موشن گرافیک برای مشتریان مختلف Pixomondo استفاده کرد. وی هم اکنون در فرانکفورت ، آلمان و اروپا مشغول به کار است.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد دکل همگام سازی لب انعطاف پذیر در CINEMA 4D

Creating a Flexible Lip Syncing Rig in CINEMA 4D

در این آموزش CINEMA 4D ، ما می آموزیم که دستگاه های همگام سازی لب سریع و انعطاف پذیر برای CINEMA 4D ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R14.


آموزش متحرک سازی انتقال اشیا در CINEMA 4D

Animating Object Transitions in CINEMA 4D

در این آموزش CINEMA 4D، نحوه ایجاد انتقال شیء فانتزی و افکت های ترانسفورماتور را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R13.


آموزش چشم های کارتونی متحرک در CINEMA 4D

Animating Cartoon Eyes in CINEMA 4D

در این آموزش CINEMA 4D ، ما می آموزیم که چگونه یک دکل چشم را تنظیم و اصلاح کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D ، BodyPaint ، فتوشاپ.