نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
این آموزش روش جدیدی را برای شبیه سازی اشیا wet مرطوب معرفی می کند ، روشی مبتنی بر سایه زن که ابتدا ابر سه بعدی از نقاط مرطوب متحرک ایجاد می کند ، سپس با ایجاد سایه بان که از این داده ها برای سایه زدن به قسمت های مرطوب ، مرطوب یا خشک کننده ... همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1 متر و 4 ثانیه ایجاد Shader Wetamic Wetamic Shader در Houdini 2 ساعت و 16 دقیقه 55 علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ایجاد Shader Wetamic Wetamic Shader در Houdini
Creating a Dynamic Wet Map Shader in Houdini
-
تنظیم Paint Splash
Setting up the Paint Splash
-
تشکیل Paint-splash Fluid و Wet Points
Forming Paint-splash Fluid and Wet Points
-
انتقال نم نم Splash
Paint Splash Wetness Transfer
-
ایجاد Wet Map Points Point Cloud
Creating the Wet Map Points Point Cloud
-
ساخت Shader خیس
Constructing the Wet Shader
-
به پایان رساندن Shader
Finishing the Shader
-
شناور Innertube
Floating the Innertube
-
تنظیم شبیه سازی سیالات Innertube
Setting up the Innertube Fluid Simulation
-
ایجاد نقاط Wet Map و Shader مرطوب
Creating Wet Map Points and a Wet Shader
-
نهایی سازی Float Tube
Finalizing the Float Tube
-
زامبی و خون
Zombie and Blood
-
تنظیم خون
Setting up the Blood
-
شبیه سازی خون
Simulating the Blood
-
نهایی کردن ضربه خون
Finalizing the Blood Hit
-
ایجاد نقاط خیس نقشه بر روی هندسه متحرک
Creating Wet Map Points on Animated Geometry
-
Zombie Blood Hit Final Render
Zombie Blood Hit Final Render
نمایش نظرات