آموزش Bootcamp Blender Beginners [ویدئو]

Blender Beginner’s Bootcamp [Video]

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Blender یک نرم افزار ایجاد سه بعدی رایگان و منبع باز برای برنامه های مختلف از جمله دارایی های بازی های ویدیویی، تولید فیلم و انیمیشن است. ابزارها و تکنیک‌های مختلفی را ارائه می‌کند که آن را به نرم‌افزاری همه‌کاره برای مدل‌سازی سه بعدی و انیمیشن تبدیل می‌کند. این دوره با اصول اساسی مدل سازی سه بعدی شروع می شود و به تدریج با استفاده از بسته مواد رایگان به بافت های رندر مبتنی بر فیزیکی (PBR) می رسد. این دوره شامل مدل‌سازی وسایل نقلیه پیچیده و وسایل علمی تخیلی، ساخت خانه‌های منحصربه‌فرد با عناصر شخصی‌شده، ایجاد قطعات سنتی برای تنظیمات فانتزی، بهبود محیط‌هایی با شاخ و برگ واقعی، استفاده از شبیه‌سازی‌های فیزیک برای پر کردن صحنه‌ها، و طراحی پل‌ها و قایق‌های ساختاری برای محیط‌های آبی است. می‌توانید با اطمینان آرم‌های دوبعدی را به پروژه‌های سه‌بعدی تبدیل کنید، بافت‌ها، متریال‌ها و نورپردازی واقعی ایجاد کنید تا عمق و واقع‌گرایی را به مدل‌های خود اضافه کنید و از رابط و میانبرهای جدید Blender استفاده کنید. دروس ویدیویی و دسترسی به بسته دانلودی با فایل های Blender، متریال ها، بافت ها و سایه های مرجع هر پروژه را همراهی می کند. در پایان دوره، شما به دانش و مهارت های لازم برای ایجاد پروژه های سه بعدی خیره کننده در بلندر مجهز خواهید شد. این دوره به شما یک پایه محکم و اعتماد به نفس برای مقابله با مدل سازی سه بعدی می دهد. با رابط کاربری Blender و ابزارهای اساسی آشنا شوید مدل های سه بعدی خیره کننده برای بازی ها و تجربیات مجازی ایجاد کنید طراحی محیط را با بافت ها و مواد واقعی بهبود بخشید بهینه سازی و صادرات مدل ها برای پلتفرم های مختلف از تکنیک های پیشرفته مانند مجسمه سازی و سیستم های ذرات استفاده کنید گردش کار حرفه ای را توسعه دهید و بینش های ارزشمند صنعت را به دست آورید این دوره برای مدل سازهای سه بعدی مبتدی تا پیشرفته، علاقه مندان به Blender یا هنرمندانی که به دنبال افزایش مهارت های خود در طراحی محیطی هستند ایده آل است. چه علاقه مند به ایجاد پروژه های موضوعی و یا متخصص در طراحی بازی باشید، این دوره دانش ارزشمند و تجربه عملی در ایجاد دارایی با استفاده از Blender را ارائه می دهد. ایده آل برای دانش آموزان و کسانی که مشتاق به به روز ماندن با آخرین ویژگی های Blender هستند. پیش نیازها عبارتند از کامپیوتر و نرم افزار Blender (نسخه 2.8 یا بالاتر)، علاقه واقعی به مدل سازی سه بعدی/طراحی محیط، و منابع دوره، از جمله یک فایل ترکیبی کامل. توسعه پروژه‌های عملی جامعی که سناریوهای مدل‌سازی سه‌بعدی متنوع و ایجاد دارایی را پوشش می‌دهند * کسب دانش عمیق از آخرین ویژگی‌ها و پیشرفت‌های Blender در طراحی محیط سه بعدی * غوطه‌ور شدن در هنر طراحی سه بعدی و باز کردن امکانات بی‌پایان برای آوردن تخیل به خلقت

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • درس 1 - بسته منابع و مرور کلی دوره Lesson 1 - Resource Pack and Course Overview

  • درس 2 - اصول مخلوط کن Lesson 2 - Blender Fundamentals

مدلسازی سه بعدی یک دارایی درب 3D Modelling a Door Asset

  • درس 3 - شکل پایه درب و ایجاد سیلوئت Lesson 3 - Door Base Shape and Silhouette Creation

  • درس 4 - مدل سازی حاشیه درب Lesson 4 - Stylized Door Border Modeling

  • درس 5 - درزهای بلندر و تیزها مقدمه Lesson 5 - Blender Seams and Sharps Introduction

  • درس 6 - جزئیات مش درب سه بعدی Lesson 6 - 3D Door Mesh Detailing

  • درس 7 - ایجاد لولاهای سبک در بلندر Lesson 7 - Stylized Hinges Creation in Blender

افزودن جزئیات به مش درب سه بعدی Adding Detail to 3D Door Mesh

  • درس 8 - مدل سازی سه بعدی دستگیره در Lesson 8 - 3D Door Handle Modeling

  • درس 9 - تکنیک های بافت درب Lesson 9 - Door Texturing Techniques

  • درس 10 - ملزومات متریال و بافت Lesson 10 - Material and Texturing Essentials

  • درس 11 - مبانی مدیریت دارایی Blender Lesson 11 - Blender Asset Manager Fundamentals

ایجاد دیوار آجری سبک در بلندر Creating Stylized Brick Wall in Blender

  • درس 12 - مدل سازی سه بعدی دیوار آجری Lesson 12 - 3D Brick Wall Modeling

  • درس 13 - جزئیات دیوار آجری با جابجایی نویز Lesson 13 - Detailing Brick Wall with Noise Displacement

  • درس 14 - مش خم برای تغییر شکل دیوار Lesson 14 - Bend Mesh for Wall Deformation

لوازم جعبه و بشکه سه بعدی 3D Crate and Barrel Props

  • درس 15 - مدل سازی جعبه سه بعدی Lesson 15 - 3D Crate Modeling

  • درس 16 - تکنیک های تزئین جعبه Lesson 16 - Crate Decoration Techniques

  • درس 17 - N-gons و مدل سازی پایه بشکه Lesson 17 - N-gons and Barrel Base Modeling

  • درس 18 - اضافه کردن عیوب مش بشکه Lesson 18 - Barrel Mesh Imperfections Addition

  • درس 19 - بافت بشکه و جعبه Lesson 19 - Barrel and Crate Texturing

طراحی پل سه بعدی از منابع Designing 3D Bridge from References

  • درس 20 - مدلسازی پل مرجع دوبعدی Lesson 20 - 2D Reference Bridge Modeling

  • درس 21 - تکنیک های جزئیات پل Lesson 21 - Bridge Detailing Techniques

  • درس 22 - مدل سازی پشتیبانی پل Lesson 22 - Bridge Support Modeling

  • درس 23 - مدل سازی سه بعدی پل و پایه Lesson 23 - 3D Bridge and Base Modeling

  • درس 24 - PBR Textures برای Bridge Lesson 24 - PBR Textures for Bridge

ایجاد جارو فانتزی در بلندر Fantasy Broom Creation in Blender

  • درس 25 - مدل سازی سه بعدی جارو: جابجایی و مجسمه سازی Lesson 25 - Broom 3D Modeling: Displacement and Sculpting

  • درس 26 - پایه جارو و چسب چوب Lesson 26 - Broom Base and Stick Attachment

  • درس 27 - تکنیک های تزئین جارو Lesson 27 - Broom Decoration Techniques

ایجاد سقف سنتی با استفاده از اصلاح کننده ها Traditional Roof Creation Using Modifiers

  • درس 28 - مدل سازی سقف ژاپنی با آرایه Lesson 28 - Japanese Roof Modeling with Array

  • درس 29 - شکل دادن به پشت بام با تغییر شکل شبکه Lesson 29 - Rooftop Shaping with Lattice Deformer

  • درس 30 - ایجاد پشتیبانی سقف سه بعدی Lesson 30 - 3D Roof Support Creation

  • درس 31 - الگوی بافت سقف با بازکردن UV Lesson 31 - Roof Texture Pattern with UV Unwrapping

مدل سازی قایق در بلندر Boat Modelling in Blender

  • درس 32 - مدل سازی پایه قایق Lesson 32 - Boat Base Modeling

  • درس 33 - افزودن قاب های پشتیبانی قایق Lesson 33 - Boat Support Frames Addition

  • درس 34 - تکنیک های بافت قایق Lesson 34 - Boat Texturing Techniques

ایجاد پلکان مدرن Modern Staircase Creation

  • درس 35 - مدل سازی پلکان مارپیچ Lesson 35 - Spiral Staircase Modeling

  • درس 36 - جزئیات مدرن پلکان Lesson 36 - Staircase Modern Detailing

  • درس 37 - تکنیک های بافت پله Lesson 37 - Stair Texturing Techniques

ایجاد وسیله نقلیه مجازی Creating Virtual Vehicle

  • درس 38 - مدل سازی وسایل نقلیه وانت سه بعدی Lesson 38 - 3D Van Vehicle Modeling

  • درس 39 - اضافه کردن سپر خودرو Lesson 39 - Car Bumper Addition

  • درس 40 - تعمیر زیربخش ون با حلقه های لبه Lesson 40 - Van Subdivision Fix with Edge Loops

  • درس 41 - مدل سازی مکان چرخ Lesson 41 - Wheel Location Modeling

  • درس 42 - افزودن پنجره ون Lesson 42 - Van Window Addition

افزودن جزئیات سه بعدی به ون سه بعدی ما Adding 3D Detail to Our 3D Van

  • درس 43 - ایجاد تزئینات جانبی Lesson 43 - Side Decoration Creation

  • درس 44 - مدل سازی ناحیه جلو Lesson 44 - Front Area Modeling

  • درس 45 - تکنیک های مدل سازی چرخ Lesson 45 - Wheel Modeling Techniques

  • درس 46 - اضافه کردن دکوراسیون برتر Lesson 46 - Top Decoration Addition

تکسچرینگ خودروی قدیمی در بلندر Texturing Vintage Vehicle in Blender

  • درس 47 - تکنیک های بافت خودرو Lesson 47 - Vehicle Texturing Techniques

  • درس 48 - نهایی سازی ون Lesson 48 - Van Finalization

ایجاد کوسن های بالش سه بعدی Creating 3D Pillow Cushions

  • درس 49 - مدل سازی کوسن چرمی Lesson 49 - Leather Cushion Modeling

مدل سازی درخت استوایی در بلندر Modelling Tropical Tree in Blender

  • درس 50 - مدل سازی درخت نخل Lesson 50 - Palm Tree Modeling

  • درس 51 - ایجاد برگ درخت نخل Lesson 51 - Palm Tree Leaf Creation

  • درس 52 - بافت شاخ و برگ نخل Lesson 52 - Palm Foliage Texturing

ایجاد پنجره Vintage Bay Creating Vintage Bay Window

  • درس 53 - مدلسازی پنجره خلیج Lesson 53 - Bay Window Modeling

  • درس 54 - افزودن قاب چوبی Lesson 54 - Wood Frame Addition

  • درس 55 - طرح ریزی بافت جزئیات پنجره Lesson 55 - Window Detail Texture Projection

ایجاد ژنراتورهای سنگ Creating Rock Generators

  • درس 56 - تولید مش راک با گره های اصلاح کننده Lesson 56 - Rock Mesh Generation with Modifier Nodes

شبیه سازی تخت مجازی Virtual Bed Simulations

  • درس 57 - شبیه سازی پارچه تخت Lesson 57 - Bed Cloth Simulation

  • درس 58 - تورم بالش با شبیه سازی Lesson 58 - Pillow Inflation with Simulations

  • درس 59 - تکنیک های بافت تختخواب سه بعدی Lesson 59 - 3D Bed Texturing Techniques

ایجاد لوگوی سه بعدی سفارشی Custom 3D Logo Creation

  • درس 60 - ایجاد نماد پنجه گربه Lesson 60 - Cat Paw Symbol Creation

  • درس 61 - تبدیل تصویر گربه به سه بعدی Lesson 61 - Cat Illustration Conversion to 3D

ایجاد تدی خزدار در بلندر Creating Furry Teddy in Blender

  • درس 62 - شروع مدلسازی خرس عروسکی Lesson 62 - Teddy Bear Modeling Start

  • درس 63 - شکل دادن به تدی سه بعدی Lesson 63 - 3D Teddy Shaping

  • درس 64 - اضافه کردن موی خز تدی Lesson 64 - Teddy Fur Hair Addition

آینه زینتی در صحنه سه بعدی Ornamental Mirror in 3D Scene

  • درس 65 - تکنیک های مدل سازی آینه Lesson 65 - Mirror Modeling Techniques

  • درس 66 - اضافه زینت Lesson 66 - Ornament Addition

  • درس 67 - نمایه های اریب برای تزئینات Lesson 67 - Bevel Profiles for Ornaments

  • درس 68 - پرداخت تزئینات آینه Lesson 68 - Mirror Decoration Polishing

مدلسازی شاخ و برگ درختان Tree Foliage Modelling

  • درس 69 - مدلسازی تنه درخت Lesson 69 - Tree Trunk Modeling

  • درس 70 - افزودن برگ درخت Lesson 70 - Tree Leaf Addition

گره هندسی برای انحناهای مش Geometry Node for Mesh Curvatures

  • درس 71 - ایجاد طناب با گره های هندسی Lesson 71 - Rope Creation with Geometry Nodes

  • درس 72 - تکنیک های مدل سازی تاک Lesson 72 - Vine Modeling Techniques

  • درس 73 - تاک ها و طناب های پایانی Lesson 73 - Vines and Ropes Finishing Touches

Sci-Fi 3D Asset Prop Sci-Fi 3D Asset Prop

  • درس 74 – فانوس مدلسازی سه بعدی Lesson 74 – 3D Modeling Lantern

  • درس 75 - افزودن جزئیات به فانوس سه بعدی Lesson 75 – Adding Detail to 3D Lantern

  • درس 76 – ایجاد دسته های علمی تخیلی Lesson 76 – Creating Sci-Fi Handles

  • درس 77 – افزودن بافت به لنترن Lesson 77 – Adding Texture to Lantern

نمایش نظرات

آموزش Bootcamp Blender Beginners [ویدئو]
جزییات دوره
13 h 6 m
78
Packtpub Packtpub
(آخرین آپدیت)
از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

3D Tudor  By Neil Bettison 3D Tudor By Neil Bettison

نیل بتیسون یک هنرمند حرفه ای سه بعدی با نه سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها است. نیل پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک کارشناسی هنرهای بازی های رایانه ای (Hons)، شروع به کار آزاد کرد. در سال 2019، نیل بتیسون 3D Tudor، یک کانال YouTube را برای کمک به دیگر توسعه دهندگان بازی به دلیل علاقه اش به مدل سازی سه بعدی، تأسیس کرد. نیل یک معلم عالی است که به خاطر دستورالعمل‌های مختصر و تخصصش در Blender، Unreal Engine 5 و Unity شناخته شده است. راهنمایی های دقیق و سال ها تجربه او را به منبعی ارزشمند برای یادگیری جلوه های ذرات، انیمیشن دارایی های پیچیده و توسعه بازی تبدیل کرده است.