آموزش مجموعه انیمیشن Blender 1.2

Blender Animation Series 1.2

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

به جلد دوم مجموعه انیمیشن Blender ما، جلد 1.2 خوش آمدید. در این مجموعه با نکات، ترفندها، ابزارها، تکنیک ها و گردش کار برای متحرک سازی موفقیت آمیز صحنه های سه بعدی در بلندر آشنا می شویم.

در این جلد، ما روی دو جنبه از انیمیشن تمرکز می کنیم. اولین جنبه عیب یابی برخی از رایج ترین اشتباهاتی است که مبتدیان به راحتی می توانند هنگام ساخت انیمیشن مرتکب شوند و نحوه رفع آنها. همراه با چند تکنیک مفید که به بهبود نتیجه نهایی ما کمک می کند.

جنبه دوم، جریان کار اصلی برای رندر کردن یک انیمیشن است. در جلد 1.1 یکی از زمینه های اصلی تمرکز، تنظیم Blender قبل از شروع فرآیند ایجاد فریم های کلیدی انیمیشن بود. در 1.2 ما به بهترین گردش کار مبتدیان برای تنظیم انیمیشن برای رندر نگاه می کنیم.

علاوه بر این موضوعات، چند تکنیک اضافی را به پایان خواهیم رساند که می‌توانید از آنها برای ایجاد انیمیشن‌های جذاب با ظاهر بسیار سریع استفاده کنید.

در پایان این کلاس، دانش آموزان یاد خواهند گرفت که چگونه:

  • فریم های کلیدی را برای کانال های جداگانه ایجاد کنید
  • از ابزار ضبط استفاده کنید و نحوه عملکرد آن را درک کنید
  • با استفاده از کادربندی تکراری، مراحل استراحت را در انیمیشن خود ایجاد کنید
  • یک گردش کار از رندر کردن انیمیشن های آزمایشی برای پیش نمایش کار آنها اتخاذ کنید
  • دنباله های تصویر را به فایل های فیلم تبدیل کنید و بدانید که چرا می خواهید این کار را انجام دهید
  • انتخاب بین موتورهای رندر eevee و چرخه و نحوه تنظیم هر کدام برای رندر
  • با فعال کردن حذف نویز در چرخه‌ها، سرعت رندر را افزایش دهید
  • با استفاده از اشیاء خالی و دوربین صحنه متحرک سازی کنید

برای جزئیات بیشتر پروژه کلاس، عناوین سخنرانی "چالش پایان کلاس" را مشاهده کنید. برای قوانین این چالش، دانش آموزان ملزم به انجام وظیفه زیر هستند.

صحنه ای ایجاد کنید که در آن یک شی در نتیجه یک شی خالی متحرک شود. نکات زیر شما را راهنمایی خواهند کرد:

  • شی مش خود را به یک خالی تبدیل کنید
  • دوربین را متحرک کنید تا شی شما را در طول انیمیشن دنبال کند
  • یک پوشه خروجی را انتخاب کنید و قبل از تبدیل به فایل فیلم به عنوان دنباله تصویر رندر کنید
  • از موتور رندر انتخابی خود استفاده کنید، اما مطمئن شوید که اولین رندر آزمایشی برای پیش نمایش ایجاد کرده اید

بابت تکمیل این کلاس تبریک می‌گوییم و امیدواریم دوباره شما را ببینیم.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • استفاده از Empties برای کنترل انیمیشن ها Using Empties To Control Animations

  • ترفند فریم های تکراری The Duplicate Frames Trick

  • یک وسیله نقلیه متحرک را متحرک کنید Animate A Moving Vehicle

  • رندر کردن انیمیشن های تست Rendering Test Animations

  • به کلاس خوش آمدید Welcome To The Class

  • تبدیل به فایل فیلم Converting To A Movie File

  • با استفاده از ابزار ضبط Using The Record Tool

  • تبدیل فریم های کلیدی خاص Transform Specific Keyframes

  • رندر به عنوان تصاویر Render As Images

  • چالش پایان کلاس End Of Class Challenge

  • رایج ترین اشتباهات The Most Common Mistakes

  • Keyframing ویژگی های دوربین شما Keyframing Your Camera Properties

  • Eevee Vs Cycles Eevee Vs Cycles

  • نویز زدایی Denoising

نمایش نظرات

آموزش مجموعه انیمیشن Blender 1.2
جزییات دوره
1h 9m
14
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
106
3 از 5
ندارد
دارد
دارد
Joe Baily
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joe Baily Joe Baily

اسم من جو بیلی است و مدرس طراحی دو بعدی و سه بعدی هستم. من در مدل سازی سه بعدی با استفاده از پلتفرم های نرم افزاری مانند مخلوط کن و 3DS max برای ایجاد مدل ها و دارایی های مجازی برای بازی های ویدیویی و انیمیشن ها تخصص دارم.

شغل جایگزین من شامل آموزش ورزش و ورزش در مدارس است و بنابراین من 1000 ساعت تجربه تدریس در زمینه های مختلف دارم. هدف من در اینجا این است که همیشه در وب‌سایت‌هایی مانند یوتیوب، مربیان خوبی پیدا کنم که عالی هستند، اما هرگز محتوای کافی برای رفع عطش خودم برای یادگیری ارائه نمی‌دهند. بنابراین، هدف من در skillshare ارائه آموزش با کیفیت جامع در مورد موضوعاتی که پوشش می‌دهم، مانند مخلوط کن سه بعدی است.