آموزش اصول وحدت مواد

Unity Materials Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: آیا تا به حال خواسته اید که دارایی های سه بعدی خود را واقعاً مانند موادی که در حال ساخت آنها هستید بنظر بیاورید؟ این دوره برای شماست! Unity Materials Fundamentals شما را در تنظیمات مختلف مواد راهنمایی می کند. نرم افزار مورد نیاز: وحدت. آیا تا به حال خواسته اید که دارایی های سه بعدی خود را واقعاً مانند موادی که در حال ساخت آنها هستید بنظر بیاورید؟ اگر از همه دارایی های صاف و پلاستیکی خود خسته شده اید ، این دوره برای شما مناسب است. این دوره ، Unity Materials Fundamentals ، شما را از طریق تنظیمات متفاوتی از مواد موجود در Unity که در مواد Shading Physical Based در Unity موجود است ، راهنمایی می کند. شما کشف خواهید کرد که هر یک از انواع نقشه ها چگونه هستند و چگونه باعث تغییر شکل کلی دارایی شما می شوند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه انواع مختلف سایه بان گزینه های موجود در شما را تغییر می دهد و چگونه به شما امکان می دهد ظاهری را که دنبال می کنید پیدا کنید. سرانجام ، شما اهمیت مواد ، بافت ها ، سایه ها ، بافت های گسیل دار و نور را خواهید آموخت. و ببینید که چگونه آنها با هم کار می کنند تا ظاهر نهایی شما را ایجاد کنند. در کل دوره ما اهمیت مراجعه به هنر مفهومی و جمع آوری تصاویر مرجع دنیای واقعی را به عنوان راهنمای نتیجه نهایی خود تقویت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: وحدت.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

نگاهی به ویرایشگر مواد PBS یونیتی Looking at Unity's PBS Material Editor

  • PBS چگونه کار می کند؟ How Do PBS Work?

  • چه چیزی یک ماده را تشکیل می دهد؟ What Makes up a Material?

کاوش نقشه ها و کانال های نقشه Exploring Maps and Map Channels

  • نقشه های آلبدو Albedo Maps

  • نقشه های آلفا Alpha Maps

  • نقشه های متالیک و صاف Metallic and Smoothness Maps

  • نقشه های عادی Normal Maps

  • نقشه های قد Height Maps

  • نقشه های انسداد Occlusion Maps

  • نقشه های انتشار و انتشار Emission and Emission Maps

  • جزئیات ماسک ها و نقشه های ثانویه Detail Masks and Secondary Maps

Standard Metallic و Standard Specular Standard Metallic and Standard Specular

  • Standard Metallic و Standard Specular Standard Metallic and Standard Specular

  • نگاهی کوتاه به سایر انواع سایه بان A Brief Look at Other Shader Types

  • وقتی پیش فرض ها کافی نیستند When the Defaults Are Not Enough

چگونه می توان انواع مختلف نقشه را ایجاد کرد How to Make the Different Map Types

  • نقشه های آلفا Alpha Maps

  • نقشه های عادی Normal Maps

  • نقشه های انسداد Occlusion Maps

  • نقشه های انتشار Emission Maps

به جلو نگاه می کنم به آنچه در آینده است Looking Ahead to What's Next

  • تکلیف برنامه یادگیری Learning Application Assignment

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

آموزش اصول وحدت مواد
جزییات دوره
2h 19m
20
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
73
4.3 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Christopher Pellow Christopher Pellow

کریستوفر پلو بیش از 20 سال را صرف جمع آوری مهارت های لازم برای موفقیت در طراحی بازی ، هنر 3D و انیمیشن ، برنامه نویسی و به عنوان مربی کرده است. وی به مدت پنج سال در کالج Fanshawe در زمینه طراحی بازی های ویدیویی ، رسانه های تعاملی و طراحی و انیمیشن سه بعدی و طراحی شخصیت بعد از فارغ التحصیلی تدریس کرده است. وی همچنین در تیمی بود که برنامه درسی برنامه های پیشرفته دیپلم را تدوین کرد. او با طراحی بازی و تحقیق در صنعت همچنان فعال است.