لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش تکنیک های توسعه کاراکتر در ZBrush
Character Development Techniques in ZBrush
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این سری از آموزشها، نحوه توسعه یک کاراکتر در اطراف پارامترهای طراحی خاص را مورد بحث قرار خواهیم داد. ما با استفاده از مش پایه توسعهیافته شروع میکنیم و یاد میگیریم که چگونه ویژگیهای آن را به شخصیتی که میخواهیم تغییر دهیم. در اینجا ما به تدریج ویژگیهای چهره شخصیتها را ایجاد میکنیم، و در مورد چگونگی خارج شدن از حالت "فقط یک چهره زیبا" و چگونگی عمدی بیشتر در مورد طراحی بحث خواهیم کرد. سپس ما شروع به کار روی لباس برای شخصیت خود خواهیم کرد. ما در مورد استخراج هندسه، ریمش کردن، ایجاد چینهای مناسب و استفاده از لایهها برای انعطافپذیر نگه داشتن طرحتان صحبت خواهیم کرد. در نهایت، ما در مورد اینکه چگونه کل طراحی کاراکتر را کنار هم قرار دهیم تا آن را منسجم و در نهایت جذاب کنیم، صحبت خواهیم کرد.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
تکنیک های توسعه کاراکتر در ZBrush
Character Development Techniques in ZBrush
اصلاح تناسبات صورت
Modifying the Facial Proportions
پالایش دهان
Refining the Mouth
پالایش بینی
Refining the Nose
پالایش چشم
Refining the Eyes
پالایش گوش
Refining the Ears
پالایش قسمت بالایی بدن
Refining the Upper Body
اضافه کردن جرم به دست ها
Adding Mass to the Hands
جزئیات دست ها
Detailing the Hands
استخراج لباس
Extracting the Clothes
پالایش تی شرت
Refining the T-shirt
به طور واقع بینانه اضافه کردن جرم به پیراهن
Realistically Adding Mass to the Shirt
مسدود کردن در چین های اصلی
Blocking in the Major Folds
پالایش چین های اصلی
Refining the Major Folds
افزودن مموری فولد
Adding Memory Folds
اضافه کردن یک لایه آسیب
Adding a Damage Layer
تناسب شلوار را تنظیم کنید
Adjusting the Proportions of the Pants
اضافه کردن تاهای اصلی شلوار
Adding the Major Folds of the Pants
اصلاح تاهای شلوار
Refining the Folds of the Pants
ایجاد جیب پشت شلوار
Creating the Back Pockets of the Pants
ایجاد درزهای شلوار
Creating the Seams of the Pants
استخراج چکمه ها
Extracting the Boots
Retopologize Boot
Retopologizing the Boot
شکل دادن چکمه به پا
Shaping the Boot to the Foot
ایجاد عناصر بوت لایه ای
Creating the Layered Boot Elements
ایجاد بند و سگک چکمه
Creating the Boot Strap and Buckle
اتمام چکمه ها
Finishing the Boots
آوردن شلوار، چکمه و پیراهن با هم
Bringing the Pants, Boots, and Shirt Together
مسدود کردن در کت
Blocking in the Coat
ایجاد طرح کت
Creating the Design of the Coat
اتمام کت
Finishing the Coat
ایجاد هود
Creating the Hood
ساخت دستکش
Creating the Gloves
افزودن منافذ و چین و چروک به صورت
Adding Pores and Wrinkles to the Face
اضافه کردن موهای با وضوح پایین
Adding Low Resolution Hair
Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای آموزش آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان کمک میکند تا مهارتهای خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دورههای آموزشی در زمینههای فناوری اطلاعات، توسعه نرمافزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعهدهندگان و کارشناسان معتبر، دورههایی را ارائه میدهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژیها نگه میدارد. این امر به کاربران این اطمینان را میدهد که دورههایی که در Pluralsight میپذیرند، با جدیدترین دانشها و تجارب به روز شدهاند.
جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.
نمایش نظرات