آموزش الگوهای طراحی C++: ساختاری

C++ Design Patterns: Structural

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
الگوهای طراحی به شما این امکان را می دهد که مشکلات رایج توسعه نرم افزار را به روشی قابل استفاده مجدد حل کنید و کد شما را قوی تر و مقیاس پذیرتر می کند. در این دوره، Károly Nyisztor الگوهای طراحی ساختاری از Gang of Four را بررسی می کند. او به شما نشان می‌دهد که چگونه از این الگوها در کدهای C++ مدرن استفاده کنید و چگونه می‌توانند به شما در طراحی نرم‌افزار قوی‌تر و مقیاس‌پذیر کمک کنند. او همچنین درباره هفت الگوی طراحی ساختاری از کتاب الگوهای طراحی اصلی - آداپتور، پل، کامپوزیت، دکوراتور، نما، وزن پرواز و پروکسی - بحث می‌کند و به شما نشان می‌دهد که چگونه هر یک را در C++ مدرن پیاده‌سازی کنید. برای هر الگو، او زمان و نحوه استفاده از آن را همراه با مزایا و معایب آن به شما نشان می دهد. در این دوره آموزشی به Károly بپیوندید تا یاد بگیرید که چگونه الگوهای طراحی ساختاری را در کد خود اعمال کنید و مهارت های توسعه خود را تقویت کنید.

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • الگوهای طراحی سازه در C++ Structural design patterns in C++

1. آداپتور 1. The Adapter

  • بررسی اجمالی Overview

  • چه زمانی باید از الگوی آداپتور استفاده کرد؟ When should you use the Adapter pattern?

  • پیاده سازی یک آداپتور شی Implementing an object adapter

  • پیاده سازی آداپتور کلاس Implementing a class adapter

  • چالش: Refactor با استفاده از الگوی آداپتور Challenge: Refactor using the Adapter pattern

  • راه حل: Refactor با استفاده از الگوی آداپتور Solution: Refactor using the Adapter pattern

  • امتحان فصل Chapter Quiz

2. پل 2. The Bridge

  • بررسی اجمالی Overview

  • در حال انفجار سلسله مراتب طبقاتی Exploding class hierarchies

  • الگوی پل در عمل The Bridge pattern in action

  • چالش: افزایش طراحی با استفاده از الگوی Bridge Challenge: Enhancing a design using the Bridge pattern

  • راه حل: بهبود طراحی با استفاده از الگوی Bridge Solution: Enhancing a design using the Bridge pattern

  • امتحان فصل Chapter Quiz

3. کامپوزیت 3. The Composite

  • بررسی اجمالی Overview

  • پیاده سازی ساختار سلسله مراتبی Implementing a hierarchical structure

  • طراحی مجدد با الگوی کامپوزیت Redesigning with the Composite pattern

  • چالش: رسم اشکال Challenge: Drawing shapes

  • راه حل: رسم اشکال Solution: Drawing shapes

  • امتحان فصل Chapter Quiz

4. دکوراتور 4. The Decorator

  • بررسی اجمالی Overview

  • دمو فروشگاه کامپیوتر با استفاده از وراثت Computer shop demo using inheritance

  • دمو فروشگاه کامپیوتر با استفاده از الگوی طراحی دکوراتور Computer shop demo using the Decorator design pattern

  • چالش: تاپینگ پیتزا Challenge: Pizza toppings

  • راه حل: تاپینگ پیتزا Solution: Pizza toppings

  • امتحان فصل Chapter Quiz

5. نما 5. The Façade

  • بررسی اجمالی Overview

  • نسخه ی نمایشی رابط پیچیده Complex interface demo

  • اعمال الگوی طراحی نما Applying the Facade design pattern

  • چالش: پنهان کردن پیچیدگی با نما Challenge: Hide complexity with a facade

  • راه حل: پیچیدگی را با نما پنهان کنید Solution: Hide complexity with a facade

  • امتحان فصل Chapter Quiz

6. Flyweight 6. The Flyweight

  • بررسی اجمالی Overview

  • معرفی اسپرایت ها Introducing sprites

  • کاهش مصرف حافظه: بخش 1 Reducing memory usage: Part 1

  • کاهش مصرف حافظه: بخش 2 Reducing memory usage: Part 2

  • امتحان فصل Chapter Quiz

7. پروکسی 7. The Proxy

  • بررسی اجمالی Overview

  • پروکسی چه مشکلی را حل می کند؟ What problem does the proxy solve?

  • پروکسی مجازی The virtual proxy

  • چالش: یک پروکسی محافظ اجرا کنید Challenge: Implement a protective proxy

  • راه حل: یک پروکسی محافظ را اجرا کنید Solution: Implement a protective proxy

  • امتحان فصل Chapter Quiz

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش الگوهای طراحی C++: ساختاری
جزییات دوره
1h 47m
44
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
-
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Károly Nyisztor Károly Nyisztor

برنامه نویس موبایل، مربی

Károly Nyisztor یک توسعه دهنده و مربی کهنه کار تلفن همراه است.

Károly چندین برنامه و بازی موفق iOS ساخته است که اکثر آنها توسط اپل ارائه شده اند. - و بنیانگذار LEAKKA، یک شرکت توسعه نرم افزار و مشاوره فناوری است. او با شرکت هایی مانند اپل، زیمنس، SAP و Zen Studios کار کرده است.

در حال حاضر، او بیشتر روزهای خود را به عنوان یک مهندس نرم افزار حرفه ای و معمار فناوری اطلاعات می گذراند. علاوه بر این، او طراحی نرم افزار شی گرا، iOS، Swift، Objective-C و UML را آموزش می دهد. به عنوان یک مربی، هدف او این است که بیش از 20 سال تخصص خود را در زمینه توسعه نرم افزار به اشتراک بگذارد و زندگی دانش آموزان را در سراسر جهان تغییر دهد. او علاقه زیادی به کمک به مردم برای آشکار کردن استعدادهای پنهان دارد و آنها را به دنیای استارتاپ ها و برنامه نویسی راهنمایی می کند.