آموزش یک برنامه نویس حرفه ای شوید

Become a Professional Programmer

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: برنامه نویسی را با HTML5، CSS3، Python، Swift، Google Go، Java، Perl، C++، Ruby on Rails و موارد دیگر بیاموزید. بدانید که چگونه از تگ های Html استفاده کنید و با رایج ترین آن ها بسازید. یک رابط کاربری پایه را با رویدادها وصل کنید. کلاس ها و ساختارهای خود را ایجاد کنند. بین انواع داده های مختلف ریخته می شود. از محیط بازی و xcode برای رفع اشکال استفاده کنید. پیاده سازی پروتکل ها دانش آموزان اصول Go را یاد خواهند گرفت و نحوه اعمال آنها را در سناریوهای دنیای واقعی خواهند دید. برخی از مفاهیم دوره بزرگتر عبارتند از: - Go Language- Advanced Go Topics- دسترسی همزمان و تجزیه وب با پایتون ایجاد یک وب سایت تعاملی مبتنی بر پایگاه داده پیش نیازها:دانش آموزان فقط باید نحوه استفاده از مرورگر و ویرایشگر متن را بدانند. این به دانش آموز بستگی دارد که یکی از هر کدام را انتخاب کند - گزینه های رایگان زیادی در دسترس است. من به دانش‌آموزان نشان می‌دهم که از چه چیزی استفاده می‌کنم و اگر بخواهند آن را از کجا تهیه کنند. با نصب نرم افزار روی کامپیوتر خود راحت باشند

اگر به این صفحه نگاه می‌کنید، احتمالاً برای همیشه در بالای لیست کارهایتان «یادگیری نحوه کدنویسی» را داشته‌اید. برنامه نویسی آینده است و صنعت فناوری به دنبال برنامه نویسان خوب مسلط به زبان های مختلف است. با در نظر گرفتن این موضوع، ما این بسته را برای افرادی مانند شما ایجاد کرده ایم. چه شما یک تازه وارد در برنامه نویسی باشید و چه قبلاً تجربه ای دارید اما می خواهید دانش خود را گسترش دهید، این بسته شما را برای شغلی به عنوان یک برنامه نویس حرفه ای آماده می کند/.

با دسترسی مادام العمر، می توانید با سرعت خود یاد بگیرید و طبق برنامه خود درس ها را کامل کنید. چه وقت و چه قدرت خود را با سرعت سرسام آوری مصرف کنید، می توانید مطمئن باشید که همه چیزهایی را که باید بدانید را یاد می گیرید.

این بسته شامل دوره های زیر است:

  • مبانی HMTL5 و CSS3: HTML5 آخرین نسخه کدی است که وب را تیک می‌زند و CSS3 سطح بعدی طراحی وب است. آنها را کنار هم قرار دهید و دستور العملی برای وب سایت های آینده دار، بی عیب و عملکرد عالی خواهید داشت. این دوره هم با غواصی در پایان عملی به شما آموزش می دهد و هم وب سایت های زیبایی را در کمترین زمان ایجاد می کند.
  • برنامه نویسی پایتون برای مبتدیان: پایتون یکی از پرتقاضاترین مهارت هایی است که کارفرمایان برتر مانند مایکروسافت، گوگل و بسیاری دیگر به دنبال آن هستند. و این روندی است که حداقل برای چند سال آینده ادامه خواهد داشت. پایتون یک کد ساده، همه کاره و بسیار خوانا است که برای همه چیز از ساخت وب سایت گرفته تا کنترل ربات ها استفاده می شود! چه در پایتون تازه کار باشید و چه به طور کلی در برنامه نویسی تازه کار باشید، این دوره شما را سریع تر می کند.
  • برنامه نویسی سوئیفت برای مبتدیان: سوئیفت یکی از داغ ترین زبان های جدید موجود در حال حاضر است و اگر می خواهید به یک توسعه دهنده برنامه iOS کامل تبدیل شوید ضروری است. اگر به دنبال یک دوره آموزشی خرابی برای کنترل زبان برنامه نویسی اصلی اپل هستید، دیگر به دنبال آن نباشید. این دوره شما را به یک مهندس خبره سوئیفت تبدیل می کند و دانش شما را از ابتدا با تمرین های عملی فراوان می سازد.
  • برنامه نویسی Google Go: جای تعجب نیست که گوگل زبان برنامه نویسی خود را دارد. و از آنجایی که گوگل یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در دنیای فناوری است، جای تعجب نیست که یادگیری Go راهی مطمئن برای تقویت اعتبار شغلی شما، هم با این غول محاسباتی و هم تقریباً همه افراد دیگر است. این دوره همه چیزهایی را که باید بدانید را به شما می گوید.
  • اصول برنامه نویسی جاوا: هر برنامه نویس حرفه ای ارزش تلاش خود را دارد، جاوا را درون و بیرون می شناسد. این رایج ترین زبان برنامه نویسی در جهان است، و لحن را برای همه کدهای دیگر تعیین می کند. به طور خلاصه، بدون آن به جایی نخواهید رسید، بنابراین ارزش یادگیری نحوه انجام درست آن را دارد. و این دقیقاً همان کاری است که این دوره انجام می دهد - از پایه.
  • برنامه نویسی Perl برای مبتدیان: به راحتی می توان در دریای زبان های برنامه نویسی موجود کمی گم شد. خوشبختانه، Perl نقطه شروع خوبی است زیرا استفاده از آن ساده است، یادگیری آن آسان و بسیار متنوع است. اگر نمی دانید اولین قدم برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس حرفه ای را کجا بردارید، مکان های بدتری برای شروع وجود دارد. این دوره به شما کمک می کند تا اصول اولیه را درک کنید و در دنیای برنامه نویسی شروع کنید.
  • مبانی برنامه نویسی C++: C++ پدربزرگ بسیاری از زبان های برنامه نویسی دنیای فناوری است - جاوا فقط یکی از آنهاست. یادگیری زبان ++C به شما امکان می دهد تا هر زبان دیگری را یاد بگیرید و تا جایی که به قابلیت استخدام شما مربوط می شود، پیشرفت می کنید. با گذراندن این دوره، یک پایه قوی برای کدنویسی ایجاد خواهید کرد و یک پلت فرم عالی برای بهبود مهارت های خود به دست خواهید آورد.
  • برنامه نویسی وب پایتون: پس از اتمام دوره برنامه نویسی پایتون برای مبتدیان، برنامه نویسی وب پایتون به شما یک مزیت بیشتر و مجموعه ای جدید از مهارت ها با زبانی می دهد که یادگیری آن نه تنها آسان است، بلکه یک پول ساز واقعی نیز می باشد. . هنر و علم پشت برنامه‌نویسی وب را یاد خواهید گرفت و با تمام ابزارهای لازم برای ایجاد برنامه‌های مبتنی بر وب زنده و پایدار فارغ‌التحصیل می‌شوید.
  • Ruby On Rails: Ruby on Rails می تواند برای هر کسی که آن را نمی شناسد ترسناک به نظر برسد، اما در واقعیت نه تنها بسیار مفید است، بلکه کاملاً منطقی نیز هست. این دوره از صفر تا توسعه دهنده Rails طول می کشد و به شما نشان می دهد که چگونه از همان ابتدا برنامه های Rails کاملا تعاملی ایجاد کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه پایگاه داده ها را به هم متصل کنید، ورودی کاربر را بپذیرید، و یک پروژه جامع را تکمیل کنید تا بتوانید بلافاصله از RoR در دنیای واقعی استفاده کنید.
  • مبانی جاوا اسکریپت: جاوا اسکریپت به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی در جهان است، تا حدی به لطف فهرست رو به رشد کتابخانه های آن که به شما امکان می دهد تقریباً هر کاری را که می خواهید انجام دهید. قبل از شروع یادگیری کتابخانه های JS، باید اصول اولیه را بدانید. اینجاست که باید شروع کنید.
  • AngularJS: AngularJS یکی از کتابخانه های JS فوق الذکر است و یکی از دلایل محبوبیت ناگهانی جاوا اسکریپت است. برنامه نویسی Angular را در اینجا با یادگیری اصول اولیه و سپس رفتن به پروژه های Angular که مفتخرید به مجموعه خود اضافه کنید، بیاموزید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه دوره Introduction to the Course

  • به دوره خوش آمدید Welcome to Course

HTML5 و CSS3 برای مبتدیان HTML5 and CSS3 For Beginners

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • اصول اولیه صفحه Page basics

  • مبانی متن Text Basics

  • قالب بندی متن Text Formatting

  • لیست ها Lists

  • آماده سازی تصویر Image Prep

  • درج تصویر Inserting An Image

  • پروژه وب سایت 1 Website Project1

  • مبانی CSS CSS Basics

  • سبک های فونت Font Styles

  • رنگ Color

  • سبک های لیست List Styles

  • انتخابگرهای پیشرفته Advanced Selectors

  • پروژه وب سایت 2 Website Project2

  • مبانی پیوند Link Basics

  • لینک های داخل صفحه In-page Links

  • سبک های پیوند Link Styles

  • منوهای ناوبری Navigation Menus

  • پروژه وب سایت 3 Website Project 3

  • بلوک فاصله Block Spacing

  • مرتب کردن صفحه Arranging the Page

  • تثبیت موقعیت Positioning

  • پروژه وب سایت 4 Website Project 4

  • جداول Tables

  • سبک های جدول Table Styles

  • پروژه وب سایت 5 Website Project 5

  • مبانی فرم Form Basics

  • عناصر را تشکیل می دهند form Elements

  • عناصر فرم HTML5 HTML5 Form Elements

  • سبک های فرم Form Styles

  • پروژه وب سایت 6 Website Project 6

  • آماده سازی ویدیو Video preparation

  • HTML ویدیویی Video HTML

  • پروژه وب سایت 7 Website Project 7

  • بخش نتیجه گیری Section Conclusion

برنامه نویسی پایتون برای مبتدیان Python Programming for Beginners

  • نصب و راه اندازی Installation

  • چاپ و رشته ها Print And Strings

  • ریاضی Math

  • متغیرها Variables

  • در حالی که حلقه While loop

  • برای حلقه For loop

  • اگر بیانیه ها If Statements

  • اگر دیگر بیانیه If Else Statement

  • اگر الیف دیگر بیانیه If Elif Else Statement

  • کارکرد Functions

  • پارامترهای تابع Function Parameters

  • متغیرهای جهانی و محلی Global and Local Variables

  • خطاهای رایج پایتون Common Python Errors

  • نوشتن در یک فایل Writing to a File

  • الحاق به یک فایل Appending to a File

  • خواندن از یک فایل Reading From a File

  • کلاس ها Classes

  • ورودی و آمار Input and Statistics

  • نحو وارد کنید Import Syntax

  • ساخت ماژول ها Making Modules

  • مدیریت خطا - امتحان کنید و بپذیرید Error Handling - Try and Accept

  • لیست ها در مقابل تاپل ها و دستکاری لیست Lists Vs Tuples And List Manipulation

  • لغت نامه ها Dictionaries

  • پروژه: ساخت برنامه پایتون Project: Making a Python Program

برنامه نویسی سوئیفت برای مبتدیان Swift Programming for Beginners

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • معرفی متغیرها و رشته ها Variables and Strings Introduction

  • متغیرها Variables

  • رشته های Strings

  • نتیجه گیری متغیرها و رشته ها Variables and Strings Conclusion

  • اولین معرفی اپلیکیشن شما Your first app Introduction

  • برنامه اول First app

  • madLibs madLibs

  • اولین نتیجه گیری برنامه شما Your first app Conclusion

  • معرفی شعبه Branching Introduction

  • اگر و بول if and bool

  • boolExp boolExp

  • اپراتورها Operators

  • سوئیچ قسمت 1 Switch Part 1

  • سوئیچ قسمت 2 Switch Part 2

  • نتیجه گیری انشعاب Branching Conclusion

  • مجموعه ها + حلقه ها معرفی Collections + Loops Introduction

  • آرایه ها Arrays

  • لغت نامه ها Dictionaries

  • برای حلقه ها For loops

  • در حالی که While

  • مجموعه های حلقه Loop collections

  • مجموعه ها + نتیجه گیری حلقه ها Collections + Loops Conclusion

  • معرفی توابع Functions Introduction

  • توابع قسمت 1 Functions Part1

  • توابع قسمت 2 و 3 Functions Part2&3

  • توابع قسمت 4 Functions Part4

  • محدوده Scope

  • نتیجه گیری توابع Functions Conclusion

  • مقدمه شمارش ها Enumerations Introduction

  • انگیزه انگیزی Enummotivation

  • دفاع کردن Defandusage

  • نتیجه گیری شمارش ها Enumerations Conclusion

  • مقدمه سازه ها Structures Introduction

  • تعریف ساختار و کاربرد اساسی Structure definition and basic usage

  • روش های ساختار و مرتب سازی Structure methods and sorting

  • روش‌های تایپ در مقابل روش‌های نمونه Type methods vs instance methods

  • مثال دیگر: نوع 3d Point Another example: a 3d Point type

  • نتیجه گیری ساختارها Structures Conclusion

  • معرفی کلاس ها Classes Introduction

  • تعریف کاربرد اساسی Definition basic usage

  • زیر طبقه بندی Subclassing

  • غلبه بر روش در مجموعه ها Method overriding in collections

  • ریخته گری نوع Type casting

  • مزایا وراثت در مقابل معایب Inheritance pros v cons

  • پروتکل ها Protocols

  • اختیاری Optionals

  • نتیجه گیری کلاس ها Classes Conclusion

برنامه نویسی Google Go برای مبتدیان Google Go Programming for Beginners

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • مقدمه برای رفتن Introduction To Go

  • چرا برو Why Go

  • golang.org golang.org

  • واردات Imports

  • خلاصه Summary

  • مقدمه زبان برو Go Language Introduction

  • متغیرها Variables

  • ثابت ها Constants

  • انواع و ریخته گری Types & Casting

  • تنظیم محیط محلی شما Setting Up Your Local Environment

  • سازه ها Structs

  • کارکرد Functions

  • توابع - Variadic Functions - Variadic

  • توابع - به تعویق انداختن Functions - Defer

  • اشاره گرها Pointers

  • اپراتورها Operators

  • شرایط Conditionals

  • آرایه ها و برش ها Arrays & Slices

  • نقشه ها Maps

  • Looping & Ranges - Arrays & Slices Looping & Ranges - Arrays & Slices

  • Looping & Ranges - Maps Looping & Ranges - Maps

  • رابط ها Interfaces

  • مقدمه دانش خود را گسترش دهید Expanding Your Go Knowledge Introduction

  • ترکیب شی Object Composition

  • انواع سفارشی Custom Types

  • عملکرد سازنده Constructor Function

  • پلی مورفیسم Polymorphism

  • پروژه چند فایلی Multi File Project

  • خواندن و نوشتن در فایل ها Reading and Writing To Files

  • رمزگذاری و توضیحات Encryption and Description

  • عملیات وب Web Operations

  • انتشار JSON Publishing JSON

  • مصرف JSON Consuming JSON

  • مقدمه همزمانی Concurrency Introduction

  • برنامه نویسی ناهمزمان Asynchronous Programming

  • برو روال Go Routines

  • کانال های 1 Channels 1

  • کانال 2 Channels 2

  • کانال 3 Channels 3

برنامه نویسی جاوا برای مبتدیان Java Programming for Beginners

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • شروع کار با NetBeans Getting Started with NetBeans

  • متغیرها Variables

  • رشته ها و عملگرهای ریاضی Strings & Mathematical Operators

  • مواد و روش ها Methods

  • بیانیه های منطق بولی و IF ELSE قسمت 1 Boolean Logic & IF ELSE Statements Part 1

  • بیانیه های منطق بولی و IF ELSE قسمت 2 Boolean Logic & IF ELSE Statements Part 2

  • حلقه ها Loops

  • آرایه ها Arrays

  • برای حلقه For loop

  • برنامه نویسی شی گرا (oop) Object Oriented Programming (oop)

  • سازندگان (اوه) Constructors (oop)

  • بررسی مفاهیم تا کنون Review Of Concepts So Far

  • آرایه های چند بعدی Multi-dimensional Arrays

  • لیست های آرایه Array Lists

  • توابع رشته String Functions

  • Catch & Exceptions را امتحان کنید Try Catch & Exceptions

  • ورودی کاربر User Input

  • نوشتن فایل خواندن File Reading Writing

  • Enumerations را تغییر دهید Switch Enumerations

برنامه نویسی پرل برای مبتدیان Perl Programming for Beginners

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • معرفی پرل Introduction to Perl

  • دریافت و نصب پرل Getting and Installing Perl

  • ایجاد اولین برنامه پرل Creating a First Perl Program

  • نمونه های پیشرفته پرل More Advanced Perl Examples

  • بیشتر برنامه های پیشرفته پرل قسمت 2 More Advanced Perl Programs Part 2

  • نتیجه Conclusion

  • کار با Scalar Data Introduction Working with Scalar Data Introduction

  • کار با داده های اسکالر Working with Scalar Data

  • کار با رشته ها Working with strings

  • کار با اعداد Working with numbers

  • کار با متغیرها Working with variables

  • دریافت ورودی کاربر Getting user input

  • کار با اپراتور chomp Working with the chomp operator

  • تصمیم گیری با بیانیه If Decision Making With If Statement

  • حلقه زدن با عبارات while Looping with while statements

  • Outro3 Outro3

  • کار با آرایه ها و لیست ها مقدمه Working with Arrays and Lists Introduction

  • ایجاد آرایه ها Creating arrays

  • دسترسی به شاخص های آرایه Accessing array indices

  • ایجاد لیست ها Creating lists

  • انجام تکلیف با لیست Performing assignment with lists

  • تبدیل آرایه ها به رشته ها Converting arrays into strings

  • استفاده از حلقه foreach در آرایه ها و لیست ها Using the foreach loop on arrays and lists

  • درک بافت اسکالر و فهرست Understanding scalar and list context

  • درک STDIN در زمینه مقیاس‌کننده Understanding STDIN in scaler context

  • کار با آرایه ها و لیست ها نتیجه گیری Working with Arrays and Lists Conclusion

  • مقدمه کار با Subroutines Working with Subroutines Introduction

  • تعاریف زیر برنامه Subroutine definitions

  • فراخوانی زیربرنامه ها Calling subroutines

  • کار با مقادیر بازگشتی زیربرنامه Working with subroutine return values

  • آرگومان های زیر روال Subroutine arguments

  • استفاده از لیست پارامترهای با طول متغیر Using variable-length parameter lists

  • با استفاده از عملگر بازگشت Using the return operator

  • متغیرهای خصوصی در زیر برنامه ها Private variables in subroutines

  • کار با زیربرنامه ها نتیجه گیری Working with Subroutines Conclusion

  • مقدمه ورودی و خروجی پرل Perl Input and Output Introduction

  • دریافت ورودی از ورودی استاندارد Receiving input from standard input

  • کار با ورودی از اپراتور الماس Working with input from the diamond operator

  • ارسال خروجی به خروجی استاندارد Sending output to standard output

  • استفاده از printf برای فرمت کردن خروجی Using printf to format output

  • کار با filehandles Working with filehandles

  • رسیدگی به خطاهای مرگبار با قالب Handling fatal errors with die

  • نتیجه گیری ورودی و خروجی پرل Perl Input and Output Conclusion

  • مقدمه هش Hashes Introduction

  • هش تعریف و نشان داده شده است Hashes defined and demonstrated

  • دسترسی به عناصر هش Accessing hash elements

  • کار با توابع هش Working with hash functions

  • نتیجه گیری هش Hashes Conclusion

  • مقدمه کار با عبارات منظم Working with Regular Expressions Introduction

  • عبارات منظم تعریف شده است Regular expressions defined

  • کار با الگوهای ساده Working with simple patterns

  • کار با کلاس کاراکتر Working with the character class

  • تطبیق با استفاده از عملگر مطابقت الگوی m Matching using m pattern match operator

  • کار با اصلاح کننده های مسابقه Working with match modifiers

  • کار با اپراتور binding Working with the binding operator

  • کار با متغیرهای مطابقت Working with match variables

  • کار با عبارات منظم نتیجه گیری Working with Regular Expressions Conclusion

  • بیشتر در مورد عبارات منظم مقدمه More on Regular Expressions Introduction

  • تطبیق در زمینه فهرست Matching in list context

  • کار با اپراتور تعویض Working with the substitution operator

  • کار با اسپلیت اپراتور Working With Split Operator

  • کار با تابع join Working with the join function

  • بیشتر در مورد نتیجه گیری عبارات منظم More on Regular Expressions Conclusion

  • پروژه نهایی Final Project

  • توضیح نهایی پروژه قسمت 1 Final Project Explanation Part 1

  • توضیح نهایی پروژه قسمت 2 Final Project Explanation Part 2

  • توضیح نهایی پروژه قسمت 3 Final Project Explanation Part 3

  • بسته شدن پیام Closing Message

  • بخش نتیجه گیری Section Conclusion

اصول برنامه نویسی C++ C++ Programming Fundamentals

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • مبانی بیشتر و متغیرها/اصطلاحات More basics and Variables/Literals

  • انواع داده ها Data Types

  • اطلاعات بیشتر در مورد انواع داده ها و داده ها More about Data Types and Data Assignmen

  • ریاضی! MATH!

  • چرا C++ از Division متنفر است؟ سایر موضوعات مرتبط Why does C++ hate Division? Other Relevant Topics

  • ورودی و ریاضی بیشتر! Input and more MATH!

  • Conversion، Overflow و Underflow را تایپ کنید Type Conversion, Overflow, and Underflow

  • فرمت کردن خروجی Formatting Output

  • دستکاری رشته String Manipulation

  • ریاضی بیشتر!، دوباره More MATH!, again

  • ساختارهای کنترلی Control Structures

  • عملگرهای منطقی Logical Operators

  • اپراتورهای شرطی و سوئیچ Conditional Operators and Switch

  • حلقه زدن (در حالی که) Looping (while)

  • حلقه زدن (do-while، برای) Looping (do-while, for)

برنامه نویسی وب پایتون Python Web programming

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • مقدمه پایتون Python Inroduction

  • برنامه نویسی شی گرا قسمت 1 Object Oriented Programming Part1

  • برنامه نویسی شی گرا قسمت 2 Object Oriented Programming Part2

  • ماژول ها قسمت 1 Modules Part1

  • ماژول ها قسمت 2 Modules Part2

  • نتیجه گیری پایتون Python Conclusion

  • مقدمه پایگاه داده پایه (SQLite). Basic Database (SQLite) Introduction

  • SQLite SQLite

  • ایجاد پایگاه داده و جدول Creating Database and Table

  • درج داده ها Inserting Data

  • درج داده های دینامیک Inserting Dynamic Data

  • خواندن داده ها Reading Data

  • محدود کردن، به روز رسانی و حذف Limit ,Update and Delete

  • نتیجه گیری پایگاه داده پایه (SQLite). Basic Database (SQLite) Conclusion

  • استفاده از پایتون با اینترنت مقدمه Using Python with the Internet Introduction

  • ماژول Urllib Urllib Module

  • درخواست Urllib Urllib Request

  • سرصفحه های Urllib Urllib Headers

  • معرفی XML XML Intro

  • تجزیه XML Parsing XML

  • استفاده از پایتون با نتیجه گیری اینترنت Using Python with the Internet Conclusion

  • کار با HTML مقدمه Working with HTML Introduction

  • ساختار صفحه وب قسمت 1 Web Page Structure Part1

  • ساختار صفحه وب قسمت 2 Web Page Structure Part2

  • نوار ناوبری Nav bar

  • بدنه HTML HTML's body

  • نظرات، پاورقی ها و divs Comments,footers and divs

  • تجزیه داده های پاراگراف Parsing Paragraph Data

  • کار با نتیجه گیری HTML Working with HTML Conclusion

  • مقدمه برنامه نویسی وب سرور Web Server Programming Introduction

  • ساخت VPS Creating a VPS

  • تعامل با VPS Interacting with VPS

  • Filezilla Filezilla

  • PySFTP PySFTP

  • نتیجه گیری برنامه نویسی وب سرور Web Server Programming Conclusion

  • معرفی پایگاه داده MySQL MySQL database Introduction

  • MySQL Basics Part1 MySQL Basics Part1

  • MySQL Basics Part2 MySQL Basics Part2

  • اتصال به پایگاه داده Database Connection

  • درج در پایگاه داده Inserting into Database

  • اضافه کردن منطق برای درج Adding logic to insert

  • نوهاپ Nohup

  • کرونتاب Crontab

  • نتیجه گیری پایگاه داده MySQL MySQL database Conclusion

  • مقدمه چارچوب توسعه وب فلاسک پایتون Python's Flask Web development Framework Introduction

  • تنظیم فلاسک Flask Setup

  • تنظیم پشتیبان فلاسک Flask Backend Setup

  • وب سایت پایه Basic Website

  • قالب و خطاها Template and Errors

  • متغیرها و منطق Variables and Logic

  • Bootstrap Incorporation Bootstrap Incorporation

  • اطلاعات بیشتر در مورد بوت استرپ More on Bootstrap

  • افزودن صفحات بیشتر به سایت ما Adding more pages to our site

  • گسترش قالب ها Extending Templates

  • اطلاعات تکمیلی Additional Information

  • بخش نتیجه گیری Section Conclusion

Ruby on Rails برای مبتدیان Ruby on Rails for Beginners

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • Ruby On Rails چیست What Is Ruby On Rails

  • الزامات Requirements

  • نصب ریل - ویندوز Installing Rails - Windows

  • نصب Rails - Mac OS X Installing Rails - Mac OS X

  • متن عالی Sublime Text

  • SQLiteStudio SQLiteStudio

  • اولین برنامه شما Your First App

  • نتیجه گیری روبی Ruby Conclusion

  • آشنایی با ریل ها Getting To Know Rails Introduction

  • MVC MVC

  • دستورات ریل Rails Commands

  • مستندات ریل Rails Documentation

  • ایجاد اپلیکیشن Rails Creating A Rails App

  • مدل ها و پایگاه های داده Models and Databases

  • کنترل کننده ها Controllers

  • بازدیدها Views

  • نماهای جزئی Partial Views

  • مسیرها Routes

  • داده های دینامیک Dynamic Data

  • فرم های ارسالی و منابع Form Submissions and Resources

  • داربست ها Scaffolds

  • اضافه کردن سبک به برنامه Rails Adding Style To A Rails App

  • معرفی بوت استرپ Bootstrap Intro

  • یکپارچه سازی بوت استرپ Integrating Bootstrap

  • نتیجه گیری آشنایی با ریل Getting To Know Rails Conclusion

  • معرفی یک وب سایت تعاملی Building An Interactive Website Introduction

  • کار با پایگاه های داده Working With Databases

  • تعامل پایگاه داده از طریق کنسول Rails Database Interaction Through The Rails Console

  • ارتباط یک مدل با یک جدول موجود Associating A Model To An Existing Table

  • مهاجرت ها چیست؟ What Are Migrations

  • کاشت پایگاه داده Seeding The Database

  • بازیابی داده ها Retrieving Data

  • نتیجه گیری ساخت یک وب سایت تعاملی Building An Interactive Website Conclusion

  • معرفی پروژه Project Introduction

  • توضیح پروژه Explanation of Project

  • بخش نتیجه گیری Section Conclusion

مبانی جاوا اسکریپت Fundamentals of Java Script

  • مقدمه ای بر جاوا اسکریپت Introduction to JavaScript

  • برچسب های اسکریپت Script Tags

  • جعبه ها Boxes

  • کنسول Console

  • متغیرها Variables

  • تعریف نشده، نوع، NaN Undefined, typeof, NaN

  • الحاق Concatination

  • اپراتورهای مقایسه Comparison Operators

  • عملگرهای منطقی Logical Operators

  • عملگر ریاضی Mathematical Operator

  • اظهار نظر Commenting

  • آرایه ها Arrays

  • نمونه اولیه آرایه Array Prototype

  • حلقه روی آرایه ها Looping Over Arrays

  • مقدمه ای بر اشیاء Introduction to Objects

  • ایجاد یک شی Creating an Object

  • تاریخ و زمان Dates and Times

  • فواصل Intervals

  • شمارش معکوس - برنامه مثال Countdown- Example Application

  • تماس های تلفنی Callbacks

  • پاسخ به تماس در شمارش معکوس Callback in Countdown

  • عناصر DOM DOM Elements

  • انتخابگر پرس و جو Query Selector

  • گردانندگان رویداد Event Handlers

  • فیلدهای ورودی Input Fields

  • ایجاد عناصر Creating Elements

  • عناصر یک ظاهر طراحی شده Styling Elements

  • پرز زدن Linting

  • کوچک سازی Minification

AngularJS برای مبتدیان AngularJS for Beginners

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • نسخه ی نمایشی پروژه Project Demo

  • مقدمه ای بر انگولار Introduction to Angular

  • نمای کلی Angular Overview of Angular

  • راه اندازی محیط Environment Setup

  • معماری MVC MVC Architecture

  • بازخوانی زاویه ای Angular Recap

  • نمای کلی ویژگی های هسته زاویه ای Angular Core Features Overview

  • ماژول ها و تزریق وابستگی Modules And Dependency Injection

  • کنترل کننده ها Controllers

  • عبارات و اتصال Expressions And Binding

  • اتصال داده دو طرفه Two-Way Data Binding

  • دستورالعمل ها Directives

  • خدمات Services

  • محدوده Scope

  • فیلترها Filters

  • مسیریابی - راه اندازی Routing - Setup

  • مسیریابی - پیاده سازی Routing - Implementation

  • خلاصه ویژگی های Angular Core Angular Core Features Recap

  • معرفی برنامه لیست مواد غذایی Intro To Grocery List App

  • چیدمان بوت استرپ لیست مواد غذایی Grocery List Bootstrap Layout

  • فهرست کردن لیست مواد غذایی با استفاده از Ng-repeat Listing Grocery List Using Ng-repeat

  • زیباسازی لیست ما با فیلترها Beautifying Our List With Filters

  • خلاصه برنامه لیست مواد غذایی Grocery List App Recap

  • پیمایش آسان در لیست مواد غذایی با استفاده از مسیریابی Easy Navigation In Grocery List Using Routing

  • تنظیم مسیریابی لیست مواد غذایی Setting Up Grocery List Routing

  • پیاده سازی مسیریابی لیست مواد غذایی Implementing Grocery List Routing

  • انتقال داده با استفاده از پارامترهای مسیر Passing Data Using Route Params

  • پیمایش آسان در لیست مواد غذایی با استفاده از Routing Recap Easy Navigation In Grocery List Using Routing Recap

  • افزودن، به روز رسانی و حذف اقلام مواد غذایی Adding, Updating & Deleting Grocery Items

  • چکیده اقلام مواد غذایی با استفاده از خدمات Abstracting Grocery Items Using Services

  • اضافه کردن اقلام مواد غذایی Adding Grocery Items

  • اشکال زدایی برنامه با استفاده از کنسول کروم Debugging App Using Chrome Console

  • ایجاد شناسه ورودی منحصر به فرد مواد غذایی Generating Unique Grocery Entry Id’s

  • به روز رسانی اقلام مواد غذایی - قسمت 1 Updating Grocery Items - Part 1

  • به روز رسانی اقلام مواد غذایی - قسمت 2 Updating Grocery Items - Part 2

  • اعتبار سنجی فرم Form Validation

  • حذف اقلام مواد غذایی Deleting Grocery Items

  • افزودن دستورالعمل های سفارشی - خوانایی HTML ما Adding Custom Directives - Making Our HTML More Readable

  • علامت گذاری اقلام مواد غذایی به عنوان تکمیل شده با Ng-class Marking Grocery Items As Completed With Ng-class

  • افزودن، به روز رسانی و حذف خلاصه اقلام خواربارفروشی Adding, Updating & Deleting Grocery Items Recap

  • اتصال برنامه ما به ابر Connecting Our App To The Cloud

  • در حال بارگیری ورودی ها Loading Entries

  • ایجاد مدخل Creating Entries

  • به روز رسانی ورودی ها Updating Entries

  • حذف اقلام مواد غذایی Deleting Grocery Items

  • اتصال برنامه ما به Cloud Recap Connecting Our App To The Cloud Recap

  • خلاصه دوره و مراحل بعدی Course Recap And Next Steps

  • منابع اضافی Additional Resources

  • بسته شدن پیام Closing Message

اصول Node.js Fundamentals of Node.js

  • به Node.js خوش آمدید - ساده و کامل! Welcome to Node.js- Simple & Complete!

  • این چگونه خواهد رفت How This Will Go

  • معرفی پروژه Project Introduction

  • برپایی Set up

  • خلاصه Recap

  • معرفی Node.js را کشف کنید Discover Node.js Introduction

  • Node.js و Express چیست؟ What are Node.js & Express

  • Node را از Command Line امتحان کنید Try Node from Command Line

  • یک برنامه Node.js راه اندازی کنید Set up a Node.js app

  • از Git با C9io استفاده کنید Use Git With C9io

  • Node.js Recap را کشف کنید Discover Node.js Recap

  • با Express Introduction کار کنید Work with Express Introduction

  • راه اندازی اکسپرس را دریافت کنید Get Express Set Up

  • یک اسکریپت NPM Start ایجاد کنید Create an NPM Start script

  • مسیریابی با اکسپرس Routing With Express

  • با Express Recap کار کنید Work with Express Recap

  • یک Node Web App را شروع کنید Kickstart a Node Web App

  • از یک الگوی بوت استرپ استفاده کنید Use A Bootstrap Template

  • پیکربندی منابع Configuring Resources

  • مدیریت اجزای UI با Bower Manage UI Components With Bower

  • Node Web App Recap Node Web App Recap

  • کار با Gulp Introduction Work with Gulp Introduction

  • از Jshint در Gulp استفاده کنید Use Jshint In Gulp

  • وابستگی ها را با Wiredep تزریق کنید Inject Dependencies With Wiredep

  • تزریق با Gulp Injection With Gulp

  • تغییرات را با Nodemon تماشا کنید Watch Changes with Nodemon

  • با Gulp Recap کار کنید Work with Gulp Recap

  • کار با Node Templating Engines مقدمه Work with Node Templating Engines Introduction

  • بررسی گزینه های موتور قالب Review of Templating Engine Options

  • با Ejs شروع کنید Begin With Ejs

  • Ejs را وارد کار کنید Put Ejs To Work

  • کار با Node Templating Engines Recap Work with Node Templating Engines Recap

  • معرفی مسیریابی اکسپرس بیشتر More Express Routing Introduction

  • از یک روتر استفاده کنید Use A Router

  • صفحات جدید New Pages

  • کد را به فایل های مختلف جدا کنید Separate Code Into Different Files

  • صفحات جدید ما را برگردانید Wire Our New Pages Back

  • خلاصه بیشتر مسیریابی سریع More Express Routing Recap

  • از یک پایگاه داده با Node.js Introduction استفاده کنید Use a database with Node.js Introduction

  • راه اندازی MongoDB را دریافت کنید Get MongoDB Set Up

  • اطلاعات رویدادها را آماده کنید Get Events Data Ready

  • برای درج کد بنویسید Write Code To Insert

  • Query Mongodb And Display Query Mongodb And Display

  • از یک پایگاه داده با Node.js Recap استفاده کنید Use a database with Node.js Recap

  • نتیجه گیری دوره Course Conclusion

  • حالا چی What Now

  • متشکرم Thank you

برنامه نویسی Erlang برای مبتدیان Erlang Programming for Beginners

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • معرفی ارلنگ Introduction To Erlang

  • ویژگی های Erlang Features of Erlang

  • ارلنگ حقایق و نمونه کد Erlang Facts and Code Samples

  • نصب Erlang Installing Erlang

  • نحو ارلنگ Erlang Syntax

  • ایجاد توابع و فراخوانی توابع از ماژول ها Creating Functions and Calling Functions From Modules

  • مقایسه های منطقی و تاپل ها Logical Comparisons and Tuples

  • ایجاد و کامپایل یک برنامه Erlang Creating And Compiling An Erlang Program

  • جریان مشروط و حلقه Conditional Flow and Looping

  • کار با شناسه های فرآیند Working With Process IDs

  • خلاصه Recap

  • فهرست - مقدمه هسته ارلنگ List - The Core of Erlang Introduction

  • لیست ها Lists

  • لیست ها و بازگشت Lists and Recursion

  • مفاهیم را فهرست می کند Lists Comprehensions

  • فهرست درک و تطبیق الگو List Comprehensions and Pattern Matching

  • انواع و تبدیل نوع Types and Type Conversions

  • فهرست - هسته ارلنگ Recap List - The Core of Erlang Recap

  • Exception Handling مقدمه Exception Handling Introduction

  • رسیدگی به استثنا Exception Handling

  • سعی کن... بگیر Try...of...Catch

  • کلاس های استثنایی Exception Classes

  • Recap رسیدگی به استثنا Exception Handling Recap

  • معرفی رکوردها Records Introduction

  • سوابق Records

  • گسترش یک رکورد Expanding A Record

  • خلاصه سوابق Records Recap

  • نتیجه گیری دوره Course Conclusion

آزمون صدور گواهینامه Certification Exam

  • درخواست دوره Request a Course

ماده جایزه Bonus Material

  • سخنرانی پاداش Bonus Lecture

نمایش نظرات

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.

آموزش یک برنامه نویس حرفه ای شوید
جزییات دوره
53.5 hours
505
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
11,144
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Stone River eLearning Stone River eLearning

500000+ دانش آموز مبارک Udemy در یادگیری الکترونیکی Stone River ، فناوری همه چیز ما است. اگر شما به IT ، برنامه نویسی ، توسعه یا طراحی علاقه مند هستید - ما این موارد را پوشش داده ایم. کاتالوگ عظیم دوره های ما را بررسی کنید و به بیش از 1،200،000،000 دانشجو که در حال حاضر دوره های آموزش الکترونیکی Stone River را می گذرانند بپیوندید. ما در حال حاضر 800+ دوره آموزش مختلف فن آوری در وب سایت Stone River eLearning خود ارائه می دهیم و هر ماه دوره های جدیدی را در مورد موضوعات داغ و پرطرفدار اضافه می کنیم. گزینه اشتراکی برای کسانی که علاقه واقعی به یادگیری دارند در دسترس است.