آموزش اصول بازی Pro Prop Texturing

Game Prop Texturing Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از 3D Studio Max 2017 ، Substance Painter 2 و Unity 5 یک پایه زیبا و آماده برای توسعه بازی های مدرن ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: zbrush 4r7، Substance Painter 2، 3Ds Max 2017، Unity 5 ایجاد بهترین مدل prop برای توسعه بازی های ویدیویی می تواند یک کار پیچیده برای درک کامل آن باشد. تعداد زیادی شمارش ، باز کردن ، پخت ، بافت و بسیاری موارد دیگر وجود دارد که همه باید به درستی تنظیم شوند ، در غیر این صورت قطعه نهایی بازی شما دارای اشکال است. این دوره ، Game Prop Texturing Fundamentals ، به شما کمک می کند آن مفاهیم مختلف دشوار را حل و درک کنید. شما خواهید آموخت که چگونه یک مدل کم و ساده پلی ساده ایجاد کنید و چه نوع شمارش چند ضلعی یا مثلثی داشته باشید. شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه در Substance Painter جزئیات را از مدل high poly خود کاملاً باز کنید و بپزید. سرانجام ، شما با استفاده از بسیاری از روشهای رویه ای برای ایجاد یک بازی بازی ، تکسچرهایی را در داخل Substance Painter ایجاد خواهید کرد که می توانید آن را در Unity 5 وارد کنید. در پایان این دوره ، شما می توانید لوازم جانبی مفصلی را که برای محیط های بازی آماده هستند ایجاد کنید. . نرم افزار مورد نیاز: zbrush 4r7، Substance Painter 2، 3Ds Max 2017، Unity 5.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

ساخت مدل Low Poly Building the Low Poly Model

  • کاهش High Poly Reducing the High Poly

  • ردیف مدل پایه با High Poly Lining up Base Model with High Poly

  • پالایش مدل Low Poly Refining the Low Poly Model

  • تمیز کردن بالا Cleaning up the Top

  • تمیز کردن فضای داخلی Cleaning up the Interior

  • دوباره از مش طل استفاده کنید Retopologizing the Gold Mesh

باز کردن مدل Unwrapping the Model

  • آماده شدن برای باز کردن بسته بندی Preparing for Unwrapping

  • باز کردن بسته بندی بهترین روش ها Unwrapping Best Practices

  • در حال باز کردن بسته شدن Finishing Unwrapping

  • بسته بندی یک بسته بندی Packing an Unwrap

مقدمه ای بر نقاش مواد و پخت Introduction to Substance Painter and Baking

  • آماده شدن برای پخت Preparing to Bake

  • نامگذاری برای پخت Naming for Baking

  • پخت در ماده نقاش Baking in Substance Painter

  • ارائه در Substance Painter Presenting in Substance Painter

  • شناخت PBR و Substance Painter Understanding PBR and Substance Painter

  • Game Prop Texturing Fundamentals 2018 M4 06 Game Prop Texturing Fundamentals 2018 M4 06

بافت در داخل ماده نقاش Texturing Inside Substance Painter

  • ماسک ها ، لایه ها و بافت های رویه ای Masks, Layers, and Procedural Textures

  • ژنراتور برای حفره ها و لبه ها Generators for Cavities and Edges

  • مدل سازی گوهر و افزودن مواد گسیل کننده Modeling the Gem and Adding Emissive Materials

  • افزودن بافت های عکاسی Adding Photographic Textures

  • مدل سازی طلا Modeling the Gold

  • پالایش طلا و سنگ Refining the Gold and Stone

  • تکمیل بافت Finishing the Texture

قرار دادن دارایی به وحدت Putting the Asset into Unity

  • مقدمه ای برای وحدت و صادرات بافت Intro to Unity and Exporting Textures

  • تنظیم مواد و مش در وحدت Setting up Materials and Meshes in Unity

نمایش نظرات

آموزش اصول بازی Pro Prop Texturing
جزییات دوره
4h 2m
26
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
13
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
Dan John Cox
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dan John Cox Dan John Cox

دن جان کاکس به مدت 8 سال به عنوان یک هنرمند محیط زیست ، مفهومی و شخصیت در صنعت بازی کار کرده است. وی در ظرفیت های مختلف در Pseudo Interactive ، Frozen North Productions ، Bedlam Games ، Ubisoft Toronto و Capybara Games کار کرده است. وی همچنین به مدت 8 سال در کالج سنکا در تورنتو بازی هنر را تدریس کرده و در آوردن بسیاری از هنرمندان جدید به نیروی کار نیز کمک کرده است. او در رویدادهایی مانند GamerCamp ، IGDA ، Creativa Mexico ، GameConnection Paris و GDC 2014 و 2015 صحبت کرده است.