آیا شخصیتهای غیربازیکن (NPC) شما فاقد انگیزه و جاهطلبی هستند؟ آیا آنها کند، احمق هستند و مدام سر خود را به دیوار می کوبند؟ پس این دوره برای شما مناسب است. به پنی بپیوندید که او توضیح می دهد، نشان می دهد و به شما کمک می کند تا NPC های خود را در Unity با C# ایجاد کنید. تنها چیزی که نیاز دارید دانش کامل Unity، C# و توانایی جمع کردن دو عدد با هم است.
این دوره از نسخه Unity 2021.3 LTS
استفاده می کنددر این دوره، پنی محبوبترین تکنیکهای هوش مصنوعی مورد استفاده برای ایجاد رفتار باورپذیر شخصیتها در بازیها را با استفاده از سبک آموزشی و دانش تحسینشده بینالمللی خود از بیش از 30 سال کار با بازیها، گرافیک و نوشتن دو کتاب برنده جایزه در مورد هوش مصنوعی بازیها نشان میدهد. در طول این مدت، کارگاههای عملی طراحی شده برای آموزش تکنیکهای اساسی هوش مصنوعی مورد استفاده در بازیهای امروزی را دنبال خواهید کرد. شما به آن ملحق خواهید شد زیرا NPCها برای تعقیب، گشت زنی، تیراندازی، مسابقه، جمعیت و موارد دیگر برنامه ریزی شده اند.
نحوه برنامه نویسی و کار با:
را بیاموزیدبردارها
نقاط راه
navmeshes
الگوریتم A*
ازدحام جمعیت
گله
شخصیت های متحرک
وسایل نقلیه
و تکنیکهای استاندارد صنعت مانند یادگیری کنش هدفگرا و درختهای رفتار .
محتوا و نمای کلی
این دوره با بررسی دقیق ریاضیات برداری آغاز می شود که در قلب برنامه ریزی حرکت NPCها قرار دارد. پس از این، سیستمهای ایستگاههای بین راهی برای جابجایی شخصیتها در یک محیط قبل از بررسی سیستم ایستگاه بینالمللی Unity برای مسابقات اتومبیل رانی با اتومبیلهای کنترلشده هوش مصنوعی استفاده میشوند. این منجر به بررسی نظریه گراف و الگوریتم A* می شود قبل از اینکه این اصول را برای توسعه navmesh ها و توسعه NPC هایی که می توانند راه خود را در محیط بازی پیدا کنند، به کار ببریم. قبل از اینکه یک آکواریوم به طور کامل با ماهیهای مدرسهای مستقل برنامهریزی شود، انبوهی از مردم از بازآفرینی ترافیک پیادهرو تا گروههایی از مردم که از خطر فرار میکنند بررسی میشوند. پس از بررسی روشهای مختلف حرکت NPCها در محیط بازی، تواناییهای تفکر آنها با توضیحات کامل و کارگاههای عملی بیشتر با استفاده از ماشینهای حالت محدود و درختهای رفتار مورد بحث قرار خواهد گرفت.
کارگاههای بعدی همراه با فایلهای دارایی Unity و پروژههای کامل همراه با راهحل ارائه میشوند. در سرتاسر، آزمونها و تمرینهای چالشی نیز وجود دارد تا یادگیری شما را تقویت کند و شما را راهنمایی کند تا دانش جدید خود را بیان کنید.
در پایان این دوره، درک وسیعی از اینکه هوش مصنوعی در بازی ها چیست، چگونه کار می کند و چگونه می توانید از آن در پروژه های خود استفاده کنید، به دست خواهید آورد. این شما را به مجموعه ابزاری مجهز می کند تا هر یک از تکنیک های ارائه شده را با عمق بیشتری بررسی کنید تا محیط های بازی خود را به سطح بعدی ببرید.
آنچه دانش آموزان در مورد این دوره می گویند:
این دوره مورد علاقه من Udemy-Unity تاکنون بوده است. این من را به معنای واقعی کلمه از دانش 0% در مورد چگونگی دستیابی به هوش مصنوعی بازی گرفت و من را به سطح کاملاً جدیدی برد. نقاط راه، مسیریابی، ماشینهای حالت، و غیره و غیره همگی به طور عمیق پوشش داده شدهاند و جادویی (هشدار اسپویلر: این جادو نیست) را نشان میدهند که باعث میشود شخصیتهای رایانه شما به نظر برسند که واقعاً ذهن خودشان را دارند.
اوه خدای من. من روش او را برای آموزش چیزها دوست دارم. من هنوز این دوره را تمام نکرده ام اما تنها چیزی که می توانم بگویم این است که این یک دوره درخشان دیگر از او است. هوش مصنوعی به خودی خود کار دشواری است. و قبل از شروع این دوره هرگز فکر نمی کردم که چیزی در آن بفهمم. اما من اشتباه می کردم. با سبک تدریس او، شما یاد خواهید گرفت که چگونه شخصیت های خود را به روشی "هوشمندانه" حرکت دهید. این دوره کاملاً تکه تکه شده است و سرعت آن فوق العاده است.
استاد برنده جایزه بین المللی و نویسنده پرفروش سلام ، من دکتر پنی دی بایل هستم. من کاملاً سازنده بسیاری از مسائل مربوط به کمبود رایانه و دانشگاهی هستم و علاقه واقعی به تدریس دارم. من بیش از 25 سال است که در دانشگاه ها در استرالیا و اروپا در سطح استاد کامل در مورد توسعه بازی ها ، برنامه نویسی ، گرافیک رایانه ای ، انیمیشن و طراحی وب به دیگران آموزش می دهم. من همچنین برای یونیتی ، SAE ، انستیتوی سرگرمی استرالیا و ویکی گودت مشورت کرده ام. بهترین کتابهای درسی من از جمله توسعه بازی جامع با وحدت در بیش از 100 موسسه در سراسر جهان استفاده می شود. فارغ التحصیلان من در شرکت هایی مانند اپل ، Ubisoft ، LinkedIn و Deloitte Digital کار می کنند. من دارای مدرک ممتاز گرافیک رایانه و دکترا هستم. در هوش مصنوعی برای شخصیت های بازی در طول زندگی حرفه ای من جوایز زیادی را برای تعالی تدریس در سطح ایالتی ، ملی و بین المللی از جمله جایزه تعالی تدریس و آموزش استرالیا و مسابقه برنامه درسی بازی موبایل یونیت برنده شده ام. رویکرد من در زمینه آموزش علوم کامپیوتر و زمینه های مرتبط مبتنی بر پروژه است که به شما کارگاه های عملی می دهم و می توانید بلافاصله دندان های خود را در آن قرار دهید.
Penny @Holistic3D.comهیجان علمی ، نویسنده و توسعه بازی سلام ، من دکتر پنی د بیل هستم. من کاملاً سازنده بسیاری از مسائل مربوط به کمبود رایانه و دانشگاهی هستم و علاقه واقعی به تدریس دارم. من بیش از 25 سال است که در دانشگاه ها در استرالیا و اروپا در سطح استاد کامل در مورد توسعه بازی ها ، برنامه نویسی ، گرافیک رایانه ای ، انیمیشن و طراحی وب به دیگران آموزش می دهم. من همچنین برای یونیتی و SAE مشورت کرده ام. بهترین کتابهای درسی من از جمله توسعه بازی جامع با وحدت در بیش از 100 موسسه در سراسر جهان استفاده می شود. فارغ التحصیلان من در شرکت هایی مانند اپل ، Ubisoft ، LinkedIn و Deloitte Digital کار می کنند. من دارای مدرک ممتاز گرافیک رایانه و دکترا هستم. در هوش مصنوعی برای شخصیت های بازی در طول زندگی حرفه ای من جوایز زیادی را برای تعالی تدریس در سطح ایالتی ، ملی و بین المللی از جمله جایزه تعالی تدریس و آموزش استرالیا و مسابقه برنامه درسی بازی موبایل یونیت برنده شده ام. رویکرد من در زمینه آموزش علوم کامپیوتر و زمینه های مرتبط مبتنی بر پروژه است که به شما کارگاه های عملی می دهم و می توانید بلافاصله دندان های خود را در آن قرار دهید.
نمایش نظرات