آموزش مقدمه ای بر مدلینگ در مایا 2012

Introduction to Modeling in Maya 2012

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: در این آموزش مدل سازی مایا، نگاهی مقدماتی به فرآیند مدل سازی در مایا خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012 و بالاتر. در این آموزش مدل سازی مایا، نگاهی مقدماتی به فرآیند مدل سازی در مایا خواهیم داشت. ما از یک رویکرد مبتنی بر پروژه استفاده خواهیم کرد زیرا اصول مدل‌سازی را پوشش می‌دهیم، ابزارهای رایج را بررسی می‌کنیم و در مورد برخی نکات و تکنیک‌های صرفه‌جویی در زمان که از تجربه تولید به دست آمده‌اند صحبت می‌کنیم. ما با بررسی انواع مختلف هندسه در دسترس شما و اینکه چگونه می توانید بین آن انواع مختلف تبدیل کنید، شروع خواهیم کرد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه مدل خود را در سلسله مراتب سازماندهی کنید و صحنه خود را تمیز و کارآمد نگه دارید. ما همچنین نگاهی به چندین ابزار مدل‌سازی خواهیم داشت، از جمله ابزارهای چند ضلعی مانند اکسترود و ابزار حلقه لبه درج برای افزودن وضوح، ابزارهای NURBS مانند loft و extrude برای ایجاد سطوح صاف، و همچنین چند ابزار subd. ما نگاهی به استفاده از گردش کار صاف کردن یا تقسیم بندی خواهیم داشت و از تغییر شکل دهنده ها برای کمک به شکل دادن به مدل های خود استفاده می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر مدلینگ در مایا 2012 Introduction to Modeling in Maya 2012

  • مقدمه ای بر چند ضلعی ها Introduction to Polygons

  • مقدمه ای بر نورس Introduction to Nurbs

  • مقدمه ای بر سطوح فرعی Introduction to Subdivision Surfaces

  • سلسله مراتب و گردش کار Hierarchy and Workflow

  • نمای کلی مدل Model Overview

  • راه اندازی تصاویر صفحه Setting up Image Planes

  • بیرون کشیدن قاب دوچرخه Drawing out the Bike Frame

  • ساخت چنگال جلو Building the Front Fork

  • افزودن محور جلو Adding the Front Pivot

  • اتمام چنگال جلو Finishing the Front Fork

  • شروع چرخ Beginning the Wheel

  • اتمام چرخ عقب Finishing the Back Wheel

  • ایجاد پره برای چرخ جلو Creating Spokes for the Front Wheel

  • مدل سازی دسته ها Modeling the Handlebars

  • اتمام فرمان Finishing the Handlebars

  • اضافه کردن چرخ دنده Hubless Adding the Hubless Sprocket

  • ساخت فضای داخلی چرخ دنده Building the Interior of the Sprocket

  • تغییر قاب برای قرار دادن چرخ دنده Modifying the Frame to Accommodate the Sprocket

  • ساخت گارد زنجیره ای Building the Chain Guard

  • مدل سازی فضای داخلی گارد زنجیر Modeling the Interior of the Chain Guard

  • اضافه کردن صندلی دوچرخه Adding the Bicycle Seat

  • مدل سازی فنرهای صندلی Modeling the Seat Springs

  • ساخت صفحه نمایش جلو Building the Front Screen

  • ساخت پدال ها Building the Pedals

  • پایان دادن به پدال ها Finishing the Pedals

  • اضافه کردن قطعات قاب بیرونی Adding Outer Frame Pieces

  • راه اندازی ترمزها Starting the Brakes

  • ساخت دستگیره های ترمز Building the Brake Handles

  • اضافه کردن خطوط ترمز Adding the Brake Lines

  • مدل سازی کیک استند Modeling the Kickstand

  • اضافه کردن متن به مدل Adding Text to the Model

  • پایان راه اندازی مدل Finishing Model Setup

  • افزودن متریال و ایجاد رندر Adding Materials and Creating Render

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش مقدمه ای بر مدلینگ در مایا 2012
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
4h 58m
34
Pluralsight (پلورال سایت) pluralsight-small
11 خرداد 1390 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.