آموزش شروع کار با ZSketching

Getting Started with ZSketching

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش های ZBrush، نگاهی به اصول اولیه ZSketching در ZBrush خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.5. در این سری از آموزش های ZBrush، نگاهی به اصول اولیه ZSketching در ZBrush خواهیم داشت. ZSpheres یک راه عالی برای ایجاد هندسه پایه پیچیده تر در ZBrush بوده است تا به عنوان پایه ای برای مجسمه سازی عمل کند. این ویژگی به ما اجازه می دهد تا در ZBrush بمانیم و مفاهیم و مدل ها را خیلی سریع کار کنیم. با اضافه شدن ZSketching در ZBrush 3.5، این روند حتی بهتر می شود. در این دوره، ما یاد می گیریم که با استفاده از انواع براش های ZSketch به آرمیچرهای ZSphere جرم اضافه کنیم. ما یاد خواهیم گرفت که با استفاده از عمق قلم مو و براش های مختلف صاف، نحوه تعامل طراحی خود با ZSpheres موجود را تغییر دهیم. ما راه‌هایی را بررسی خواهیم کرد که می‌توانیم جزئیات طرح‌دار موجود را با استفاده از ابزار حرکت، و همچنین براش‌هایی مانند فشار/کشیدن، شناور کردن، و برآمدگی اصلاح کنیم. علاوه بر ایجاد جرم در امتداد یک آرمیچر موجود، از برس آرمیچر برای ترسیم جزئیات از سطح استفاده می‌کنیم و به شما امکان می‌دهد شکل‌های آزاد بیشتری ایجاد کنید. سپس برخی از راه‌هایی را که می‌توانیم هندسه را به‌دست آوریم بررسی می‌کنیم تا بتوانیم مجسمه‌سازی را شروع کنیم. پس از اتمام آموزش ها، شما آماده خواهید بود که طراحی هندسه پایه خود را در ZBrush شروع کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.5.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع کار با ZSketching Getting Started with ZSketching

  • ترسیم اشکال بزرگ روی قاب Sketching Large Shapes Onto the Frame

  • طراحی و اصلاح جزئیات کوچکتر Sketching and Modifying Smaller Details

  • طراحی ماهیچه Sketching Musculature

  • جابجایی و اضافه کردن به آرمیچر Reposing and Adding to the Armature

  • با استفاده از برس آرمیچر Using the Armature Brush

  • ایجاد یک پوست سازگار Creating an Adaptive Skin

  • ایجاد یک پوست یکپارچه Creating a Unified Skin

  • مجسمه سازی طرح ZSphere شما Sculpting Your ZSphere Sketch

  • گردش کار جایگزین با ZSketching Alternate Workflows with ZSketching

نمایش نظرات

آموزش شروع کار با ZSketching
جزییات دوره
1h 1m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.