آموزش مقدمه ای بر ریگینگ در مخلوط کن

Introduction to Rigging in Blender

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این دوره ، ما قصد داریم نگاهی مقدماتی به ابزارهای تقلب داخل مخلوط کن بیندازیم. در این دوره ، ما قصد داریم نگاهی مقدماتی به ابزارهای تقلب داخل مخلوط کن بیندازیم. هدف از این دوره آموزشی عمیق این است که بنیادی محکم در مجموعه ابزارهای قدرتمند تقلب Blender ایجاد کنید. ما با یادگیری اصول اولیه تقلب مانند فرزندپروری شروع خواهیم کرد و به جای قرار دادن استخوان ، اهمیت جهت گیری استخوان ، نحوه استفاده از کلیدهای شکل برای ایجاد حالت های اصلی چهره برای یک شخصیت و نحوه ایجاد کلیدهای شکل اصلاح برای اصلاح خواهیم پرداخت. مسائل تغییر شکل در یک دکل. ما همچنین در مورد ابزارهای Blender's Weight Painting و نحوه راه اندازی درایورها برای ایجاد دکل انیمیشن پسندتر و نحوه استفاده از عملکردهای آینه دار Blender برای سرعت بخشیدن به کل مراحل تقلب ، یاد خواهیم گرفت. این که آیا شما تازه در Blender تازه وارد هستید یا تازه در فرآیند تقلب تازه کار هستید ، این دوره مهارت های لازم برای شروع را به شما ارائه می دهد.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر ریگینگ در مخلوط کن Introduction to Rigging in Blender

  • اهمیت تقلب The Importance of Rigging

  • اشیا P والدین در مخلوط کن Parenting Objects in Blender

  • اصلاح محور یک شی Modifying an Object's Pivot

  • ایجاد استخوان در مخلوط کن Creating Bones in Blender

  • ویژگی های آرماتور و استخوان Armature and Bone Properties

  • با استفاده از گزینه های آینه سازی مخلوط کن Using Blender's Mirroring Options

  • پیوستن ، جدا کردن و حذف استخوان ها Joining, Separating and Deleting Bones

  • تنظیم جهت گیری استخوان Adjusting Bone Orientation

  • تقلب با Spline IK Rigging with Spline IK

  • اتمام Spline IK Rig Finishing the Spline IK Rig

  • کار با Shape Keys Working with Shape Keys

  • استفاده از درایورها برای ایجاد سوئیچ IK/FK Using Drivers to Create an IK/FK Switch

  • ایجاد اسلایدرهای خارجی برای ایجاد ویژگی دیگر Creating External Sliders to Drive Another Attribute

  • گزینه های اتصال در مخلوط کن Binding Options in Blender

  • ویرایش تغییر شکل ها با ابزار Paint Weights Editing Deformations with the Paint Weights Tool

  • وزن های آینه Mirroring Weights

  • با استفاده از کلیدهای شکل اصلاح Using Corrective Shape Keys

  • رانندگی با یک کلید شکل تصحیحی Driving a Corrective Shape Key

  • با استفاده از ابزار طراحی اسکلت Using the Skeleton Sketching Tool

  • ایجاد کنترل های سازگار با انیماتور Creating Animator-friendly Controls

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر ریگینگ در مخلوط کن
جزییات دوره
2h 25m
21
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
45
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Mark Masters
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mark Masters Mark Masters

مارک در سن جوانی با علاقه به انیمیشن شروع کرد و در نهایت به علاقه به موضوع تبدیل شد. مارک به سرعت در صنعت تأثیر گذاشت و برای Pluralsight (Digital-Tators) به عنوان مربی انیمیشن و تقلب کار کرد. وی پس از مدت حضور در Pluralsight به عنوان یک انیماتور سه بعدی که در حال حاضر در آنجا کار می کند به Steelehouse Productions پیوست. جدا از این ، او چندین قطعه در مجله 3D Artist Magazine منتشر کرده است. از نظر مارک ، در دنیای انیمیشن سه بعدی همیشه چیزهای جدیدی برای یادگیری وجود دارد و هرکسی شایسته یک عکس العمل منصفانه در زنده کردن تخیل خود است.