آموزش طراحی سطح تکراری در وحدت

Iterative Level Design in Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: Unity موتور برتر بازی است که امروزه در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. این دوره به شما نحوه استفاده از ابزارهای داخلی مدل سازی یونیتی ، نحوه "جعبه خاکستری" در یک سطح پیچیده بزرگ و نحوه مجسمه سازی یک مفهوم موجود ارگانیک را آموزش می دهد. آیا تا به حال وقت خود را صرف ساختن یک سطح بازی کرده اید که فقط کارایی ندارد ؟ اگر چنین است ، این دوره عالی برای شماست. در این دوره ، Iterative Level Design in Unity ، شما فرایند خلاقیت طراحی سطح را از Design Document تا سطح grey-boxed طی خواهید کرد. ابتدا اطلاعات مهم را از سند طراحی استخراج می کنید. در مرحله بعد ، شما از ابزارهای داخلی مدل سازی Unity برای ایجاد سطح تقریبی برای بازی استفاده خواهید کرد. سرانجام ، شما از ابزار PolyBrush یونیتی برای ایجاد یک مدل مفهوم موجود استفاده خواهید کرد. هنگامی که با این دوره Unity به پایان رسید ، شما نه تنها می دانید که چگونه یک سطح جعبه خاکستری را طراحی و بسازید بلکه نحوه استفاده از تمام ابزارهای مدل سازی Unity را نیز خواهید دانست. نرم افزار مورد نیاز: Unity 2018.1

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

تحقیق و طراحی Research and Design

  • تحقیق و طراحی Research and Design

  • با استفاده از ProBuilder Using ProBuilder

مسدود کردن سطح با ProBuilder Blocking the Level with ProBuilder

  • مسدود کردن سطح Blocking the Level

  • مسدود کردن ساختارها با ProBuilder Blocking out Structures with ProBuilder

  • اضافه کردن خسارت و جزئیات سطح Adding Damage and Detailing the Level

  • تنظیمات نهایی و گذر از طریق Final Tweaks and Walk Through

مسدود کردن مین های کوتوله Blocking the Dwarf Mines

  • مسدود کردن معادن Blocking the Mines

  • افزودن جزئیات به سطح ما Adding Detail to Our Level

  • ساخت غار راک با PolyBrush Building the Rock Cave with PolyBrush

لوازم جانبی متحرک Animated Props

  • Concept Art با PolyBrush Concept Art with PolyBrush

  • متحرک سازی موانع Animating Obstacles

  • نوشتن سطح با هم Scripting the Levels Together

نمایش نظرات

آموزش طراحی سطح تکراری در وحدت
جزییات دوره
1h 14m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
27
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد
Rich Fiore
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Rich Fiore Rich Fiore

Rich Fiore یک هنرمند رسانه ای است که در زمینه جلوه های سه بعدی و بصری متخصص است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته های مدیریت هنری ، سرگرمی و رسانه از کالج کلمبیا شیکاگو و لیسانس هنر در جلوه های بصری و حرکت گرافیک از دانشگاه شمال شرقی ایلینوی است. Fiore از سال 2000 یک مربی کالج برای جلوه های بصری ، طراحی بازی و فیلم بوده است. قبل از کار در آموزش ، Fiore معاون توسعه خلاق شرکت High Voltage Software Inc بود و در زمینه ساخت بازی با مایکروسافت ، Midway Games ، Sega ، آتاری و دیگران. او در حال حاضر در ساخت بازی واقعیت افزوده کار می کند.