لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Mudbox 2013
Mudbox 2013 Essential Training
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
این دوره به معرفی Mudbox ، مجموعه مجسمه سازی دیجیتال Autodesk می پردازد و به هنرمندان دیجیتال نحوه ایجاد دارایی های واقع گرایانه در Mudbox ، از جمله شخصیت های سه بعدی ، محیط بازی همه جانبه و طراحی محصولات را آموزش می دهد. نویسنده Ryan Kittleson در زمینه مدل سازی ، مجسمه سازی و بافت و همچنین مباحثی مانند استخراج نقشه های عادی و صادرات دارایی به مایا و 3ds Max برای ارائه و انیمیشن بیشتر تمرکز دارد. فصل آخر شامل تکنیک هایی برای نمایش کارهای شما در Mudbox است.
موضوعات شامل:
بهینه سازی رایانه لوحی Wacom برای Mudbox
پیمایش در فضای سه بعدی li>
در حال ویرایش مواد li>
مجسمه سازی با تمبر ، استنسیل و لایه ها li>
ایجاد و وارد کردن نقشه های ماورا بنفش li>
بافت با Ptex
نقاشی نقشه های برجسته li>
ایجاد نقشه های انسداد محیط و جابجایی li>
نمایش شخصیت هایی با اسکلت های متصل شده li>
نورپردازی صحنه li>
ارائه تصاویر و فیلم های ثابت از Mudbox
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
مقدمه
Introduction
آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید
What you should know before watching this course
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
شناخت مکان ذخیره ابزارهای ساخته شده توسط کاربر
Understanding where to store user-made tools
1. شروع کار
1. Getting Started
بهینه سازی رایانه لوحی Wacom برای Mudbox
Optimizing a Wacom tablet for Mudbox
اولین نگاهی به Mudbox
Getting a first look at Mudbox
درک محدودیت های Mudbox
Understanding the limitations of Mudbox
بارگیری یک مدل
Loading a model
حرکت دوربین
Moving the camera
تمرکز و قاب کردن
Focusing and framing
سفارشی کردن کلیدهای میانبر
Customizing hotkeys
وارد کردن یک تصویر تصویر مرجع
Importing a reference image plane
کار با سطح زیربخش
Working with subdivision levels
نکات و ترفندهای سطح تقسیم بندی
Subdivision level tips and tricks
ویرایش مواد
Editing materials
با استفاده از ابزارهای انتخاب
Using the selection tools
پنهان کردن و عدم پنهان کردن قسمتهای یک مدل
Hiding and unhiding parts of a model
نکات و ترفندهای انتخاب
Selection tips and tricks
2. مجسمه سازی
2. Sculpting
مجسمه سازی در Mudbox
Sculpting in Mudbox
با استفاده از ابزارهای استاندارد مجسمه سازی
Using the standard sculpting tools
با استفاده از ابزارهای مخصوص مجسمه سازی
Using the special sculpting tools
ابزارهای سفارشی سازی
Customizing the sculpt tools
ساختن ابزار سفارشی سازی
Making a custom crease tool
استفاده از تمبر
Using stamps
استفاده از استنسیل
Using stencils
انجماد قطعات یک مجسمه
Freezing parts of a sculpt
تمبرها و استنسیل های سفارشی مجسمه سازی
Sculpting custom stamps and stencils
مجسمه سازی با لایه ها
Sculpting with layers
ویرایش لایه های مجسمه
Editing sculpt layers
کار با چند لایه مجسمه
Working with multiple sculpt layers
جزئیات مجسمه سازی مجسمه سازی بر روی یک مدل نامتقارن
Sculpting symmetrical details on an asymmetrical model
جمع کردن آن: نمایش مجسمه سازی
Bringing it together: Sculpting demo
3. کار با اشیاء متعدد
3. Working with Multiple Objects
با استفاده از لیست اشیاء
Using the Object List
ترجمه اشیاء
Translating objects
تکثیر و تلنگر یک شی
Duplicating and flipping an object
انتقال جزئیات بین دو مدل
Transferring detail between two models
تمیز کردن مشکلات مربوط به جزئیات انتقال
Cleaning up problems with transfer details
استفاده از مواد با اشیاء متعدد
Using materials with multiple objects
4- نقاشی بافت
4. Painting Textures
با استفاده از نقشه های UV
Using UV maps
ایجاد و واردات ماوراء بنفش
Creating and importing UVs
ایجاد لایه های رنگ
Creating paint layers
با استفاده از ابزارهای اصلی نقاشی
Using basic painting tools
با استفاده از ابزارهای نقاشی تنظیم
Using adjustment painting tools
نقاشی با ابزارهای پیشرفته
Painting with the advanced tools
ویرایش استنسیل
Editing stencils
کار با لایه های رنگ
Working with paint layers
بافت با Ptex
Texturing with Ptex
5- استفاده از کانالهای بافت
5. Using Texture Channels
درک کانالهای بافت
Understanding texture channels
نقشه های دست انداز نقاشی
Painting bump maps
بیشترین استفاده از کانالهای بافت
Making the most of texture channels
انتقال لایه های رنگ بین مدل ها
Transfering paint layers between models
تهیه نقشه های معمولی
Making normal maps
ایجاد نقشه انسداد محیط
Creating ambient occlusion maps
ایجاد نقشه جابجایی
Generating displacement maps
تهیه پرونده های بافت برای استفاده در برنامه های دیگر
Preparing texture files for use in other applications
6. مطرح کردن یک شخصیت
6. Posing a Character
آشنایی با مفاصل و نمایش
Introduction to joints and posing
ایجاد اسکلت مفصل
Creating joint skeletons
وزن نقاشی
Painting weights
نمایش یک شخصیت
Posing a character
7. ارائه کار
7. Presenting Work
صحنه را روشن می کند
Lighting the scene
با استفاده از چراغ های نقطه و تصویر
Using point and image-based lights
تنظیم جلوه های مشاهده
Setting up viewport effects
ارائه عکس و فیلم ثابت
Rendering still images and movies
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
رایان کیتلسون یک هنرمند CG است که مدل سازی سه بعدی، مجسمه سازی و چاپ را با 3ds Max و ZBrush آموزش می دهد.
رایان از زمانی که هنر را با هم ترکیب کرده بود، دوست داشت. یک کودک خردسال با VIC-20 و لذت بردن از تصاویر غنی بصری توسط هنرمندانی مانند دالی و اسچر. او در نوجوانی به خود فتوشاپ و سپس 3ds Max را در اوایل 20 سالگی آموخت. او برای مدتی به عنوان یک هنرمند بازی در رالی، کارولینای شمالی کار کرد و سپس به مدرسه بازگشت و مدرک لیسانس هنرهای زیبا را در رشته تصویرسازی از دانشگاه کارولینای شرقی به پایان رساند، و در تمام این مدت هنر گرافیک دیجیتال را با پروژههای شخصی و آزاد تمرین میکرد. او سپس به اورلاندو، فلوریدا نقل مکان کرد و در آنجا به مدت 6 سال در دانشگاه فول سیل به تدریس مدلینگ شخصیت پرداخت. رایان در حال حاضر در شهر نیویورک زندگی می کند و در آنجا به عنوان یک هنرمند مستقل CG کار می کند.
نمایش نظرات