آموزش Unreal Engine 5 Blueprints: Multiplayer RPG Inventory System

Unreal Engine 5 Blueprints: Multiplayer RPG Inventory System

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

درباره این دوره

اگر در مورد نحوه ایجاد یک سیستم موجودی چند نفره برای بازی خود مطمئن نیستید، این دوره برای شما مناسب است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از Unreal Engine 5 Blueprints، یک سیستم موجودی آماده چند نفره را از ابتدا بدون نوشتن یک خط کد بسازید. بدون نیاز به تجربه! خواهید دید که ایجاد یک سیستم موجودی مشابه با بازی های محبوب چقدر آسان است.

نحوه طراحی موجودی و همچنین برنامه‌ریزی عملکرد آن، از جمله اقلام قابل انباشته، مواد مصرفی، مقدار و موارد دیگر را خواهید آموخت. شما می توانید دسته بندی های موجودی را ایجاد کنید و اقلام را بر اساس آن مرتب کنید. آخرین اما نه کم‌اهمیت، یاد خواهید گرفت که چگونه آیتم‌های قابل غارت را ایجاد کنید که به موجودی شما اضافه می‌شوند و همچنین آنها را به بازیکنان دیگر رها کنید.

همه موارد فوق با استفاده از بهترین روش کدنویسی از طریق دنبال کردن عمیق ویدیوها آموزش داده خواهد شد. من همچنین پروژه تمام شده را در اختیار شما قرار می دهم تا بتوانید در حین دنبال کردن دوره، آن را همانطور که می خواهید بررسی کنید.

به انجمن حامی ما بپیوندید

توسعه بازی گهگاه می تواند خسته کننده باشد. ممکن است یک جعبه علامت‌نخورده را در جایی از دست بدهید، که شما را ساعت‌ها در جنگل رها می‌کند. یا ممکن است به حمایت اخلاقی و ایده های توسعه دهندگان مشتاق مانند شما نیاز داشته باشید. هر زمان که به آن نیاز داشته باشید ما در کنار شما هستیم. به انجمن Discord، وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی فهرست‌شده در توضیحات نمایه ما بپیوندید.

برای شما بهترین ها را آرزو می کنم،

مصطفی نافعی


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • 2.02 طراحی رابط کاربری اصلی 2.02 Designing the Main UI

  • 2.04 طراحی شکاف های موجودی 2.04 Designing the Inventory Slots

  • 6.04 ایجاد یک پشته آیتم جدید 6.04 Creating a New Item Stack

  • 3.08 نمایش موجودی 3.08 Displaying the Inventory

  • 8.04 به روز رسانی شکاف های موجودی 8.04 Updating the Inventory Slots

  • 2.05 طراحی موجودی 2.05 Designing the Inventory

  • 5.01 ایجاد جزء موجودی 5.01 Creating the Inventory Component

  • 4.07 جدول داده اطلاعات مورد 4.07 Item Info Data Table

  • 5.10 نمایش اقلام در موجودی 5.10 Displaying Item in Inventory

  • 6.06 بهینه سازی موجودی 6.06 Optimizing the Inventory

  • 7.01 افزودن عملیات کشیدن و رها کردن 7.01 Adding Drag and Drop Operation

  • 1.04 آنچه پروژه قبلاً شامل می شود 1.04 What the Project Already Contains

  • 6.01 تعامل با اقلام 6.01 Interacting With the Items

  • 6.02 افزودن اولیه به منطق موجودی 6.02 Initial Add to Inventory Logic

  • 8.06 آزمایش محصول نهایی 8.06 Testing Out the Final Product

  • 4.02 مقدمه ای بر طرح های کودک 4.02 Introduction to Child Blueprints

  • 1.02 دانلود پروژه 1.02 Downloading the Project

  • 4.04 مقدمه ای بر ساختارها 4.04 Introduction to Structures

  • 5.08 مجموعه موجودی انتخاب شده را تنظیم کنید 5.08 Set Selected Inventory Category

  • 7.02 حذف اقلام از موجودی 7.02 Dropping Item From Inventory

  • 8.03 رها کردن آیتم در اسلات موجودی 8.03 Dropping Item on Inventory Slot

  • 8.05 افزودن جلوه های صوتی 8.05 Adding Sound Effects

  • 4.05 ساختار اطلاعات مورد 4.05 Item Info Structure

  • 8.02 به روز رسانی اطلاعات اسلات 8.02 Update Slot Information

  • 4.06 مقدمه ای بر جداول داده ها 4.06 Introduction to Data Tables

  • 5.05 تغییر اندازه متغیرهای دسته موجودی 5.05 Resizing the Inventory Category Variables

  • 2.03 طراحی دکمه های دسته بندی موجودی 2.03 Designing the Inventory Category Buttons

  • 3.06 مقدمه ای بر ارتباطات بلوپرینت 3.06 Introduction to Blueprint Communication

  • 6.03 افزودن آیتم به موجودی 6.03 Adding Item to Inventory

  • 7.03 فعال کردن فیزیک سلاح 7.03 Enabling Weapon Physics

  • بررسی اجمالی 1.03 Unreal Engine 5 1.03 Unreal Engine 5 Overview

  • 5.07 نمایش اسلات های موجودی 5.07 Displaying the Inventory Slots

  • 3.07 رابط های بلوپرینت 3.07 Blueprint Interfaces

  • 8.01 دریافت اطلاعات اسلات 8.01 Getting Slot Information

  • 3.05 ایجاد رویداد ویجت باز و بسته 3.05 Creating the Open and Close Widget Event

  • 4.01 ایجاد طرح اولیه آیتم 4.01 Creating the Base Item Blueprint

  • 5.09 افزودن مجدد آیتم های موجود به آرایه 5.09 Re-adding Existing Items to Array

  • 6.05 پیدا کردن یک پشته جزئی 6.05 Finding a Partial Stack

  • 5.02 ساختار شکاف موجودی 5.02 Inventory Slot Structure

  • 1.01 مقدمه 1.01 Introduction

  • 3.01 نمایش رابط کاربری اصلی 3.01 Displaying the Main UI

  • 5.03 ساختار طبقه بندی موجودی و جدول داده ها 5.03 Inventory Category Structure & Data Table

  • 4.08 عملکرد کتابخانه اطلاعات مورد 4.08 Item Info Library Function

  • 2.01 مقدمه ای بر نقشه های ویجت 2.01 Introduction to Widget Blueprints

  • 4.03 ایجاد موارد 4.03 Creating the Items

  • 3.04 مقدمه ای بر شمارش 3.04 Introduction to Enumeration

  • 3.02 تکرار رویداد چیست 3.02 What is Event Replication

  • 3.03 اتصال کلید برای باز کردن موجودی 3.03 Binding Key to Open Inventory

  • 5.04 ایجاد متغیرهای موجودی 5.04 Creating the Inventory Variables

  • 5.06 نمایش دسته بندی های موجودی 5.06 Displaying the Inventory Categories

نمایش نظرات

آموزش Unreal Engine 5 Blueprints: Multiplayer RPG Inventory System
جزییات دوره
5h 56m
50
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
9
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Pixel Helmet
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Pixel Helmet Pixel Helmet

توسعه دهنده و ناشر بازی

Pixel Helmet یک توسعه دهنده و ناشر بازی های ویدیویی است که در دانمارک قرار دارد. ما به تازگی اولین بازی خود را Farmtale بر روی پلتفرم Steam منتشر کرده ایم.

ما تصمیم گرفتیم برای ایجاد دوره‌های باکیفیت و به اشتراک گذاشتن دانش خود با انجمن توسعه بازی، در Skillshare شرکت کنیم. یادگیری ممکن است گاهی خسته کننده باشد و هدف ما ایجاد یک تجربه یادگیری سرگرم کننده است.

ما پیشنهاد می‌کنیم دوره‌هایی را در Modeling، Texturing، Unreal Engine، Blueprints، C++، طراحی بازی، و موارد دیگر ایجاد کنیم. اگر در طول دوره به کمک نیاز دارید، لطفاً از طریق Skillshare به ما اطلاع دهید یا در Discord، Twitter یا LinkedIn با ما در ارتباط باشید.