آموزش انیمیشن دو بعدی: راهنمای نهایی Adobe Animate

2D Animation: Ultimate Guide to Adobe Animate

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

1. درباره این دوره

Adobe Animate یکی از نرم افزارهای پرکاربرد برای ایجاد انیمیشن های دو بعدی، بازی های فلش و انیمیشن های رسانه های اجتماعی است. با استفاده از این دوره، می توانید انیمیشن های خود را برای یوتیوب، رسانه های اجتماعی و حتی انیمیشن های کوتاه تمام طول بسازید. animate یک رابط کاربری بسیار ساده و ابزارهای بسیار آسان برای استفاده و یادگیری دارد. ما از اصول اولیه شروع می کنیم و به تدریج یک کاراکتر و یک انیمیشن چرخه جلویی کاراکتر ایجاد می کنیم. در کلاس، من از Adobe animate 2020 استفاده خواهم کرد، اما شما می توانید از نسخه قدیمی تر برای ایجاد همان انیمیشن ها و دریافت نتایج مشابه استفاده کنید.

2. چه موضوع/مهارت هایی را در این دوره خواهید آموخت

در این کلاس با موارد زیر آشنا خواهیم شد:-

1. فضای کاری

2.ابزار انتخاب

3.ابزارهای طراحی

4.نمای کلی ابزارهای باقی مانده

5.طراحی شی

6. نماد گرافیکی

7.کلیپ فیلم

8.Button

9.Timeline

10.shape tween

11. کلاسیک توئین

12.Motion Tween

13. فریم به فریم

14. طراحی شخصیت (3 قسمت)

15. رنگ آمیزی اشکال

16. تبدیل اشکال به نمادها

17. ایجاد اشکال دهان

18. تقلب شخصیت

19. مبانی انیمیشن کاراکتر

20. چرخه راه رفتن شخصیت (3 قسمت)

3. چه کسی باید این دوره را بگذراند؟

این کلاس برای مبتدیانی است که می خواهند انیمیشن دو بعدی را در adobe animate یاد بگیرند یا طراحانی که می خواهند حرفه خود را به انیمیشن گسترش دهند. با این حال، هر کاربر متوسط ​​یا پیشرفته ای می تواند چیز جدیدی از کلاس بیاموزد، هیچ الزامی برای کلاس وجود ندارد، هر کسی که ذهن باز و آماده یادگیری باشد می تواند به کلاس بپیوندد.

من این دوره را ایجاد کردم تا همه چیزهایی را که باید در مورد انیمیشن دو بعدی در Animate بدانید، آموزش دهم، اما شما بچه ها باید دائما تمرین کنید تا در انیمیشن سازی با adobe animate متخصص شوید. دریغ نکنید با هر شبهه و سوالی تماس بگیرید، من در اسرع وقت تمام ابهامات شما را روشن خواهم کرد. بنابراین یک خوش آمدگویی گرم به کلاس و انیمیشن شاد.

من نمی توانم صبر کنم تا شروع کنم!، و شما را در کلاس خواهم دید.

برای پروژه کلاس، دو گزینه دارید.

1. انیمیشن کاراکتر ساده به انتخاب شما، من نشان دادم که چگونه یک انیمیشن تکان دادن کاراکتر ساده ایجاد کنید، می توانید چیزی مشابه یا هر انیمیشن ساده دلخواه خود را ایجاد کنید. این پروژه برای شروع فرآیند انیمیشن و درس گرفتن از اشتباهات و تجربیاتی است که از این پروژه ساده به دست خواهید آورد. وقتی مطمئن شدید به پروژه دوم بروید.

2. یک چرخه پیاده روی از جلو شخصیت ایجاد کنید. در درس اصلی انیمیشن ما، من برای ایجاد یک چرخه پیاده روی جلوی کاراکتر، داغ نشان دادم، هنگامی که اعتماد به نفس و آماده شدید، همان چرخه پیاده روی را به سبک خود بازسازی کنید، انیمیشن را اغراق آمیزتر و سرگرم کننده تر کنید.

به طور منظم تمرین کنید تا انیمیشن را کامل تر کنید. پس از تکمیل هر یک از پروژه ها، آن را در بخش پروژه ها به اشتراک بگذارید.

من نمی‌توانم صبر کنم تا همه آثار شما را ببینم


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • 10. شکل بین 10.Shape tween

  • 12. حرکت بین 12.Motion tween

  • 22. ایجاد چرخه پیاده روی قسمت 1 22.Creating walk cycle part-1

  • 8. دکمه 8.Button

  • 18. تبدیل اشکال به نمادها 18.Converting shapes to symbols

  • 7.کلیپ فیلم 7.Movie clip

  • 5. طراحی شی 5.Object drawing

  • 19. ایجاد اشکال دهان 19.Creating mouth shapes

  • 6. نماد گرافیکی 6.Graphic symbol

  • 11. توئین کلاسیک 11.Classic tween

  • 15. طراحی شخصیت قسمت 2 15.Character design part-2

  • 13. انیمیشن فریم به فریم 13.Frame by frame animation

  • 20. تقلب شخصیت 20.Character rigging

  • 3.ابزار طراحی 3.Drawing tools

  • 9. جدول زمانی 9.Timeline

  • 16.طراحی شخصیت قسمت 3 16.Character design part-3

  • 2.ابزار انتخاب 2.Selection tools

  • معرفی کلاس Class Introduction

  • بررسی اجمالی ابزارهای باقی مانده 4.Remaining tools overview

  • 24. ایجاد چرخه پیاده روی قسمت 3 24.Creating walk cycle part-3

  • 17. رنگ آمیزی اشکال 17.Coloring the shapes

  • 14. طراحی شخصیت قسمت 1 14.Character design part-1

  • 1. فضای کار 1.Workspace

  • 23. ایجاد چرخه پیاده روی قسمت 2 23.Creating walk cycle part-2

  • 21. ایجاد انیمیشن ساده 21.Creating simple animation

درس ها Lessons

  • 7.کلیپ فیلم 7.Movie clip

  • 24. ایجاد چرخه پیاده روی قسمت 3 24.Creating walk cycle part-3

  • 15. طراحی شخصیت قسمت 2 15.Character design part-2

  • 12. حرکت بین 12.Motion tween

  • 3.ابزار طراحی 3.Drawing tools

  • 20. تقلب شخصیت 20.Character rigging

  • 1. فضای کار 1.Workspace

  • 16.طراحی شخصیت قسمت 3 16.Character design part-3

  • 13. انیمیشن فریم به فریم 13.Frame by frame animation

  • 23. ایجاد چرخه پیاده روی قسمت 2 23.Creating walk cycle part-2

  • 18. تبدیل اشکال به نمادها 18.Converting shapes to symbols

  • 2.ابزار انتخاب 2.Selection tools

  • 10. شکل بین 10.Shape tween

  • 17. رنگ آمیزی اشکال 17.Coloring the shapes

  • 6. نماد گرافیکی 6.Graphic symbol

  • 8. دکمه 8.Button

  • 5. طراحی شی 5.Object drawing

  • معرفی کلاس Class Introduction

  • 11. توئین کلاسیک 11.Classic tween

  • 21. ایجاد انیمیشن ساده 21.Creating simple animation

  • 19. ایجاد اشکال دهان 19.Creating mouth shapes

  • 22. ایجاد چرخه پیاده روی قسمت 1 22.Creating walk cycle part-1

  • 9. جدول زمانی 9.Timeline

  • 14. طراحی شخصیت قسمت 1 14.Character design part-1

  • بررسی اجمالی ابزارهای باقی مانده 4.Remaining tools overview

نمایش نظرات

آموزش انیمیشن دو بعدی: راهنمای نهایی Adobe Animate
جزییات دوره
3h 44m
25
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
265
4 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sajeev .G Nair Sajeev .G Nair

یاد بگیرید، آموزش دهید و تکرار کنید

سلام، من Sajeev G Nair هستم، من یک انیماتور دو بعدی و سه بعدی و طراح حرکت با سالها تجربه در تدریس و کار در صنعت انیمیشن واقع در هند هستم. من در دوره هایم همه چیز از طراحی گرافیک گرفته تا انیمیشن های سه بعدی و دو بعدی را آموزش خواهم داد. شما همیشه می توانید ابهامات و سوالات مربوط به دوره ای را که دنبال می کنید بپرسید. برای همه شما آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم از تمام دوره هایی که تدریس می کنم چیز جدیدی یاد بگیرید. برای همه شما آرزوی موفقیت و یادگیری شاد دارم.