آموزش با یونیتی یک بازی واقعیت افزوده (AR) بسازید

دانلود Build a Augmented Reality (AR) Game with Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: توسعه بازی واقعیت افزوده (AR) را از ابتدا بیاموزید ساخت بازی Dartboard AR که در آن بازیکنان موشک های کوچکی را که به نام دارت نیز شناخته می شوند، به سمت یک هدف دایره ای که به عنوان "دارتبورد" شناخته می شود، پرتاب می کنند. با Unity 2021 واقعیت افزوده (AR) را از ابتدا بیاموزید. طراحی و توسعه بازی AR که به شما کمک می کند بازی های خود را بسازید. یاد بگیرید که چگونه یک بیلد تولیدی با تنظیمات مناسب ایجاد کنید. پیش نیازها: نیازی به تجربه قبلی نیست. آشنایی اولیه با زبان برنامه نویسی یونیتی و سی شارپ

توضیحات

یاد بگیرید که یک بازی واقعیت افزوده (AR) را از ابتدا در Unity ایجاد کنید، توسعه یک بازی AR از ابتدا قبل از این دوره تعاملی آسانتر نبود. شما می خواهید اولین بازی واقعیت افزوده خود را از ابتدا تا انتها ایجاد کنید.

این بازی دارت واقعیت افزوده درباره چیست؟

AR Dart یک بازی واقعیت افزوده است که در آن بازیکنان موشک‌های کوچکی را که به نام دارت نیز شناخته می‌شود، به سمت یک هدف دایره‌ای به نام "دارت‌بورد" پرتاب می‌کنند.
ما از قابلیت‌های واقعیت افزوده (AR) موتور بازی Unity استفاده خواهیم کرد. با بنیاد AR برای توسعه عملی این برنامه به صورت گام به گام. تکنیک های AR مورد استفاده در این پروژه را می توان در هر پروژه شما مورد استفاده قرار داد. بنابراین می توانید ایده AR خود را به روشی آسان توسعه دهید.

بازی دارت را چه خواهید آموخت؟

  1. مقدمه‌ای بر یونیتی، واقعیت افزوده، بازی دارت‌بورد

  2. دانلود و نصب Unity با استفاده از HUB

  3. اولین پروژه یونیتی خود را ایجاد کنید

  4. درک اولیه ویرایشگر Unity

  5. راه اندازی پروژه با بنیاد AR

  6. اولین صحنه AR را ایجاد کنید

  7. افزودن یک مکعب سه بعدی در واقعیت افزوده و دسترسی به دوربین دستگاه

  8. افزودن تصاویر به سطح شناسایی شده

  9. اسکن را فقط به ناحیه عمودی محدود کنید

  10. تغییر یا زیباسازی تصاویر اسکن تشخیص سطح

  11. یک نشانگر قرارگیری ایجاد کنید

  12. یک تخته دارت را روی دیوار قرار دهید

  13. قرار دادن یک تخته دارت را محدود کنید

  14. بعد از قرار دادن تخته دارت، نشانگر و تشخیص سطح را غیرفعال کنید

  15. یک تخته دارت را نمونه‌سازی کنید و یک دارت را پرتاب کنید و دارت بعدی را بارگذاری کنید

  16. دارت با استفاده از برخورددهنده به تخته دارت بچسبید

  17. نکات عملکردی برای برنامه‌های AR

  18. فاصله بازیکن از تخته دارت را در زمان واقعی نشان دهید

  19. ادغام صدا

محتوا و نمای کلی:

هر سخنرانی یک مشکل فرعی را حل می کند و در پایان ما پروژه کامل را به صورت گام به گام عملی داریم. اگر شما یک مبتدی هستید که واقعاً نمی دانید چگونه یک برنامه/بازی AR در Unity ایجاد کنید، این دوره به شما کمک زیادی می کند. همچنین می تواند در ایجاد پروژه سال آخر خود برای دانشگاه یا کالج به شما کمک کند. این دوره برای مبتدیان مطلق طراحی شده است، اما در عین حال، شما باید برنامه نویسی را درک اولیه داشته باشید. بسته‌های Unity شامل اسکریپت‌ها یا دارایی‌های 2D/3D هستند که به سخنرانی که در آن استفاده می‌شوند پیوست شده‌اند. می توانید آنها را دانلود کرده و در پروژه تمرینی خود وارد کنید تا پروژه شما با دوره مطابقت داشته باشد. اسکریپت ها و دارایی های دوبعدی/سه بعدی این دوره به آخرین سخنرانی پیوست شده است و می توانید آن را برای استفاده در پروژه های خود دانلود کنید.

این دوره برای:

مفید است
  • توسعه دهندگان Unity که می خواهند توسعه بازی واقعیت افزوده را با استفاده از Unity یاد بگیرند.

  • دانش آموزانی که می خواهند با استفاده از آخرین نسخه Unity با C# از ابتدا یک پروژه عملی ایجاد کنند.

توجه: برای آزمایش بیلدها به یک دستگاه فعال AR (واقعیت افزوده) نیاز دارید. می تواند دستگاه اندروید یا iOS (موبایل، آی پد و غیره)

باشد

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • چگونه یک بازی ویدئویی بسازیم How to Make a Video Game

  • مقدمه ای بر وحدت Introduction to Unity

  • مقدمه ای بر واقعیت افزوده Introduction to Augmented Reality

  • بازی دارت برد چیست؟ What is Dartboard Game

  • امتحان بخش معرفی Quiz of Introduction Section

راه اندازی و معرفی یونیتی Setup & Introduction to Unity

  • منابع و پیوندهای دوره را بارگیری کنید Download Course Resources and Links

  • یونیتی را بارگیری و نصب کنید Download and Install Unity

  • ایجاد پروژه وحدت جدید Create New Unity Project

  • روش های مختلف آزمایش پروژه وحدت بر روی دستگاه Different Ways of Testing Unity Project on Device

  • آشنایی اولیه با ویرایشگر یونیتی Basic Understanding of Unity Editor

  • امتحان راه اندازی و آشنایی با یونیتی Quiz of Setup & Introduction to Unity

بازی AR Dartboard با Unity 2021 AR Dartboard Game with Unity 2021

  • دستگاه های پشتیبانی شده از واقعیت افزوده Augmented Reality Supported Devices

  • راه اندازی پروژه با AR Foundation Setting up Project with AR Foundation

  • ایجاد اولین صحنه AR Create First AR Scene

  • افزودن یک مکعب سه بعدی در AR Adding a 3D Cube in AR

  • افزودن Visuals به سطح شناسایی شده Adding Visuals to detected Surface

  • تشخیص سطح را فقط به منطقه عمودی محدود کنید Restrict Surface Detection only to Vertical Area

  • Visuals Scanning را تغییر دهید Change the Scanning Visuals

  • ایجاد یک نشانگر قرار دادن Create a Placement Indicator

  • یک تخته دارت را روی دیوار قرار دهید Place a Dartboard on the Wall

  • محدود کردن قرار دادن یک تخته دارت تکی Restrict to Place a Single Dartboard

  • یک رویداد برای پخش یک اقدام ایجاد کنید Create a Event to Broadcast a Action

  • غیر فعال کردن تشخیص سطح در محل Disable Surface Detection on Placement

  • دارت را فوریت کنید Instantiate a Dart

  • پرتاب یک دارت Throw a Dart

  • دارت را پرتاب کرده و دارت بعدی را بارگذاری کنید Throw Dart and Load Next Dart

  • Dart Stick to Dartboard Dart Stick to Dartboard

  • استفاده از Mesh Collider On Dartboard Using Mesh Collider On Dartboard

  • نکات عملکرد Performance Tips

  • نمایش فاصله بازیکن از Dartboard در زمان واقعی Show Player Distance From Dartboard in RealTime

  • ادغام صدا Sound Integration

  • جهت قرارگیری نشانگر Placement Indicator Direction

  • مسابقه توسعه بازی AR Quiz of AR Game Development

کسب درآمد Monetization

  • تبلیغات وحدت کسب درآمد Monetization Unity Ads

انتشار برنامه/بازی App/Game Publishing

  • ایجاد Android Production Build Create Android Production Build

  • انتشار برنامه در فروشگاه Google Play Publishing App on Google Play Store

  • مرور اجمالی انتشار برنامه در Apple AppStore App Publishing Overview on Apple AppStore

  • مراحل مهم تغییر پلتفرم به iOS در پروژه واقعیت افزوده Important Steps for Switching Platform to iOS in a Augmented Reality Project

  • مراحل ساخت و توسعه iOS گام به گام iOS Development and Production Build Process Step by Step

برنامه اسکنر ارز AR AR Currency Scanner App

  • مروری بر برنامه اسکنر ارز Currency Scanner App Overview

  • تنظیمات اولیه برای کتابخانه تصاویر مرجع XR و شناسایی اسکناس ها Basic Setup for XR Reference Image Library and Detect Banknotes

  • تشخیص اسکناس خاص و نمایش نام Detect Specific Banknote and Show Name

  • افزودن اسکناس های جدید با استفاده از ظروف داده Adding New BankNotes Using Data Containers

  • افزودن چندین ارز جدید برای کشورها بدون نوشتن کد Adding Multiple New Currency for Countries without writing any code

  • صحبت کنید و نام اسکناس را در تشخیص تشخیص دهید Speak-Out and Show Banknote Name on Detection

کجا بروید بعد Where to go Next

  • خلاصه دوره Course Summary

نمایش نظرات

آموزش با یونیتی یک بازی واقعیت افزوده (AR) بسازید
جزییات دوره
2 hours
32
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
20,146
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد
Tanveer Sabir
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Tanveer Sabir Tanveer Sabir

نرم افزار معمار ، XR Developer ، SpeakerI بیش از 12 سال سابقه طراحی و توسعه بازی را دارند. من سخنران مرکز نوآوری مایکروسافت هستم. حوزه تخصص من شامل طراحی بازی ، توسعه ، طراحی مکانیک و معمار بازی است. من در موتور بازی Unity ، هوش مصنوعی بازی و فیزیک تخصص دارم. من چندین بازی/برنامه AR/VR توسعه داده ام. محصولات AR/VR برای Oculus Quest/Quest 2 ، HTC Vive/Cosmos ، Sony PlayStation VR ، Microsoft Hololens 2 ، Magic Leap One ، iOS و Android توسعه یافته است. من همچنین یک کانال YouTube به نام Code3Interactive دارم که در آن توسعه بازی آموزش می دهم.