آموزش ایجاد انیمیشن های بازی در بلندر

Creating Game Animations in Blender

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: ویژگی های انیمیشن قدرتمند Blender می تواند به شما در ایجاد انیمیشن های با کیفیت بالاتر با کارایی کمک کند. این دوره به شما نحوه انجام چهار نوع انیمیشن و همچنین نحوه بهینه سازی گردش کار و استفاده از ابزارهای آن را به شما نشان می دهد. نرم افزار مورد نیاز: بلندر. همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1 متر 3 ثانیه آشنایی با دکل و پروژه 18 متر 9 ثانیه متحرک کردن بیکار 58 متر 31 ساله متحرک کردن چرخه راه رفتن 1 ساعت و 21 دقیقه و 37 ثانیه متحرک کردن حمله 1 ساعت 51 متر 48 ثانیه متحرک سازی مرگ 1 ساعت و 7 دقیقه و 16 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

آشنایی با دکل و پروژه Getting Familiar with the Rig and the Project

  • درک انیمیشن بازی Understanding Game Animation

  • آشنا شدن با دکل Getting Familiar with the Rig

  • بررسی چهار انیمیشن بازی Examining the Four Game Animations

متحرک کردن بیکار Animating the Idle

  • تنظیم صحنه Setting up the Scene

  • ایجاد ژست اولیه Creating the Initial Pose

  • ایجاد خرابی Creating the Breakdown

  • جبران بازوها و سینه Offsetting the Arms and Chest

  • اضافه کردن Drag به Hands Adding Drag to the Hands

  • متحرک کردن شنل Animating the Cloak

  • جبران سر Offsetting the Head

  • پایان کار بیکار Finishing the Idle

متحرک کردن چرخه راه رفتن Animating the Walk Cycle

  • تنظیم صحنه Setting up the Scene

  • ایجاد موقعیت مخاطب Creating the Contact Pose

  • ایجاد ژست پایین Creating the Down Pose

  • ایجاد پوز عبور Creating the Passing Pose

  • ایجاد ژست up Creating the up Pose

  • اضافه کردن در یک وضعیت شکست Adding in a Breakdown Pose

  • تنظیم قوسهای روی بازوها Adjusting the Arcs on the Arms

  • تنظیم منحنی ها در ویرایشگر نمودار Adjusting Curves in the Graph Editor

  • متحرک کردن شنل Animating the Cloak

  • پایان راه رفتن Finishing the Walk

متحرک کردن حمله Animating the Attack

  • تنظیم صحنه Setting up the Scene

  • ایجاد حالت های بیکار اولیه Creating the Initial Idle Poses

  • ایجاد ژست های انتظار Creating the Anticipation Poses

  • شروع حمله حمله Beginning the Attack Poses

  • تغییر حالت حمله Tweaking the Attack Poses

  • اضافه کردن یک حرکت متحرک به حمله Adding a Moving Hold into the Attack

  • شروع انتقال به حالت بیکار Beginning the Transition Back into the Idle Pose

  • ادامه انتقال به حالت بیکار Continuing the Transition into the Idle Pose

  • پایان انتقال به حالت بیکار Finishing the Transition into the Idle Pose

  • تنظیم زمان انیمیشن Adjusting the Timing of the Animation

  • افزودن در کلیدهای خرابی کلیدی Adding in Key Breakdown Poses

  • جبران فریم های کلیدی Offsetting Keyframes

  • پایان انیمیشن حمله Finishing the Attack Animation

متحرک سازی مرگ Animating the Death

  • تنظیم صحنه Setting up the Scene

  • شروع انیمیشن Beginning the Animation

  • ایجاد ژست های سقوط و تماس Creating the Falling and Contact Poses

  • ایجاد جلوه های تأثیرگذاری Creating the Impact Poses

  • ایجاد حالت استراحت نهایی Creating the Final Resting Pose

  • انگشتان را متحرک کنید Animating the Fingers

  • متحرک کردن شنل Animating the Cloak

  • پایان انیمیشن مرگ Finishing the Death Animation

نمایش نظرات

آموزش ایجاد انیمیشن های بازی در بلندر
جزییات دوره
5h 38m
43
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
15
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Mark Masters
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mark Masters Mark Masters

مارک در سن جوانی با علاقه به انیمیشن شروع کرد و در نهایت به علاقه به موضوع تبدیل شد. مارک به سرعت در صنعت تأثیر گذاشت و برای Pluralsight (Digital-Tators) به عنوان مربی انیمیشن و تقلب کار کرد. وی پس از مدت حضور در Pluralsight به عنوان یک انیماتور سه بعدی که در حال حاضر در آنجا کار می کند به Steelehouse Productions پیوست. جدا از این ، او چندین قطعه در مجله 3D Artist Magazine منتشر کرده است. از نظر مارک ، در دنیای انیمیشن سه بعدی همیشه چیزهای جدیدی برای یادگیری وجود دارد و هرکسی شایسته یک عکس العمل منصفانه در زنده کردن تخیل خود است.