لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ایجاد مفاهیم محیطی در ماشین جهانی و فتوشاپ
Creating Environment Concepts in World Machine and Photoshop
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این آموزش ماشین جهانی، زمینی را ایجاد می کنیم تا به عنوان پایه ای برای طرح مفهومی محیط در فتوشاپ استفاده شود. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS6، World Machine 2.3.7 Professional. در این آموزش ماشین جهانی، زمینی ایجاد می کنیم تا به عنوان پایه ای برای طرح مفهومی محیط در فتوشاپ استفاده شود. ما نحوه ایجاد و اصلاح اشکال زمین خود را با استفاده از دستگاههای World Machine و سپس نحوه استفاده از برخی تکنیکهای نقاشی و عکسبرداری برای آوردن این پایه به یک طرح مفهومی کاملاً رندر شده در فتوشاپ را توضیح خواهیم داد. در پایان این آموزش World Machine، شما درک کاملی از نحوه ایجاد یک قطعه مناسب برای نمونه کارها با صنایع بازی و فیلم خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS6, World Machine 2.3.7 Professional.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ایجاد مفاهیم محیطی در ماشین جهانی و فتوشاپ
Creating Environment Concepts in World Machine and Photoshop
ایجاد طرح خط
Establishing the Line Sketch
افزودن ارزش ها
Adding Values
مروری بر ماشین جهانی
World Machine Overview
ایجاد اولین اشکال زمین در ماشین جهانی
Creating the First Terrain Shapes in World Machine
با استفاده از نمای Layout
Using the Layout View
پیاده سازی ابزارهای فرسایش و فرسایش حرارتی
Implementing the Erosion and Thermal Erosion Tools
تنظیم ارتفاع زمین ما
Adjusting the Height of Our Terrain
تکمیل شکل زمین ما
Finishing the Shape of Our Terrain
نورپردازی زمین
Lighting the Terrain
وارد کردن و سازماندهی لایه ها در فتوشاپ
Importing and Organizing the Layers in Photoshop
ایجاد گروه ها و ماسک ها
Creating Groups and Masks
نقاشی طرح مفهومی ما
Painting Our Concept Sketch
جزئیات زمین با تکنیکهای عکسبرداری
Detailing the Terrain with Photo-bashing Techniques
لکه زدن با ویژگی نقاشی با انگشت
Smudging with the Finger Painting Feature
ریکاردو یک تصویرگر تمام وقت و یک هنرمند مفهومی است. وی آثاری را برای چندین پروژه مختلف در سراسر جهان برای صنایع بازی ، تبلیغات و نشر تولید کرده است. تصاویر او در مجله ImagineFX ، EXOTIQUE انتشارات Ballistic و همچنین بسیاری دیگر به نمایش گذاشته شده است. علاوه بر این ، او به عنوان یک هنرمند مفهومی مستقل در Blizzard Entertainment's Diablo III Cinematics کار کرد.
نمایش نظرات