آموزش ایجاد اهداف مورف در Unreal Engine

Creating Morph Targets in Unreal Engine

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در طول این آموزش‌های Unreal Engine، نحوه ایجاد Morph Target با استفاده از Unreal Engine 4 و Maya را یاد خواهیم گرفت. نرم‌افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.4، Maya 2014. در طول این آموزش‌های Unreal Engine، نحوه ایجاد Morph Targets با استفاده از Unreal Engine 4 و Maya را خواهیم آموخت. علاوه بر این، ما به شیوه‌هایی برای وارد کردن انیمیشن و ویرایش مواد برای ایجاد سطح بهتر نگاه خواهیم کرد. در مرحله بعد، ما بر روی ایجاد یک نقشه معمولی پیچیده و همچنین مواد زیرسطحی برای نقشه خود تمرکز خواهیم کرد. در نهایت، انیمیشن را در Unreal Engine 4 ویرایش می کنیم و همچنین مواد را ویرایش می کنیم و انیمیشن نهایی را در زمان واقعی مشاهده می کنیم. در پایان این آموزش Unreal Engine، می‌توانید اهداف Morph خود را در نرم‌افزار ایجاد و کنترل کنید و از آنها در پروژه‌های خود استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.4، Maya 2014.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد اهداف مورف در Unreal Engine Creating Morph Targets in Unreal Engine

  • ایجاد و ویرایش Blendshapes Creating and Editing Blendshapes

  • کلیدهای انیمیشن پخت Baking Animation Keys

  • وارد کردن Blendshapes به Unreal Engine 4 Importing Blendshapes into Unreal Engine 4

  • ساختن یک نقشه معمولی پیچیده Constructing a Complicated Normal Map

  • ایجاد مواد زیرسطحی Creating Subsurface Materials

  • فعال کردن انیمیشن های تعاملی Activating Interactive Animations

  • ساخت مواد کریستالی ما Making Our Crystal Material

  • ایجاد جابجایی و جداسازی برای مواد Creating Displacement and Tessellation for Materials

  • اتمام صحنه ما Finishing Our Scene

نمایش نظرات

آموزش ایجاد اهداف مورف در Unreal Engine
جزییات دوره
1h 19m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Sean Spitzer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sean Spitzer Sean Spitzer

Sean 18 سال است که در صنعت بازی ها فعالیت می کند و هم در کنسول و هم در بازی های اجتماعی بازی می کند. او سابقه گسترده ای در زمینه آموزش هنر بازی و موضوعات مرتبط با طراحی در آکادمی دانشگاه هنر و موسسه هنر کالیفرنیا دارد. او دارای لیسانس هنری از SJSU و MFA در هنرهای زیبا و انیمیشن از موسسه هنر کالیفرنیا ، سانفرانسیسکو است. وی در طول مدت حضور در صنعت بازی در داخل و کنار شرکت هایی مانند Sony Entertainment ، Interplay ، Infogames ، Zynga ، Shiny Entertainment ، iWin و Gazillion کار کرده است. اعتبار و تجربه او شامل عناوینی مانند Run Like Hell ، Enter the Matrix ، Tribal Rivals ، Yo-ville ، Family Feud و Wheel of Fortune و همچنین عناوین دیگر است. در طول 8 سال گذشته او در صنعت صنعت بازی های اجتماعی متمرکز شده است و یک پایگاه دانش عمیق از روش های مختلف هنری و خطوط لوله ایجاد کرده است. تجربه شان شامل تولید تلویزیون و توسعه محتوای انیمیشن است. او با استودیوی نامزد اسکار ، استودیوی Bold در تلویزیون تعاملی و پروژه های تلویزیونی انیمیشن کودکان در اروپا کار کرده است.