آموزش مجسمه سازی یک ژاکت چند ضلعی کم با استفاده از UV در ZBrush

Sculpting a Low Polygon Jacket Using UVs in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش روشی متفاوت از مجسمه سازی در ZBrush با استفاده از UVs برای ایجاد یک گردش کار ساده و سریع برای مدل خود بررسی می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014، ZBrush 4R6 p2، Photoshop CS6، Marmoset Toolbag 2، dDo 5.2. در این آموزش روشی متفاوت از مجسمه سازی درون ZBrush با استفاده از UVs برای ایجاد یک گردش کار ساده و سریع برای مدل خود بررسی می کنیم. ما با ایجاد یک مش پایه در مایا شروع می کنیم و بر ایجاد یک نقشه UV تمیز و کارآمد تمرکز می کنیم. در مرحله بعد، ما از روش و گردش کار متفاوتی برای مجسمه سازی استفاده می کنیم تا در کمتر از دو ساعت یک ژاکت با ظاهری جذاب و کم رنگ ایجاد کنیم. سپس آن را با استفاده از dDo و Marmoset Toolbag 2 برای رندر کردن و آزمایش بافت‌هایمان به پایان می‌رسانیم. در پایان این آموزش شما ابزار دیگری را به زرادخانه مجسمه سازی خود اضافه خواهید کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014، ZBrush 4R6 p2، Photoshop CS6، Marmoset Toolbag 2، dDo 5.2.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مجسمه سازی یک ژاکت چند ضلعی کم با استفاده از UV در ZBrush Sculpting a Low Polygon Jacket Using UVs in ZBrush

  • ایجاد مش پایه ما در مایا Creating Our Base Mesh in Maya

  • تکمیل مش پایه ما Finishing Our Base Mesh

  • ایجاد یک Base Mesh در داخل ZBrush Creating a Base Mesh Inside of ZBrush

  • ایجاد UV برای ژاکت ما Creating UVs for Our Jacket

  • تکمیل مدل ژاکت ما در داخل مایا Finishing Our Jacket Model Inside of Maya

  • تنظیم گردش کار مدلسازی ما در داخل ZBrush Setting up Our Modeling Workflow Inside ZBrush

  • آزمایش گردش کار مجسمه سازی ما Testing Our Sculpting Workflow

  • ردیابی مجسمه ما با کیسه ابزار Marmoset Keeping Track of Our Sculpt with Marmoset Toolbag

  • راه اندازی درزها روی ژاکت ما Setting up the Seams on Our Jacket

  • ایجاد و تکمیل طرح جدید ژاکت Creating and Finishing a New Jacket Design

  • اضافه کردن عکس برگردان و جزئیات به نقشه معمولی ما Adding Decals and Details to Our Normal Map

  • ایجاد نقشه های پراکنده و اسپکولار با Ddo Creating Diffuse and Specular Maps with Ddo

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی یک ژاکت چند ضلعی کم با استفاده از UV در ZBrush
جزییات دوره
1h 43m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Lee Magalhaes
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Lee Magalhaes Lee Magalhaes

لی مگالاهس از مدرک لیسانس در طراحی دیجیتال و مجازی از Istituto Europeu di Design (IED) در سائو پائولو فارغ التحصیل شد. او در حال حاضر یک هنرمند سه بعدی مستقل است و در پروژه های مختلفی در صنعت کار کرده است ، از مدل های basemesh برای انتشار Mudbox گرفته تا مدل های با کیفیت بالا برای فیلم ها و بازی ها. او بر هنر شخصیت ، تشریح و مجسمه سازی دیجیتال تمرکز دارد.