آموزش آمادگی Cert: صداها و جلوه های Unity

Cert Prep: Unity Audio and Effects

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: گواهی Unity شوید و به کارفرمایان مهارت هایی را که به دنبال آنها هستند نشان دهید. شانس خود را برای رسیدن به شغل رویایی خود - ساخت بازی ، تجسم معماری یا فیلم - بهبود ببخشید. این دوره به شما کمک می کند تا در مورد س systemsالات مربوط به سیستم های صوتی و ذره ای آزمون Unity Certified Associate مطالعه کنید. مربی آلن تورن نحوه وارد کردن صدا و شروع پخش صدا های 2D و 3D را توضیح می دهد. وی همچنین نحوه کنترل میزان صدا و افزودن جلوه های صوتی مانند تنظیمات گام با میکسر را توضیح می دهد. در فصل پنجم ، آلن سیستم های ذره ای ، ابزارهای ایجاد اثرات مانند باران ، مه ، انفجار ، آتش سوزی و غیره را مرور می کند. او به شما می آموزد که چگونه از بسته جلوه های ذرات داخلی استفاده کنید و سیستم ها را از ابتدا تولید کنید و همچنین برخورد ذرات را پیکربندی کنید. هر مبحث به یک س relatedال مرتبط در امتحان UCA ترسیم می شود و به شما کمک می کند تا باورپذیری و کیفیت پروژه های Unity خود را افزایش دهید.

اطلاعات بیشتر در مورد آزمون کاردانی گواهی Unity را در https://certification.unity.com/ کسب کنید. محصولات / گواهی شده- همکار .
موضوعات شامل:
  • وارد کردن فایل های صوتی
  • پیکربندی شنوندگان و منابع صوتی
  • ایجاد میکسر
  • کدگذاری با منابع صوتی
  • افزودن جلوه های صوتی برای شخصیت ها و رویدادها
  • ساخت سیستم ذرات
  • پیکربندی برخورد ذرات

سرفصل ها و درس ها

1. معرفی 1. Introduction

  • صدا را با شخصیت خلق کنید و جلوه هایی با شعله ور ایجاد کنید Create audio with personality and create effects with flare

2. دارایی های صوتی و مبانی 2. Audio Assets and Basics

  • فایلهای صوتی: موسیقی و جلوه های ویژه (SFX) Audio files: Music and special effects (SFX)

  • وارد کردن فایلهای صوتی Importing audio files

  • شنوندگان صوتی و منابع Audio listeners and sources

  • 2D در مقابل صدای 3D 2D vs. 3D sound

  • تنظیمات صوتی جهانی Global audio settings

3. صداها 3. Soundscapes

  • کنترل صدا Audio control

  • ایجاد میکسر Creating mixers

  • درک میکسر و خروجی Understanding mixers and outputs

  • با استفاده از گروه ها Using groups

  • عکس های فوری و پارامترها Snapshots and parameters

4- کار با صوتی 4. Working with Audio

  • کدگذاری با AudioSource Coding with AudioSources

  • انیمیشن ، رویدادها و صدا Animation, events, and audio

  • شخصیت ها و پله ها Characters and footsteps

  • تشخیص اتمام صدا Detecting audio completion

5. سیستم ها و اثرات ذرات 5. Particle Systems and Effects

  • درک سیستم های ذره ای Understanding particle systems

  • بسته های سیستم ذرات Particle system packages

  • ساختن یک سیستم ذرات Building a particle system

  • کنترل رنگ و شکل ذرات Controlling particle color and appearance

  • پیکربندی برخورد ذرات Configuring particle collisions

  • تکمیل برخورد ذرات Completing particle collisions

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش آمادگی Cert: صداها و جلوه های Unity
جزییات دوره
1h 55m
22
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
3,767
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Alan Thorn
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alan Thorn Alan Thorn

بازی ساز ، نویسنده ، مربی Alan Thorn یک توسعه دهنده ، نویسنده و مربی بازی چند رشته ای با 17 سال تجربه صنعت است.

Alan بازی هایی را برای رایانه های شخصی ، موبایل و واقعیت مجازی می سازد. وی Wax Lyrical Games را تأسیس کرد و بازی برنده جایزه Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok را ایجاد کرد و به عنوان طراح ، برنامه ریز و هنرمند کار می کرد. او 23 کتاب فنی در زمینه ساخت بازی نوشت و بسیاری از دوره های آموزشی ویدئویی ، شامل برنامه نویسی گیم ، توسعه Unity ، مدل سازی 3D و انیمیشن را ارائه داده است. وی در آموزش بازی سازی به عنوان مدرس ارشد دانشگاه Teesside ، یک معلم اصلی مدرسه Uppingham و یک مدرس مدعو دانشگاه South South Bank London کار کرده است. وی در حال حاضر رئیس گروه طراحی و توسعه بازی ها در مدرسه ملی فیلم و تلویزیون است.