آموزش آمادگی Cert: صداها و جلوه های Unity

Cert Prep: Unity Audio and Effects

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: گواهی Unity شوید و به کارفرمایان مهارت هایی را که به دنبال آنها هستند نشان دهید. شانس خود را برای رسیدن به شغل رویایی خود - ساخت بازی ، تجسم معماری یا فیلم - بهبود ببخشید. این دوره به شما کمک می کند تا در مورد س systemsالات مربوط به سیستم های صوتی و ذره ای آزمون Unity Certified Associate مطالعه کنید. مربی آلن تورن نحوه وارد کردن صدا و شروع پخش صدا های 2D و 3D را توضیح می دهد. وی همچنین نحوه کنترل میزان صدا و افزودن جلوه های صوتی مانند تنظیمات گام با میکسر را توضیح می دهد. در فصل پنجم ، آلن سیستم های ذره ای ، ابزارهای ایجاد اثرات مانند باران ، مه ، انفجار ، آتش سوزی و غیره را مرور می کند. او به شما می آموزد که چگونه از بسته جلوه های ذرات داخلی استفاده کنید و سیستم ها را از ابتدا تولید کنید و همچنین برخورد ذرات را پیکربندی کنید. هر مبحث به یک س relatedال مرتبط در امتحان UCA ترسیم می شود و به شما کمک می کند تا باورپذیری و کیفیت پروژه های Unity خود را افزایش دهید.

اطلاعات بیشتر در مورد آزمون کاردانی گواهی Unity را در https://certification.unity.com/ کسب کنید. محصولات / گواهی شده- همکار .
موضوعات شامل:
  • وارد کردن فایل های صوتی
  • پیکربندی شنوندگان و منابع صوتی
  • ایجاد میکسر
  • کدگذاری با منابع صوتی
  • افزودن جلوه های صوتی برای شخصیت ها و رویدادها
  • ساخت سیستم ذرات
  • پیکربندی برخورد ذرات

سرفصل ها و درس ها

1. معرفی 1. Introduction

  • صدا را با شخصیت خلق کنید و جلوه هایی با شعله ور ایجاد کنید Create audio with personality and create effects with flare

2. دارایی های صوتی و مبانی 2. Audio Assets and Basics

  • فایلهای صوتی: موسیقی و جلوه های ویژه (SFX) Audio files: Music and special effects (SFX)

  • وارد کردن فایلهای صوتی Importing audio files

  • شنوندگان صوتی و منابع Audio listeners and sources

  • 2D در مقابل صدای 3D 2D vs. 3D sound

  • تنظیمات صوتی جهانی Global audio settings

3. صداها 3. Soundscapes

  • کنترل صدا Audio control

  • ایجاد میکسر Creating mixers

  • درک میکسر و خروجی Understanding mixers and outputs

  • با استفاده از گروه ها Using groups

  • عکس های فوری و پارامترها Snapshots and parameters

4- کار با صوتی 4. Working with Audio

  • کدگذاری با AudioSource Coding with AudioSources

  • انیمیشن ، رویدادها و صدا Animation, events, and audio

  • شخصیت ها و پله ها Characters and footsteps

  • تشخیص اتمام صدا Detecting audio completion

5. سیستم ها و اثرات ذرات 5. Particle Systems and Effects

  • درک سیستم های ذره ای Understanding particle systems

  • بسته های سیستم ذرات Particle system packages

  • ساختن یک سیستم ذرات Building a particle system

  • کنترل رنگ و شکل ذرات Controlling particle color and appearance

  • پیکربندی برخورد ذرات Configuring particle collisions

  • تکمیل برخورد ذرات Completing particle collisions

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش آمادگی Cert: صداها و جلوه های Unity
جزییات دوره
1h 55m
22
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
3,767
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Alan Thorn
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alan Thorn Alan Thorn

بازی ساز ، نویسنده ، مربی Alan Thorn یک توسعه دهنده ، نویسنده و مربی بازی چند رشته ای با 17 سال تجربه صنعت است.

Alan بازی هایی را برای رایانه های شخصی ، موبایل و واقعیت مجازی می سازد. وی Wax Lyrical Games را تأسیس کرد و بازی برنده جایزه Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok را ایجاد کرد و به عنوان طراح ، برنامه ریز و هنرمند کار می کرد. او 23 کتاب فنی در زمینه ساخت بازی نوشت و بسیاری از دوره های آموزشی ویدئویی ، شامل برنامه نویسی گیم ، توسعه Unity ، مدل سازی 3D و انیمیشن را ارائه داده است. وی در آموزش بازی سازی به عنوان مدرس ارشد دانشگاه Teesside ، یک معلم اصلی مدرسه Uppingham و یک مدرس مدعو دانشگاه South South Bank London کار کرده است. وی در حال حاضر رئیس گروه طراحی و توسعه بازی ها در مدرسه ملی فیلم و تلویزیون است.