آموزش مجسمه سازی ساختارهای مدولار در ZBrush

Sculpting Modular Structures in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این دوره ، شما بر روی روش های دقیق مجسمه سازی استفاده می شود که برای ایجاد یک ساختار مدولار برای توسعه بازی استفاده می شود. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4r7، 3D Studio Max. ایجاد ساختارهای مدولار ممکن است مشکل باشد ، اما لازم نیست که چنین باشد. در این دوره ، مجسمه سازی ساختارهای مدولار در ZBrush ، درک خوبی در مورد نحوه پیکر تراشی در حالی که هنوز به صورت مدولار فکر می کنید ، خواهید داشت. ابتدا یاد می گیرید که چگونه از مدل های آرایه ای داخل ZBrush برای مدولار استفاده کنید. سپس ، شما یاد می گیرید که چگونه سنگ باورپذیری را مجسمه سازی کنید و چگونه می توانید مجسمه سازی فلز را از سنگ متمایز کنید. سرانجام ، شما می آموزید که چگونه در مورد جزئیات ساختار به جزئیات فکر کنید. پس از اتمام این دوره ، شما می دانید که چگونه یک ساختار مدولار دقیق را با موفقیت مجسمه سازی کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4r7، 3D Studio Max.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

آماده سازی قطعات مدولار Preparing the Modular Parts

  • شکستن مدل جدا Breaking the Model Apart

  • مش قابل استفاده در داخل ZBrush Useable Mesh Inside ZBrush

  • استفاده از Array Meshes Using Array Meshes

مجسمه سازی سنگ Sculpting Stone

  • اشکال اصلی Main Shapes

  • ایجاد ترک Creating Cracks

  • ساختار کلی Overall Structure

  • ایجاد جزئیات آلفا Creating Alpha Details

مجسمه سازی فلز Sculpting Metal

  • اصول اولیه The Basics

  • ایجاد شکستگی های فلزی Creating Metal Breaks

  • مجسمه سازی پیچ و مهره ها Sculpting the Bolts and Clamps

در حال پایان دادن به مجسمه سازی Finishing the Sculpt

  • بررسی اجمالی Final Sculpt Overview of Final Sculpt

  • افزودن رنگ و جزئیات سنگ Adding Color and Detailing Stone

  • جزئیات فلز با رنگ Detailing Metal with Color

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی ساختارهای مدولار در ZBrush
جزییات دوره
2h 18m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
10
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Dan John Cox
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dan John Cox Dan John Cox

دن جان کاکس به مدت 8 سال به عنوان یک هنرمند محیط زیست ، مفهومی و شخصیت در صنعت بازی کار کرده است. وی در ظرفیت های مختلف در Pseudo Interactive ، Frozen North Productions ، Bedlam Games ، Ubisoft Toronto و Capybara Games کار کرده است. وی همچنین به مدت 8 سال در کالج سنکا در تورنتو بازی هنر را تدریس کرده و در آوردن بسیاری از هنرمندان جدید به نیروی کار نیز کمک کرده است. او در رویدادهایی مانند GamerCamp ، IGDA ، Creativa Mexico ، GameConnection Paris و GDC 2014 و 2015 صحبت کرده است.