آموزش شروع کار با ICE در Softimage

Getting Started with ICE in Softimage

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از محیط خلاق تعاملی در داخل Softimage برای ایجاد جلوه های ذرات استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2011. در این سری از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از محیط خلاق تعاملی در داخل Softimage برای ایجاد جلوه های ذرات استفاده کنیم. ما این دوره را برای افرادی ساخته‌ایم که هرگز ICE را لمس نکرده‌اند، زیرا این سیستم بسیار قدرتمندی است که کاربران سایر برنامه‌ها آن را بسیار مفید می‌دانند. ما این پروژه را با یادگیری مفاهیم اساسی پشت ICE، مانند کاربردهای اصلی ICE، گردش کار اصلی ICE و نحوه کار گره های ICE با هم آغاز خواهیم کرد. سپس در مورد انواع داده های مختلف و اهمیت زمینه در حین کار در ICE خواهیم آموخت. هنگامی که ایده های پشت ICE را درک کردیم، چند درس برای آشنایی با رابط کاربری Softimage خواهیم گرفت. سپس ساختن یک شبیه‌سازی ذرات را از پایه آغاز می‌کنیم و در مورد گره‌ها و گردش‌های کاری مختلف ICE یاد می‌گیریم. ما با ارائه یک دنباله تصویر از شبیه سازی ذرات به پایان رسیده خود را به پایان می رسانیم. این سری از درس‌ها برای راه‌اندازی افرادی که هرگز Softimage را لمس نکرده‌اند، طراحی شده‌اند تا با رابط کاربری راحت باشند و با ICE کار کنند. این به ما امکان می دهد تا شبیه سازی ذرات را در ICE به سرعت و به راحتی ایجاد کنیم و شروع به کاوش در این پلت فرم قدرتمند کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2011.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع کار با ICE در Softimage Getting Started with ICE in Softimage

  • ICE چیست؟ What Is ICE?

  • فهم Understanding

  • اهمیت زمینه هنگام اتصال گره ها The Importance of Context When Connecting Nodes

  • درک رابط Softimage و وارد کردن جغرافیا Understanding the Softimage Interface and Importing Geo

  • ایجاد اشیاء جدید و کار با آبجکت ها در Softimage Creating New Objects and Working with Objects in Softimage

  • ابزارهای انتخاب و افزودن شبیه سازی ذرات ICE Selection Tools and Adding an ICE Particle Simulation

  • ویرایش ویژگی های ICE و پخش Editing ICE Properties and Playback

  • کار با گره ها و اضافه کردن نیرو به صحنه ما Working with Nodes and Adding Forces into Our Scene

  • ایجاد تعامل ذرات ما با هندسه در صحنه Making Our Particles Interact with Geometry in the Scene

  • رفع مشکلات برخورد و دریافت سریع داده ها از صحنه ما Fixing Collision Issues and Quickly Getting Data from Our Scene

  • رندر ذرات ICE Rendering ICE Particles

  • ایجاد منحنی برای جریان دادن ذرات ما در طول لوله Creating a Curve to Make Our Particles Flow Along the Tube

  • استفاده از گره‌های ارزش تصادفی برای هدایت ویژگی‌های مختلف Using Random Value Nodes to Drive Various Attributes

  • ایجاد و کنترل رشته ها برای ایجاد دم برای ذرات Creating and Controlling Strands to Create a Tail for the Particles

  • استفاده از نمایش مقادیر برای مشاهده اطلاعات و نحوه استفاده از گره های تست Using Show Values to See Info and How to Use Test Nodes

  • استفاده از دریافت و تنظیم گره های داده برای سیاه کردن ذرات ما Using Get and Set Data Nodes to Turn Our Particles Black

  • استفاده از یک گره اجرایی برای ایجاد تغییرات متعدد Using an Execute Node to Make Multiple Changes

  • رندر کردن دنباله ما و وجود ذرات در ابتدا Rendering Our Sequence and Having Particles Exist at the Beginning

نمایش نظرات

آموزش شروع کار با ICE در Softimage
جزییات دوره
2h 24m
19
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.