لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Learn Cinema 4D - Looping Abstract Shapes
Learn Cinema 4D - Looping Abstract Shapes
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این دوره آموزشی، نحوه ساخت اشکال انتزاعی در Cinema 4D را یاد خواهید گرفت. شکل ها را متحرک می کنیم و حلقه های بدون درز ایجاد می کنیم.
به Maxon Cinema 4D (Prime، Broadcast، Visualize یا Studio) و Adobe After Effects نیاز دارید.
ما بهترین کار را با انجام کار یاد می گیریم، بنابراین این یک دوره آموزشی عملی و مبتنی بر پروژه است.
ما از یک گردش کار رویه ای استفاده خواهیم کرد که نیازی به مدل سازی ندارد. این بدان معناست که همه تنظیمات قابل ویرایش باقی میمانند و ما میتوانیم کل ظاهر را تنها با تنظیم چند لغزنده تغییر دهیم. کل فرآیند ایجاد و آزمایش را سرگرم کننده، انعطاف پذیر و قدرتمند می کند.
در اینجا یک نگاه اجمالی از آنچه ما پوشش خواهیم داد:
ایجاد هندسه از splines
کار با تغییر شکل جابجایی
ایجاد انیمیشن های حلقه ای
تنظیم فاصله کانونی دوربین Cinema 4D
کار با چراغ
ایجاد و اعمال بافت
استفاده از رندر سخت افزار OpenGL
شما به همه فایلهای پروژه دسترسی خواهید داشت، بنابراین پیگیری آن آسان است.
موفق باشید!
جسپر
تکلیف/چالش این است که انیمیشن حلقه ای خود را ایجاد کنید. هیچ محدودیتی وجود ندارد. سعی کنید چیزی کاملاً متفاوت از آنچه من انجام دادم ایجاد کنید. خودتو به چالش بکش. موفق باشید!
سرفصل ها و درس ها
درس ها
Lessons
11 صادرات انیمیشن از After Effects و Adobe Media Encoder
11 Exporting the Animation from After Effects and Adobe Media Encoder
10 درجه بندی رنگ در افتر افکت
10 Color Grading in After Effects
01 با استفاده از Sweep Object
01 Using the Sweep Object
04 افزودن جزئیات با Displacer
04 Adding Details with the Displacer
ممنون که تماشا کردید
Thank you for watching
معرفی
Introduction
07 بافت سازی شکل
07 Texturing the Shape
06 نورپردازی صحنه
06 Lighting the Scene
15 تصحیح رنگ در افتر افکت
15 color correction in After Effects
02 ایجاد هندسه با Splines و Sweep Object
02 Creating the Geometry with Splines and the Sweep Object
13 نورپردازی صحنه
13 lighting the scene
05 قاب گرفتن عکس
05 Framing the Shot
09 رندر کردن انیمیشن
09 Rendering the Animation
08 پیش نمایش انیمیشن با سخت افزار OpenGL
08 Previewing the Animation with Hardware OpenGL
12 تطبیق شکل جدید
12 adapting the new shape
03 متحرک سازی و ایجاد یک حلقه بدون درز
03 Animating and Creating a Seamless Loop
14 ایجاد متریال و رندر
14 creating material and render
نمایش نظرات