آموزش OPENGL را با ایجاد یک پروژه - برنامه نقاشی با استفاده از C++ یاد بگیرید

Learn OPENGL by making a Project - Painting App using C++

این دوره به شما کمک می کند تا یک برنامه نقاشی با استفاده از C++ و OPENGL GLUT ایجاد کنید.


آموزش OpenGL را با پایتون برای گرافیک و بازی یاد بگیرید

Learn OpenGL with Python for Graphics and Games

ایجاد دانش برتر در مورد رندر سخت افزار سایه زن رأس از گرافیک های سه بعدی.


آموزش Shaders 2D در Godot برای توسعه بازی: کد یک لامپ گدازه متحرک

2D Shaders in Godot for Game Development: Code an Animated Lava Lamp

"در این کلاس، ما یاد می گیریم که چگونه سایه بان ها را در موتور بازی گودو از طریق یک پروژه لامپ گدازه ای فوق العاده قابل تنظیم، بسازیم! موتور بازی گودو سبک وزن و رایگان است..."


آموزش دوره کامل مدرن OpenGL و GLSL Shaders برای سال 2021

The Complete Modern OpenGL and GLSL Shaders Course for 2021

OpenGL مدرن را از یک مربی دانشگاه یاد بگیرید


آموزش گرافیک کامپیوتری با OpenGL مدرن و C++

Computer Graphics with Modern OpenGL and C++

تئوری و کد برنامه های گرافیکی مدرن OpenGL را بیاموزید تا بتوانید بازی، شبیه سازی و موارد دیگر بسازید!


آموزش اصول سایه زن های OpenGL و GLSL عملی با C++

Practical OpenGL and GLSL shaders fundamentals with C++

با نوشتن کد به زبان سایه زنی OpenGL و GLSL مسلط شوید! تئوری و عمل مصور (از مقدماتی تا پیشرفته)


آموزش Learn Cinema 4D - Looping Abstract Shapes

Learn Cinema 4D - Looping Abstract Shapes

"در این دوره، نحوه ایجاد اشکال انتزاعی در Cinema 4D را یاد خواهید گرفت. ما شکل ها را متحرک می کنیم و حلقه های بدون درز ایجاد می کنیم. شما به Maxon Cinema 4D (Prime, B. ..) نیاز دارید.


آموزش برنامه نویسی مدرن OpenGL [ویدئو]

Learn Modern OpenGL Programming [Video]

گرافیک سه بعدی خود را با OpenGL و C++ ایجاد کنید


آموزش مبانی OpenGL و GLSL با C++ (دوره عملی) [ویدئو]

OpenGL and GLSL Fundamentals with C++ (practical course) [Video]

با نوشتن کد به زبان سایه دهی OpenGL و GLSL مسلط شوید! تئوری و عمل مصور (از مقدماتی تا پیشرفته)


آموزش یادگیری OpenGL

Learning OpenGL

بیاموزید که چگونه با OpenGL ، API استاندارد جهانی برای گرافیک های چند پلتفرمی ، گرافیک های 2D و 3D در زمان واقعی ارائه دهید.