آموزش Building Context-Menu Shell Extensions در C++

Building Context-Menu Shell Extensions in C++

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این دوره در مورد ساخت پسوندهای پوسته منوی متنی برای ویندوز با استفاده از زبان برنامه نویسی C++ است. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه پسوندهای پوسته منوی متنی را برای ویندوز با استفاده از زبان برنامه نویسی C++ بسازید. COM یک پیش نیاز نیست، زیرا عناصر اولیه COM برای برنامه نویسی پسوند پوسته در ماژول اول معرفی خواهند شد. در این دوره من از C++ خالص (بدون کمک هیچ چارچوبی) و C++ با ATL (که یک چارچوب استاندارد صنعتی بالغ برای انجام توسعه COM در C++ در ویندوز است) استفاده خواهم کرد. من چند تکنیک مختلف برای ایجاد پسوندهای پوسته منوی متنی معرفی می‌کنم: یکی بر اساس رابط IEexecuteCommand COM، و دیگری بر اساس رابط IContextMenu COM.

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • ساختار این دوره Structure of This Course

  • مقدمه ای بر COM Introduction to COM

  • استفاده مجدد از کد در سطح منبع در مقابل سطح باینری Code Reuse at Source Level vs. Binary Level

  • استفاده مجدد از کد در COM Code Reuse in COM

  • برنامه های افزودنی In-Proc In-Proc Extensions

  • چرا C++؟ Why C++?

  • رابط های COM COM Interfaces

  • کلاس های COM COM Classes

  • سرورهای COM COM Servers

  • GUID GUID

  • HRESULT HRESULT

  • رابط COM ناشناس IUnknown COM Interface

  • رابط های COM در C++ COM Interfaces in C++

  • IUnknown Methods Samples در C++ IUnknown Methods Samples in C++

  • ثبت نام COM COM Registration

  • نکته رفع اشکال: DesktopProcess Debugging Tip: DesktopProcess

  • خلاصه Summary

مقدمه ای بر IEexecuteCommand در C++ خالص Introduction to IExecuteCommand in Pure C++

  • معرفی Introduction

  • معماری Architecture

  • Context-Menu Shell Extension Object Context-Menu Shell Extension Object

  • زیرساخت COM COM Infrastructure

  • نسخه ی نمایشی: ایجاد ساختار اولیه پروژه DLL Demo: Creating Basic DLL Project Structure

  • نسخه ی نمایشی: شمارش مراجع Demo: Reference Counting

  • نسخه ی نمایشی: The Class Factory Object Demo: The Class Factory Object

  • نسخه ی نمایشی: DllGetClassObject و DllCanUnloadNow Demo: DllGetClassObject and DllCanUnloadNow

  • نسخه ی نمایشی: شیء اصلی پسوند پوسته Context-Menu Demo: The Context-Menu Shell Extension Main Object

  • نسخه ی نمایشی: ساخت، ثبت و آزمایش پسوند شل Demo: Building, Registering and Testing the Shell Extension

  • خلاصه Summary

IEexecuteCommand با استفاده از C++ و ATL پیاده سازی شد IExecuteCommand Implemented Using C++ and ATL

  • معرفی Introduction

  • مقدمه ای بر ATL و مزایای ATL Introduction to ATL and ATL Advantages

  • اشاره گرهای هوشمند ATL ATL Smart Pointers

  • C++ Exceptions و COM C++ Exceptions and COM

  • نقشه های رابط ATL COM ATL COM Interface Maps

  • پسوندهای پوسته منوی زمینه با استفاده از تکنیک IEexecuteCommand Context-menu Shell Extensions using IExecuteCommand Technique

  • اشاره گرهای هوشمند در مقابل نشانگرهای خام در شمارش انتخاب کاربر Smart Pointers vs. Raw Pointers in user's Selection Enumeration

  • ثبت پسوند شل Shell Extension Registration

  • نسخه ی نمایشی: ایجاد یک پروژه ATL DLL با ویژوال استودیو Demo: Creating an ATL DLL Project with Visual Studio

  • نسخه ی نمایشی: ایجاد مبانی شی COM پسوند Shell Demo: Creating The Basics of The Shell Extension COM Object

  • نسخه ی نمایشی: ایجاد کد پسوند پوسته در بالای کد جادوگر Demo: Building Shell Extension Code on top of Wizard's Code

  • نسخه ی نمایشی: آزمایش پسوند پوسته منوی زمینه Demo: Testing The Context-menu Shell Extension

  • خلاصه Summary

مقدمه ای بر IContextMenu با استفاده از C++ و ATL Introduction to IContextMenu using C++ and ATL

  • معرفی Introduction

  • نسخه ی نمایشی: ایجاد کد پایه با ویژوال استودیو ویزارد Demo: Creating Basic Code with Visual Studio Wizards

  • نسخه ی نمایشی: ویرایش اولیه و حذف کتابخانه نوع Demo: Initial Editing, and Removing of Type Library

  • IShellExtInit: رابط اولیه سازی IShellExtInit: The Initialization Interface

  • دریافت نام فایل ها از IDataObject Getting file names from IDataObject

  • نسخه ی نمایشی: پیاده سازی IShellExtInit Demo: Implementing IShellExtInit

  • IContextMenu: رابط اصلی برنامه افزودنی پوسته IContextMenu: The shell Extension's main Interface

  • نسخه ی نمایشی: پیاده سازی IContextMenu Demo: Implementing IContextMenu

  • ثبت پسوند شل Shell Extension Registration

  • نسخه ی نمایشی: ساخت و آزمایش پسوند پوسته Demo: Building and Testing The shell Extension

  • نقشه کشی مالک Owner-drawing

  • خلاصه Summary

نمایش نظرات

آموزش Building Context-Menu Shell Extensions در C++
جزییات دوره
2h 48m
54
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
28
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Giovanni Dicanio Giovanni Dicanio

Giovanni Dicanio یک برنامه نویس رایانه ای است که هم در سیستم عامل cross-platform C و C ++ و هم در توسعه سیستم عامل ویندوز متخصص است. جیووانی مقالات برنامه نویسی رایانه ای را در C ++ ، OpenGL و سایر موضوعات برنامه نویسی در مجلات رایانه ای ایتالیا نوشت. وی اخیراً برخی از مقالات ویژگی های C ++ را برای مجله MSDN نیز تألیف کرده است. او همچنین به برخی از پروژه های منبع باز کد کمک کرد. تجربه برنامه نویسی رایانه ای او به روزهای طلایی Commodore 64 و Amiga 500 با حضور Basic و Assembly برمی گردد. جیووانی دوست دارد به افراد در حل مشکلات برنامه نویسی C و C ++ در انجمن هایی از جمله Stack Overflow کمک کند. وی از سال 2007 به دلیل مشارکت در جامعه توسعه C ++ ، ابتدا در گروه های خبری NNTP و سپس در مجامع ، جایزه Microsoft MVP ++ Visual C + را برگزار کرده است.