به « راهنمای مدلسازی و محیطسازی Blender 4» در Skillshare خوش آمدید، یک کلاس متحول کننده که برای ارتقای مهارتهای مدلسازی سهبعدی شما در Blender 4 به اوج جدیدی ساخته شده است. این سفر جامع 20 ساعته از مهارتهای اساسی تا تکنیکهای پیشرفته در بافتسازی، رندر و ایجاد محیطهای سهبعدی واقعی را در بر میگیرد.
' راهنمای مدلسازی و محیطسازی Blender 4' برای مبتدیانی که مشتاق درک اصول اولیه هستند و هنرمندان با تجربهای که قصد دارند مهارتهای خود را اصلاح کنند، مناسب است. این شامل بیش از 100 درس اختصاص داده شده به مدل سازی، بافت، و طراحی محیطی است. در یک تجربه یادگیری عملی شرکت کنید که نوید افزایش هنر سه بعدی شما را می دهد و در عین حال شما را با جامعه ای پر جنب و جوش از علاقه مندان به طراحی سه بعدی مرتبط می کند.
نمای کلی کلاس
در « راهنمای مدلسازی و محیطسازی Blender 4»، برنامه درسی گستردهای را که برای تسلط بر پیچیدگیهای مدلسازی سهبعدی در Blender طراحی شده است، مرور خواهید کرد. پروژه کلاسی بر ایجاد یک محیط سه بعدی تلطیف شده، ادغام جذابیت معماری مصر باستان با زیبایی شناسی طراحی معاصر تمرکز دارد. پروژه شما با گنبدهای نمادین، درگاههای قوسی شکل، بافتهای پر جنب و جوش، و مناظر سرسبز، ترکیبی هماهنگ از عظمت تاریخی و استعداد مدرن را نشان میدهد.
« راهنمای مدلسازی و محیطسازی Blender 4» یک کلاس Skillshare است که به عنوان راهنمای جامع شما برای تسلط بر Blender 4 میباشد و مجهز به مجموعهای از درسها و منابع با هدف تقویت مدلسازی، بافتسازی شما است. و مهارت طراحی محیطی.
هدف کلاس
هدف شما در " راهنمای مدلسازی و محیطسازی Blender 4" طراحی و ارائه یک محیط سه بعدی است که بر مهارت شما در Blender 4 تاکید میکند و توانایی شما را در ادغام عناصر معماری دقیق و بافتهای پر جنب و جوش نشان میدهد. ، و یک صحنه یکپارچه و از نظر بصری جذاب با الهام از فرهنگ مصر باستان با پیچ و تاب معاصر ایجاد کنید.
آنچه خواهید آموخت:
6 امتیاز برتر در مورد این کلاس Skillshare:
به بسته دانلود ما بروید
با « راهنمای مدلسازی و محیطسازی Blender 4»، به یک بسته منبع گسترده حاوی 4 گره هندسی (گره هندسه زنجیرهای، گره هندسه درخت خرما، گره هندسی درخت انگور، هندسه تختهها) دسترسی پیدا میکنید. گره)، 1 x تنظیم زمین اصلاح کننده جابجایی، چندین گیاه و شاخ و برگ مرجع (4 x سرخس، 4 x گیاه، 8 x بسته انگور)، و 1 x مرجع انسانی. شما همچنین 31 نوع مختلف بافت و سایه زن و 120 نقشه بافت را خواهید یافت. بسته منبع همچنین دارای 1 x زمین، 1 x سنگ، 1 x سنگ، 1 x دیوار، 4 x چوب، 2 x فلز، 1 x طلا، 1 x پارچه، 3 x پنجره، 4 x قطعه چوب رنگ شده، 1 x طناب 1 عدد نخل، 1 عدد کاشی، 1 عدد آب، 1 عدد فرش، 1 عدد کتان، 1 عدد سبد بافته، 3 عدد خشت و خاک، و 2 عدد سنگ رنگی.
این منابع با دقت انتخاب شده اند تا یادگیری و اجرای پروژه شما را تسهیل کنند و مسیری عملی برای تسلط بر Blender 4 فراهم کنند.
ساختار کلاس:
' راهنمای مدلسازی و محیطسازی Blender 4' در Skillshare فراتر از آموزشهای صرف است. این یک کاوش جامع در هنر مدلسازی سهبعدی است که بهمنظور ارتقای قابلتوجهی مهارتهای شما در طراحی، بافتدهی، نورپردازی و ایجاد محیط طراحی شده است.
نکات مهم در « راهنمای مدلسازی و محیطسازی Blender 4»:
پیوستن به این کلاس شما را به جامعهای متصل میکند که به خلاقیت و نوآوری در طراحی سه بعدی اختصاص یافته است، از سفر شما پشتیبانی میکند، چه در حال پیشرفت شغلی، ارتقاء مهارتهای خود یا شروع یک پروژه شخصی باشید.
با " راهنمای مدلسازی و محیطسازی Blender 4" رویکرد خود را به مدلسازی سه بعدی تغییر دهید.
تا دفعه بعد، مدلینگ همگی مبارک!
نیل
مدرس سه بعدی
به 3D Tudor خوش آمدید! این یک شرکت آموزشی تک نفره است و من به ایجاد دورههایی با دستورالعملهای واضح و کامل افتخار میکنم که شما را به سطح بعدی مدلسازی سه بعدی و انیمیشن میبرد.
هدف من این است که دورههای بدون سر و صدایی را در مورد مدلسازی سهبعدی به شما ارائه دهم که به شما کمک میکند مجموعه مهارتها، گردش کار و در نهایت مجموعه کاری خود را گسترش دهید. من متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای هنرجویان هنر سه بعدی و بازی های رایانه ای با استفاده از نرم افزارها و موضوعاتی مانند:
Blender 2.8 | بلندر 2.9 | نقاش مواد | طراح مواد | هودینی | زبراش | مایا | توپوگان | Adobe Photoshop | Crazybump | یونیتی سه بعدی | Unreal Engine 4 (UE4) | مدلسازی سه بعدی | هنر سه بعدی | طراحی دارایی | دارایی های بازی | ساختمان ها | لوازم بازی | ماشین آلات سلاح برای بازی | انیمیشن | شبیه سازی | محیطها
من نیل از 3D Tudor هستم و در انگلستان زندگی می کنم. من یک هنرمند سه بعدی با 8 سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها هستم.
در سال 2019، من 3D Tudor را به دلیل علاقه ام به مدل سازی سه بعدی که می خواستم با دیگران به اشتراک بگذارم، تأسیس کردم. من اکنون به عنوان یک هنرمند حرفه ای لوازم و محیط زیست شناخته می شوم.
دورههای من برای مدلسازان سهبعدی در تمام سطوح، با تعداد زیادی از نکات و ترفندهای جدید طراحی شدهاند. هر دوره متفاوت است، با اغلب موضوعات متداول از جمله دارایی ها و ساختمان های بازی قرون وسطایی انگلستان Tudor، یا صحنه ها و سلاح های علمی تخیلی. سبک مربی من به دلیل دستورالعملهای دقیق و راهنماییهای واضح در طول هر درس، مرا متمایز میکند.
من تنها مربی در Skillshare هستم که از نکات ابزار زنده روی صفحه در طول درسهایم استفاده میکنم و به زبانآموزان کمک میکنم تا بدون نیاز به بازگشت و بازدید مجدد میانبرهای قبلی، آنها را دنبال کنند. این امر به مبتدیان مطلق و فراگیران میان رده امکان می دهد تا در کنار یکدیگر، بدون هیچ چیزی مانع یادگیری آنها شوند، و با سرعت های متفاوتی که هر دانش آموز انتخاب می کند.
من در ابتدا به دلیل علاقه ام به بازی، با مدل سازی سه بعدی شروع کردم. برخی از اولین مدل های من شامل ایجاد دارایی برای کارگاه City Skylines بود.
من شروع به کار آزاد پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک BA (Hons) در هنرهای بازی های رایانه ای کردم. به عنوان یک مترجم آزاد، من مجموعه من را از طریق کار بر روی دارایی ها و محیط های تاریخی گسترش داد.
مدلهای من با استفاده از ترکیبی از Blender، Maya و ZBrush ساخته میشوند - بسته به مشخصات آنها. من از Blender برای جلوه های ذرات و انیمیشن دارایی های پیچیده استفاده می کنم.
من میتوانم از دو موتور بازی محبوب Unreal Engine 4 (UE4) و Unity با سالها تجربه در استفاده از هر دو استفاده کنم. من در فتوشاپ مهارت دارم و از این ابزار برای بافت هایم و هنر مفهومی اصلی که به عنوان بخشی از گردش کار تحقیق مدل سه بعدی خود تولید می کنم استفاده می کنم. من از Substance Painter استفاده می کنم اما مواد و بافت های خود را با استفاده از Substance Designer نیز می سازم.
من ترجیح می دهم از Topogun برای retopology استفاده کنم، متخصص در بهینه سازی retopology برای دارایی های AAA.
نمایش نظرات