آموزش مقدمه ای بر موتور غیرواقعی 4

Introduction to Unreal Engine 4

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش با اصول کار در Unreal Editor آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.0. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1m 20s مقدمه ای بر موتور غیرواقعی 4 4 ساعت 0 متر 23 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر موتور غیرواقعی 4 Introduction to Unreal Engine 4

  • ایجاد یک پروژه جدید Creating a New Project

  • مروری بر رابط موتور غیرواقعی Unreal Engine Interface Overview

  • سفارشی کردن رابط Customizing the Interface

  • پیمایش Viewport Viewport Navigation

  • جای دادن و دستکاری بازیگران Placing and Manipulating Actors

  • استفاده از تکنیک های پیشرفته دستکاری Utilizing Advanced Manipulation Techniques

  • مبانی هندسه Bsp Bsp Geometry Basics

  • مرورگر محتوا The Content Browser

  • مسدود کردن در سطح Blocking in the Level

  • قطع ویندوز Cutting out Windows

  • اتمام مرحله مسدود کردن Finishing the Blocking Phase

  • وارد کردن دارایی های مش استاتیک Importing Static Mesh Assets

  • قرار دادن دیوارهای ما Placing Our Walls

  • اتمام دیوارهای بیرون Finishing the Outside Walls

  • پایان دادن به ساختار اتاق Finishing the Room Structure

  • قرار دادن درها و ویندوز Placing the Doors and Windows

  • مبانی نورپردازی Lighting Basics

  • اصول ویرایشگر مواد Material Editor Basics

  • ایجاد اولین ماده Creating Our First Material

  • ایجاد یک ماده چوب نقاشی شده Creating a Painted Wood Material

  • اتمام مواد چوب نقاشی شده Finishing the Painted Wood Material

  • استفاده از پارامترها برای تنظیم مواد Instanced Using Parameters to Set up Instanced Materials

  • استفاده از مواد نمونه Using Instanced Materials

  • استفاده از مواد در اتاق ما Applying Materials to Our Room

  • روشنایی محیط Lighting the Environment

  • ایجاد منظره Creating a Landscape

  • افزودن شاخ و برگ به منظره Adding Foliage to the Landscape

  • تنظیم اصول پانسمان Set Dressing Basics

  • نهایی کردن تصاویر Finalizing the Visuals

  • ایجاد یک چراغ قابل تغییر Creating a Toggleable Light

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر موتور غیرواقعی 4
جزییات دوره
4h 1m
31
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
109
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.