آموزش مقدمه ای بر ردیابی دوربین در NUKEX

Introduction to Camera Tracking in NUKEX

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس ها، نحوه استفاده از ردیاب دوربین سه بعدی در NUKEX را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: NUKEX 6.0 و بالاتر. در این سری از درس ها نحوه استفاده از ردیاب دوربین سه بعدی در NUKEX را یاد خواهیم گرفت. این ابزار به ما امکان می‌دهد فیلم‌های لایو اکشن خود را ردیابی کنیم و دوربینی در سیستم سه بعدی NUKE ایجاد کنیم که با حرکت واقعی ما مطابقت داشته باشد. این به ما امکان می دهد اشیاء سه بعدی را به درستی قرار دهیم و انیمیشن را به صورت خودکار انجام دهیم. ما این پروژه را با گذراندن یک مسیر ساده دوربین آغاز می کنیم و گردش کار مناسب برای به دست آوردن یک صحنه و دوربین سه بعدی قابل استفاده را یاد می گیریم. سپس یاد خواهیم گرفت که چگونه هندسه 3D NUKE را به صحنه خود و همچنین هندسه ای را که از برنامه دیگری وارد می کنیم، اضافه کنیم. سپس در مورد ویژگی‌ها و لوله‌های مختلف در ردیاب دوربین که به ما اجازه می‌دهد مسیرهایمان را بهتر کنترل کنیم، خواهیم آموخت. پس از گرفتن یک مسیر، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از گره DepthGenerator برای گرفتن دوربین سه بعدی خود و ایجاد یک نقشه عمق تقریبی برای فیلم خود استفاده کنیم. سپس یاد می گیریم که چگونه یک نقطه سه بعدی را به فضای دو بعدی تبدیل کنیم تا بتوانیم تبدیل های دو بعدی را در گره های خود اجرا کنیم. نرم افزار مورد نیاز: NUKEX 6.0 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر ردیابی دوربین در NUKEX Introduction to Camera Tracking in NUKEX

  • ایجاد اولین آهنگ، دوربین و صحنه ما Creating Our First Track, Camera and Scene

  • مشاهده کیفیت آهنگ و نقطه و ارائه ابر نقطه Viewing Track and Point Quality and Rendering the Point Cloud

  • تنظیم اندازه و محور صحیح صحنه قبل از افزودن هندسه Setting the Correct Scene Size and Axis Before Adding Geometry

  • افزودن یک شیء سه بعدی NUKE به یک مکان در فضای سه بعدی Adding a NUKE 3D Object to a Location in 3D Space

  • استفاده از Copy Transform برای قرار دادن یک شی 3 بعدی خارجی Using Copy Transform to Place an External 3D Object

  • بهینه سازی ویژگی ها و تنظیمات ردیاب برای ردیابی عکس های دیگر Tweaking Feature and Tracker Settings to Track Other Shots

  • استفاده از ماسک برای حذف مناطق غیر قابل ردیابی Using Masks to Remove Non-trackable Areas

  • استفاده از ماسک برای فوکوس کردن مسیر در یک منطقه خاص Using Masks to Focus the Track on a Certain Area

  • افزایش تاری Dof با Depthgenerator Increasing the Dof Blur with the Depthgenerator

  • بدست آوردن عمق صاف با استفاده از گره Depthgenerator Getting a Smooth Depth Using the Depthgenerator Node

  • تبدیل یک موقعیت سه بعدی به یک موقعیت دو بعدی با Reconcile3d Converting a 3D Position into a 2D Position with Reconcile3d

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر ردیابی دوربین در NUKEX
جزییات دوره
1h 12m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.