لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Swords and Shovels: Character Stat System
Swords and Shovels: Character Stat System
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
یک کاراکتر بازی بدون آمارهای فوقالعادهای که میتوانید سطح آن را بالا ببرید، چه سودی خواهد داشت؟ در این دوره، Swords and Shovels: Character Stat System، فرآیند ایجاد یک سیستم آمار کاراکتر برای بازی های خود را تجربه خواهید کرد. ابتدا، رابط ها و نحوه استفاده از آنها به عنوان قرارداد کد برای ایجاد آیتم را بررسی خواهید کرد. در مرحله بعد، یاد خواهید گرفت که چگونه فیلدهای مجموعه خصوصی ایجاد کنید تا تمام تغییرات داده ها به سیستم آمار محدود شود. در نهایت، اتصال به سیستمهای دیگر مانند آیتمهای انتخاب، موجودی، مدیران بازی و غیره را خواهید یافت. در پایان این دوره یونیتی، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک سیستم آمار کاراکتر عملکردی ایجاد کنید که به راحتی با سایر سیستم های حیاتی ادغام شود. نرم افزار مورد نیاز: Unity.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
برنامه ریزی طراحی برای آمار شخصیت
Planning out the Design for Character Stats
نوشتن سیستم آمار کاراکتر
Writing the Character Stat System
نگاه به آینده به آنچه بعد است
Looking Ahead to What Is Next
کریستوفر پلو بیش از 20 سال را صرف جمع آوری مهارت های لازم برای موفقیت در طراحی بازی ، هنر 3D و انیمیشن ، برنامه نویسی و به عنوان مربی کرده است. وی به مدت پنج سال در کالج Fanshawe در زمینه طراحی بازی های ویدیویی ، رسانه های تعاملی و طراحی و انیمیشن سه بعدی و طراحی شخصیت بعد از فارغ التحصیلی تدریس کرده است. وی همچنین در تیمی بود که برنامه درسی برنامه های پیشرفته دیپلم را تدوین کرد. او با طراحی بازی و تحقیق در صنعت همچنان فعال است.
نمایش نظرات