آموزش مفاهیم مدل سازی شخصیت در مایا

Character Modeling Concepts in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: هنگام ساخت مدل های تولید شده توسط رایانه برای بازی ها ، فیلم ها یا پخش ها ، شخصیت ها مجموعه ای منحصر به فرد از چالش ها را ارائه می دهند. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2013. هنگام ساخت مدل های تولید شده توسط رایانه برای بازی ها ، فیلم ها یا پخش ها ، شخصیت ها مجموعه ای منحصر به فرد از چالش ها را ارائه می دهند. مدل های کاراکتر نه تنها باید مانند یک شخصیت خاص به نظر برسند ، بلکه باید به گونه ای ساخته شوند که بتوانند به راحتی متحرک شوند. این بدان معنی است که توپولوژی یا جریان لبه می تواند در یک مدل شخصیت بسیار مهمتر از یک پایه یا بخش از محیط باشد. در این آموزش مدل سازی مایا ، ما در مورد برخی از چالش های خاص هنرمندان هنگام ساخت شخصیت با استفاده از یک شخصیت ساده به عنوان راهنما صحبت خواهیم کرد. شما مفاهیمی مانند توپولوژی صورت ، کار کردن از مرجع و حفظ صحنه ای تمیز را یاد خواهید گرفت. ما همچنین تکنیک های معمول مدل سازی از مدل جعبه چند ضلعی ، مدل سازی لبه ، کار با NURBS را پوشش خواهیم داد. در پایان شما دانش و تجربه لازم را برای شروع ایجاد شخصیت های سفارشی CG خود خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2013.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مفاهیم مدل سازی شخصیت در مایا Character Modeling Concepts in Maya

  • مدل سازی با تصاویر مرجع Modeling with Reference Images

  • ساختن بازوها Building the Arms

  • شروع انگشتان و دست Beginning the Fingers and Hand

  • پایان دادن به دست Finishing the Hand

  • اتصال دست به بازو Connecting the Hand to the Arm

  • جعبه مدل سازی Torso Box-modeling the Torso

  • اکسترود یقه پیراهن Extruding the Shirt Collar

  • پیراهن را تمام کنید Finishing the Shirt

  • شروع شلوار Beginning the Pants

  • اتمام شلوار Finishing the Pants

  • ایجاد پایه کفش Creating the Shoe Base

  • کفش ها را تمام کنید Finishing the Shoes

  • اضافه کردن بند کفش Adding Shoelaces

  • نگاهی به توپولوژی صورت A Look at Facial Topology

  • Edge مدل سازی صورت Edge Modeling the Face

  • ساختن چشم ها Building the Eyes

  • مدلسازی چارچوب صورت Modeling the Facial Framework

  • به پایان رساندن چارچوب صورت Finishing the Facial Framework

  • افزودن جزئیات به صورت Adding Detail to the Face

  • ساخت گوش ساده Building Simple Ears

  • ایجاد گردن شخصیت Creating the Character's Neck

  • ایجاد فضای داخلی دهان Creating the Interior of the Mouth

  • مدل سازی دندان ها ، لثه ها و زبان Modeling the Teeth, Gums, and Tongue

  • استخراج پایه مو از سر Extracting a Hair Base from the Head

  • پایان هندسه مو Finishing the Hair Geometry

  • زیرپوشش و دکمه ها را مدل کنید Modeling the Undershirt and Buttons

  • مدل سازی کراوات Modeling the Tie

  • سازماندهی سلسله مراتب مدل Organizing the Model Hierarchy

نمایش نظرات

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.

آموزش مفاهیم مدل سازی شخصیت در مایا
جزییات دوره
4h 55m
29
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
27
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.