آموزش الگوهای طراحی ساختاری در Swift 5

Structural Design Patterns in Swift 5

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره در مورد الگوهای طراحی ساختاری و نحوه اجرای آنها در Swift 5 بحث می کند. شما خواهید آموخت که چگونه از هر الگوی طراحی از طریق مثالهای برنامه نویسی عملی استفاده کنید. درک عمیق تر از الگوهای طراحی ساختاری در Swift 5 به شما کمک می کند به جلو بروید تا به یک توسعه دهنده نرم افزار بهتر تبدیل شوید. در این دوره ، الگوهای طراحی ساختاری در Swift 5 ، به الگوهای طراحی ساختاری و نحوه اجرای آنها با استفاده از Swift 5 می پردازید ، ابتدا الگوی طراحی Adapter را جستجو می کنید که به شما امکان می دهد اجزای ناسازگار را بدون تغییر در یکپارچه سازی کنید. کد برنامه سپس ، در مورد Bridge یاد خواهید گرفت ، که می تواند برای توسعه چارچوب ها یا برنامه های مستقل از سیستم عامل مورد استفاده قرار گیرد. همچنین الگوی Composite را کشف خواهید کرد. Composite در صورت نیاز به کار با اشیا objects مرتبط که می توانند در یک ساختار درختی سازمان یافته باشند ، کار بزرگی انجام می دهد. بعد ، همه چیز را در مورد الگوی طراحی Decorator مشاهده خواهید کرد ، که مسئولیت های جدیدی را به صورت پویا به یک شی اضافه می کند. سپس ، در مورد Facade ، یک الگوی ساده و کاربردی که استفاده از API دست و پا گیر را ساده می کند ، خواهید آموخت. شما نگاهی به الگوی Flyweight خواهید انداخت که می تواند به کاهش استفاده از حافظه و هزینه های ایجاد اشیا کمک کند. سرانجام ، بحث درباره الگوی طراحی پروکسی ، که کاربردهای زیادی دارد ، اما هدف اصلی آن فراهم کردن دسترسی کنترل شده به اشیا است. پس از اتمام این دوره ، شما می توانید الگوی طراحی ساختاری مناسب را انتخاب کرده و با استفاده از زبان برنامه نویسی Swift 5 اپل آن را به روشی کارآمد پیاده سازی کنید.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مقدمه و پیش نیازها Introduction and Prerequisites

  • بررسی اجمالی Overview

  • آنچه شما باید بدانید What You Should Know

آداپتور The Adapter

  • هدف Purpose

  • پروژه SocialSharing The SocialSharing Project

  • یکپارچه سازی انواع ناسازگار - ابتدا امتحان کنید Integrating Incompatible Types - First Try

  • آداپتور شی The Object Adapter

  • آداپتور از طریق Type Extension Adapter through Type Extension

  • خلاصه Summary

پل The Bridge

  • هدف Purpose

  • انفجار سلسله مراتب طبقاتی Exploding Class Hierarchies

  • استفاده از الگوی پل - قسمت 1 Applying the Bridge Pattern - Part 1

  • استفاده از الگوی پل - قسمت 2 Applying the Bridge Pattern - Part 2

  • خلاصه Summary

کامپوزیت The Composite

  • هدف Purpose

  • ابزار خط فرمان Tree - ابتدا امتحان کنید The Tree Command Line Tool - First Try

  • استفاده از الگوی ترکیبی Applying the Composite Pattern

  • خلاصه Summary

دکوراتور The Decorator

  • هدف Purpose

  • CameraShop با استفاده از وراثت CameraShop Using Inheritance

  • استفاده از الگوی دکوراتور Applying the Decorator Pattern

  • خلاصه Summary

نما The Façade

  • هدف Purpose

  • پروژه شروع کننده - برنامه بارگیری تصویر SwiftUI Starter Project - SwiftUI Image Downloader App

  • پیاده سازی چارچوب DownloaderFacade Implementing the DownloaderFacade Framework

  • با استفاده از چارچوب DownloaderFacade Using the DownloaderFacade Framework

  • خلاصه Summary

وزن پرواز The Flyweight

  • هدف Purpose

  • معرفی چارچوب Logger Introducing the Logger Framework

  • کاهش استفاده از حافظه با استفاده از Flyweight Reducing Memory Usage Using the Flyweight

  • آزمایش و اطمینان از ایمنی موضوع Testing and Ensuring Thread-safety

  • خلاصه Summary

پروکسی The Proxy

  • هدف Purpose

  • مسئله ای که توسط الگوی طراحی پروکسی حل شده است The Problem Solved by the Proxy Design Pattern

  • پروکسی مجازی The Virtual Proxy

  • استفاده از ویژگی های زبان Swift برای یک راه حل تمیزتر Applying Swift Language Features for a Cleaner Solution

  • خلاصه ماژول Module Summary

  • افکار نهایی و مراحل بعدی Final Thoughts and Next Steps

نمایش نظرات

آموزش الگوهای طراحی ساختاری در Swift 5
جزییات دوره
1h 41m
38
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Karoly Nyisztor Karoly Nyisztor

Karoly یک توسعه دهنده باسابقه (موبایل) است که چندین برنامه و بازی موفق iOS ساخته است که بیشتر آنها توسط اپل ارائه می شوند. او نویسنده سه کتاب در زمینه برنامه نویسی و توسعه بازی است و با شرکت هایی مانند اپل ، زیمنس - Evosoft ، SAP ، Zen Studios و بسیاری دیگر کار کرده است. بیشتر روزهای او به عنوان یک مهندس نرم افزار حرفه ای و معمار فناوری اطلاعات سپری می شود. به عنوان یک مربی ، هدف او به اشتراک گذاشتن 20 سال تخصص توسعه نرم افزار و تغییر زندگی دانشجویان در سراسر جهان است. علاقه او کمک به مردم در آشکار کردن استعدادهای پنهان ، و هدایت آنها به دنیای استارتاپ ها و برنامه نویسی است. وی در حال حاضر به تدریس در زمینه طراحی نرم افزار شی گرا ، برنامه نویسی iOS ، Objective-C ، Swift و UML می پردازد.