لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش تقلب و انیمیشن در Adobe Animate
Rigging and Animating in Adobe Animate
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
کاراکترهای دوبعدی را با استفاده از نمادها، Motion Tweening و لایههای والدین، ریگ و متحرک کنید! ریگ و متحرک سازی موفقیت آمیز یک شخصیت کامل با استفاده از Layer Parenting، نمادها و Motion Tweening پیش نیازها: درک اولیه ابزارها، Properties Inspector، Library و Timeline در Animate CC اشتراک در Adobe Creative Cloud برای دسترسی به Animate CC
Animate CC که قبلاً با نام Flash شناخته می شد، یکی از شناخته شده ترین برنامه ها برای انیمیشن است. و با توانایی ایجاد لایههای والد، ایجاد قالبها با نمادها و ذخیره اقدامات قابل استفاده مجدد، انیمیشن شخصیتها هرگز آسانتر نبوده است! اگر به دنبال شروع سریع با انیمیشن سازی شخصیت ها در Animate CC هستید، این دوره برای شما مناسب است!
به طور خاص، در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه:
یک کاراکتر را برای Animate CC به درستی تنظیم کنید
برای انیمیشنهای چرخش سر، چشم و دهان نمادهایی ایجاد کنید
نقاط مبدا نماد را برای حرکات مناسب اندام به درستی قرار دهید
لایه های والد برای انیمیشن آسان تر (یک ویژگی جدید معرفی شده در Animate CC 2019)
یک انیمیشن پرش را با Motion Tweening متحرک کنید
همگام سازی لب با انتخابگر فریم
پویانمایی های لهستانی و درست
صادر کردن انیمیشن ها با Adobe Media Encoder
سرفصل ها و درس ها
خوش آمدی!
Welcome!
آنچه در این دوره خواهید آموخت
What You Will Learn in this Course
Rigging Vectors VS PSDs
Rigging Vectors VS PSDs
تنظیم کاراکتر بر اساس وکتور برای تقلب
Setting Up Vector Based Character For Rigging
ایجاد یک نماد پیش فرض برای کاراکترهای مبتنی بر برداری
Creating a Default Symbol for Vector Based Characters
تنظیم کاراکتر مبتنی بر تصویر برای تقلب
Setting Up Image Based Character For Rigging
مروری بر طراحی کاراکتر شطرنجی
Overview of Raster Character Design
فشرده سازی کاراکترهای مبتنی بر تصویر در فتوشاپ
Compressing Image Based Characters in Photoshop
وارد کردن لایه های تصویر و آماده سازی Animate CC Stage
Importing Image Layers and Preparing Animate CC Stage
راه اندازی Head for Animation
Setting up the Head for Animation
تنظیم فازهای سر با نمادها
Setting Up Head Phases with Symbols
طراحی مجدد چشم ها
Redesigning the Eyes
ایجاد فازهای چشمی
Creating Eye Phases
ایجاد فازهای ابرو چشم
Creating Eye Brow Phases
مونتاژ ژست های دهان در یک نماد
Assembling Mouth Poses into a Symbol
تنظیم بدنه برای انیمیشن
Setting up the Body for Animation
جمع کردن ژست های دست در یک نماد
Assembling Hand Poses into a Symbol
مونتاژ ژست های مو در یک نماد
Assembling Hair Poses into a Symbol
تبدیل اعضای بدن به نماد
Converting Body Parts to Symbols
قرار دادن صحیح نقاط مبدا
Properly Placing Origin Points
لایه های والدین برای اتصالات مناسب
Parenting Layers for Proper Connections
اصلاح حرکات اندام
Correcting Limb Movements
متحرک سازی شخصیت
Animating the Character
تنظیم پس زمینه
Setting the Background
Laying Out Jump Motion Tween
Laying Out Jump Motion Tween
متحرک سازی پرش
Animating the Jump
پالایش جامپ
Refining the Jump
متحرک سازی چشم و ابرو
Animating the Eyes and Eyebrows
همگام سازی لب با انتخابگر فریم
Lip Syncing with the Frame Picker
گفتگوی بدن متحرک
Animating Body Dialogue
کلید زدن و تعویض دست ها
Keying and Swapping the Hands
نمایش نظرات