آموزش ایجاد یک ماشین پرنده قابل تغییر در مایا و سیلو

Creating a Transformable Flying Car in Maya and Silo

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش ، ما قصد داریم یک وسیله نقلیه متحول کننده ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Silo 2.2، Maya 2014، Adobe Photoshop CS6. در این آموزش ، ما قصد داریم یک وسیله نقلیه تبدیل کننده ایجاد کنیم. اتومبیلی که توانایی رانندگی و پرواز را دارد. ما کار خود را با ساخت کامل وسیله نقلیه از بدنه به پایین تا راننده هایی که در پشت آن قرار دارند آغاز خواهیم کرد. سپس ما یک مجموعه کامل از اشعه ماورا بنفش را اعمال خواهیم کرد که به شما امکان می دهد بافت های کلیدی را بپزید ، همچنین خاک و جزئیات را برای زنده کردن آن رنگ کنید. پس از ساخت و رنگ آمیزی خودرو ، سپس به ایجاد یک دکل ساده برای نشان دادن تغییر شکل خواهیم پرداخت. سپس سرانجام سایه بان های پیشرفته مانند رنگ اتومبیل ، کروم و شیشه را اعمال خواهیم کرد. آنچه که ما امیدواریم با این آموزش به شما نشان دهیم این است که ایجاد هر وسیله نقلیه ، اینکه یک ماشین یک وانت یا هواپیما ، با یک دکل ساده ، نیازی به کار پیچیده ای نباشد. در پایان این آموزش مهارت های اساسی لازم برای ساخت ، بافت ، تحریک و سایه انداختن یک وسیله نقلیه پیچیده را فرا خواهید گرفت. مهارتهایی که بعداً در بسیاری از پروژه های آینده کار می کنید می توانید آنها را بهبود بخشیده و گسترش دهید. نرم افزار مورد نیاز: Silo 2.2، Maya 2014، Adobe Photoshop CS6.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک ماشین پرنده قابل تغییر در مایا و سیلو Creating a Transformable Flying Car in Maya and Silo

  • الزامات اولیه پروژه و ساخت مدل پایه Initial Project Requirements and Base Model Construction

  • مسدود کردن بدنه اتومبیل Blocking Out the Car Body

  • تصفیه بدنه اتومبیل Refining the Car Body

  • تعریف قوس ها و پانل های چرخ Defining the Wheel Arches and Panels

  • افزودن جزئیات درب و درپوش Adding Door and Bonnet Details

  • ساخت چرخ ها Building the Wheels

  • اضافه کردن Thrusters Adding the Thrusters

  • ایجاد بال ها Creating the Wings

  • مدل های نهایی خودرو Final Vehicle Models

  • شروع نگاشت UV بدنه اتومبیل Beginning Car Body UV Mapping

  • اتمام نقشه UV بدنه اتومبیل Finishing Car Body UV Mapping

  • نقشه برداری UV با مش صاف UV Mapping with Smooth Mesh

  • ایجاد طرح UV برای خودرو Creating a UV Layout for the Vehicle

  • پخت نقشه انسداد Occlusion Map Baking

  • پخت نقشه پراکنده Diffuse Map Baking

  • ساخت بافت Texture Construction

  • جعل دگرگونی اتومبیل Car Transformation Rigging

  • تنظیمات اولیه روشنایی صحنه Basic Scene Lighting Setup

  • راه اندازی اولیه سایه بان برای رنگ اتومبیل ، کروم و شیشه Basic Shader Setup for Car Paint, Chrome, and Glass

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک ماشین پرنده قابل تغییر در مایا و سیلو
جزییات دوره
4h 17m
20
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Antony Ward
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Antony Ward Antony Ward

آنتونی وارد یک هنرمند ، انیماتور و نویسنده دیجیتال فریلنسر مستقر در انگلیس است. از اوایل سال 1990 ، وی در کنار صنعت توسعه بازی برای برخی از بزرگترین شرکتهای امروزی در سطح عالی کار کرده است. از زمان مراجعه به فریلنسر ، او به مناطق جدیدی منشعب شده است و همچنین وقت خود را برای نوشتن سه کتابچه راهنمای فنی پیدا کرده است: آموزشها این موارد در بین جامعه محبوب بوده و از آن زمان به بسیاری از زبانهای مختلف ترجمه شده است.