آموزش ایجاد یک شبیه ساز پرواز فضایی در موتور غیرواقعی

Creating a Space Flight Simulator in Unreal Engine

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش موتور Unreal ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از اجزای فیزیک برای ایجاد یک کشتی فضایی استفاده کنید که واقع بینانه دست به کار شود. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.7.5. در این آموزش Unreal Engine ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از اجزای فیزیک برای ایجاد یک کشتی فضایی استفاده کنید که به صورت واقعی کار کند. ما همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه یک پیاده پخش کننده را از ابتدا همراه با استفاده از حرکت گرافیکی Unreal برای ایجاد یک رابط کاربری پاسخگو و متحرک ، بسازیم. سرانجام ، ما با یادگیری نحوه ایجاد دنباله رو ، و همچنین دوربین کابین خلبان داخلی برای کشتی فضایی ، این آموزش Unreal Engine را به پایان می رسانیم. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.7.5.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک شبیه ساز پرواز فضایی در موتور غیرواقعی Creating a Space Flight Simulator in Unreal Engine

  • ایجاد کلاسهای Gamemode و Pawn Creating Gamemode and Pawn Classes

  • ایجاد یک رابط طرح برای برقراری ارتباط با پیاده ما Creating a Blueprint Interface to Communicate with Our Pawn

  • ایجاد یک دروازه پرواز Creating a Flight Gate

  • ردیابی گیت هایی که پیاده از آن عبور می کند Tracking the Gates the Pawn Flies Through

  • تنظیم اتصالهای ورودی Setting up the Input Bindings

  • افزودن مش و دوربین Adding a Mesh and Cameras

  • اسکریپت نویسی دوربین Scripting Camera Views

  • تنظیم دوربین سوم شخص Adjusting Third Person Camera

  • اضافه کردن اجزای فیزیکی Thruster Adding Physics Thruster Components

  • برنامه نویسی کنترل های رول کشتی ما Scripting Our Ship's Roll Controls

  • پیاده سازی کنترل سرعت و صدای کشتی ما Implementing Our Ship's Pitch and Yaw Controls

  • اسکریپت کنترلهای رانش کشتی ما Scripting Our Ship's Thrust Controls

  • استفاده از مصادیق پویا برای فعال کردن موتورهای کشتی Using Dynamic Material Instances to Make the Ship's Engines Glow When Active

  • ایجاد رابط کاربری برای نمای کابین خلبان Creating the User Interface for the Cockpit View

  • اسکریپت رابط کاربری برای نمایش گام به گام کشتی Scripting the User Interface to Show the Ship's Pitch and Roll

  • ایجاد رابط کاربری برای دوربین سوم شخص Creating the User Interface for the Third Person Camera

  • ایجاد ویجت رابط کاربری Creating a User Interface Widget

  • پیاده سازی رابط کاربری و اشکال زدایی در طرح Implementing the User Interface and Debugging in Blueprint

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک شبیه ساز پرواز فضایی در موتور غیرواقعی
جزییات دوره
2h 39m
19
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
21
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jonathan Daley Jonathan Daley

Jonathan Daley یک توسعه دهنده بازی Indie است و علاقه زیادی به طراحی بازی ، برنامه نویسی و قصه گویی در بازی ها دارد. او مدیرعامل ، طراح اصلی و برنامه ریز اصلی Nacelle Games ، LLC ، یک استودیوی بازی سازی مستقل است که "ساخت بازی هایی که می خواهیم بازی کنیم" است. جاناتان دارای دو مدرک دانشگاهی است: لیسانس هنر در ادبیات انگلیسی از UNC Charlotte و یک همکار در علوم کاربردی در شبیه سازی و توسعه بازی از کالج مرکزی پیدمونت. او بیش از ده بازی خلق کرده است و به خوبی در هر دو موتور بازی Unity 3D و Unreal Engine 4 مهارت دارد. می توانید او را در توییتر با ایده های مربوط به ساخت بازی همراه با به روزرسانی در مورد پروژه های فعلی خود در میان بگذارید.