لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش مایا: بافت پیشرفته
Maya: Advanced Texturing
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
هنوز هم نتایج حرفه ای که به دنبال آن در رندرهای خود بودید ندارید؟ فراتر از بافت های اساسی بروید. بیاموزید که چگونه با استفاده از یک گردش کار پیشرفته مایا که شامل ابزارهایی مانند Photoshop ، Mudbox و Substance Painter است ، بافت های واقعاً دانه چوب ، چرم ، آجر و پارچه ایجاد کنید. مربی اندی بین مدل های موجود مانند صندلی چرمی و چراغ زمین را به دست می گیرد و نحوه ساخت یک داستان بصری را نشان می دهد که واقع گرایی ظاهری آنها را افزایش دهد. او از ویژگی های دستکاری تصویر در فتوشاپ برای ایجاد بافت های سه بعدی استفاده می کند و نشان می دهد که چگونه می توان آنها را مستقیماً روی مدلهای خود در Mudbox رنگ آمیزی کرد - و در زمان واقعی یک پیش نمایش نهایی مانند رندر دریافت می کند. سپس او به Substance Painter تغییر حالت می دهد و بافت های رویه ای ایجاد می کند که در مایا استفاده می شود. این دوره تمرین عملی و گردش کار جامعی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند تقریباً هر شی object را که در آینده با آن روبرو شوید ، بافت کنید.
موضوعات شامل:
اصول ماورا بنفش li>
بافت کاشی li>
مقیاس گذاری بافت li>
ایجاد نقشه های دست انداز ، خاص و عادی li>
بافت نقاشی li>
صادرات و ارائه نقشه های بافت li>
ایجاد بافت در Substance Painter
استفاده از بافت از Substance Painter به مایا li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
آنچه باید بدانید
What you should know
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
How to use the exercise files
1. مبانی بافت
1. Texture Basics
بافت چیست؟
What is texture?
با اشیاء خود مصاحبه کنید
Interview your objects
2. ماوراء بنفش
2. UVs
مبانی UV در مایا
UV basics in Maya
گردش کار با اشعه ماوراء بنفش
UV workflows
طرح بندی UV
UV layouts
به ماوراء بنفش یا نه به ماوراء بنفش؟
To UV or not to UV?
3. بافت در مایا و فتوشاپ
3. Textures in Maya and Photoshop
مرور مواد مرجع
Review reference materials
سایه ها را از بافت پایه جدا کنید
Remove shadows from the base texture
بافت کاشی
Tile texture
مقیاس بافت
Texture scale
آجر: نقشه برجستگی
Brick: Bump map
آجر: لمس های نهایی را اضافه کنید
Brick: Add final touches
آجر: شروع به رنگ آمیزی دیوار کنید
Brick: Begin coloring the wall
آجر: نقشه ناهمواری های مشخص را ایجاد کنید
Brick: Create spec roughness map
کف چوب: بافت های رنگی
Wood floor: Paint textures
کف چوب: یک نقشه عادی ایجاد کنید
Wood floor: Create a normal map
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
اندی بیین یک هنرمند انیمیشن است که از سال 2002 به تدریس مشغول حرفه ای است.
اندی در حال حاضر سرپرستی انیمیشن اصلی در دانشگاه ایالتی بال است.
تجربه تولید او شامل یک خلبان نمایش تلویزیونی کودکان با استودیوی Xzault ، موسیقی فیلم "Coming Undone" Korn و Barnyard از Paramount Pictures است. او كتاب كتاب ضروري انيميشن 3 و برنامه هاي درسي را براي آكادمي انيميشن Autodesk 2010 نوشت ، و همچنين عضو هيئت مديره MG Collective ، يك گروه اجتماعي گرافيك حركت و انيميشن مستقر در هند است. او در زمینه ارائه محصولات تجسمی برای Zounds مشغول به کار بوده است و تولید کننده پیش نویس کتاب های الکترونیکی کودکان هر Walrus Can Fly است. وی دارای مدرک BFA در هنر از دانشگاه ایالتی Morehead در کنتاکی و MFA در انیمیشن رایانه ای از آکادمی دانشگاه هنر در سان فرانسیسکو است.
نمایش نظرات