لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش VR Motion Graphics با موتور غیرواقعی
VR Motion Graphics with Unreal Engine
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
کشف کنید که چگونه از موتور Unreal برای ایجاد تجربیات غوطه وری واقعیت مجازی استفاده کنید. در این دوره ، نحوه ساخت صحنه ای به سبک حرکت گرافیکی در Unreal Engine را برای استقرار در هدست های VR بیاموزید. برای شروع ، Scott Pagano روند صحیح صادرات مایا و واردات آن را به Unreal پوشش می دهد. سپس او به سراغ مهره ها و پیچ های دوره می رود - ساخت یک سری طرح های کلی که تمام تعامل و منطق لازم برای کار کردن صحنه شما در VR را فراهم می کند. Scott صحنه صحنه سازی برای HTC VIVE و Samsung Gear VR و همچنین استقرار VR در تلفن های اندرویدی را پوشش می دهد. این دوره را با مهارت های ارزشمندی ترک خواهید کرد که می تواند به شما کمک کند برای ساختن محتوای آینده غوطه ور شوید.
موضوعات شامل:
صادرات مایکروسافت FBX
واردات دارایی UE4 li>
مواد و نور li>
ساخت صحنه برای HTC VIVE
ساخت صحنه برای Samsung Gear VR
استقرار واقعیت مجازی در تلفنهای Android
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
فایل های تمرینی
Exercise files
1. نمای کلی دارایی
1. Asset Overview
نمای کلی دارایی
Asset overview
2. صادرات مایا FBX
2. Maya FBX Export
صادرات مش و انیمیشن زنگ
Export bell mesh and animation
صادرات مش و انیمیشن ماشین
Export machine mesh and animation
صادرات مش و انیمیشن هرم
Export pyramid mesh and animation
صادرات مش و انیمیشن روی صفحه نمایش
Export screen mesh and animation
بستر صادراتی
Export platform
اتاق صادرات
Export room
صادرات سنگ
Export rocks
3. واردات دارایی UE4
3. UE4 Asset Import
فایل های FBX را وارد کنید
Import enviromnent FBX files
پرونده های زنگ FBX را وارد کنید
Import bell FBX files
وارد کردن پرونده های FBX دستگاه
Import machine FBX files
پرونده های FBX هرمی را وارد کنید
Import pyramid FBX files
فایل های FBX صفحه را وارد کنید
Import screen FBX files
مونتاژ صحنه
Scene assembly
مواد و نورپردازی
Materials and lighting
4. ساختمان صحنه برای HTC VIVE
4. Scene Building for HTC VIVE
افزونه Steam را فعال کنید
Enable Steam plugin
پایگاه داده BP
Database BP
نمایش متن BP
Text display BP
VR pawn BP: راه اندازی
VR pawn BP: Setup
VR pawn BP: جنبش 1
VR pawn BP: Movement 1
VR pawn BP: جنبش 2
VR pawn BP: Movement 2
VR pawn BP: جنبش 3
VR pawn BP: Movement 3
VR pawn BP: جنبش 4
VR pawn BP: Movement 4
VR pawn BP: متغیر مواد
VR pawn BP: Material variable
مخلوط مواد: راه اندازی 1
Material blend: Setup 1
مجموعه پارامترهای مواد
Material Parameter Collections
مخلوط مواد: راه اندازی 2
Material blend: Setup 2
مخلوط مواد: Setup 3
Material blend: Setup 3
مخلوط مواد: راه اندازی 4
Material blend: Setup 4
مخلوط مواد: راه اندازی 5
Material blend: Setup 5
سطح BP: جعبه محرک
Level BP: Trigger boxes
انیمیشن BP 1
Animation BP 1
انیمیشن BP 2
Animation BP 2
انیمیشن BP 3
Animation BP 3
انیمیشن BP 4
Animation BP 4
انیمیشن BP 5
Animation BP 5
بسته شدن
Wrap up
5. ساختمان صحنه برای Samsung Gear
5. Scene Building for Samsung Gear
افزونه ها را فعال کنید
Enable plugins
BP پیاده VR را اصلاح کنید
Modify VR pawn BP
پیشخوان گیم پد
Gamepad counter
روشنایی را تغییر دهید
Modify lighting
محرک ها را تغییر دهید
Modify triggers
وارد کردن جغرافیایی
Import geo
انیمیشن BP برای ماشین 02
Animation BP for machine 02
انیمیشن BP برای صفحه 02
Animation BP for screen 02
تنظیم صحنه
Scene setup
تنظیمات پروژه
Project settings
6. استقرار VR در تلفنهای Android
6. VR Deployment on Android Phones
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
Scott Pagano رهبر خلاق و تولیدی Neither-Field استودیوی انیمیشن بوتیک مستقر در لس آنجلس است.
کارهای پاگانو حرفه ای گسترده ای از طراحی و اکتشافات فنی را در تعداد بیشماری از پروژه ها برای استودیوها ، مارک ها و مجریان ادغام می کند. متخصص Pagano در زمینه فرآیندهای رویه ای ، توسعه ظاهری و سیستم های واقعی ، با طیف گسترده ای از ابزارهای سنتی CG و همچنین موتورهای بازی و سیستم عاملهای تعاملی از جمله Unreal Engine و TouchDesigner کار می کند.
پاگانو از دنیای طبیعی و انسان ساز الهام می گیرد تا ضمن ایجاد قوس تاریخ هنر و تصویر سازی ، ذهن خود را در ذهن متبادر کند ، زیرا او به تکامل فرهنگ بصری کمک می کند. کار هیچکدام از زمینه ها را نمی توان در www.neither-field.com
نمایش نظرات