لطفا در هنگام پرداخت ، فیلترشکن خود را خاموش نمایید.
لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش بازی خلق شخصیت در مایا
Game Character Creation in Maya
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
مرور کاملی از تکنیک های ایجاد شخصیت برای بازی های ویدیویی یا برنامه های ارائه شده در زمان واقعی داشته باشید. نویسنده Chris Reilly با استفاده از مدل سه بعدی و دارایی های بافت ایجاد شده در مایا و Adobe Photoshop ، مدل سازی ، ساخت متن و انیمیشن کم پلی را پوشش می دهد. این دوره همچنین شامل مروری بر Unity 3 ، از جمله وارد کردن شخصیت ها و ساخت انیمیشن های تعاملی با ویرایشگر اسکریپت است.
موضوعات شامل:
هندسه بهینه سازی ، اکسترودر و مجسمه سازی li>
مدل سازی سر و بدن یک شخصیت li>
نگاشت UV و سر و بدن li>
آینه سازی و ایجاد بافت li>
تنظیم اسکلت li>
تقلب سر و بدن li>
نقاشی با وزنه اتصال پوست li>
کنترل انیمیشن با اسکریپت در Unity
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید
What you need to know before watching this course
درک دارایی بازی
Understanding game asset creation
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. مرور اجمالی ابزارهای مدل سازی مایا
1. Overview of Maya Modeling Tools
تنظیم پوشه های صحنه (مایا و وحدت)
Setting up scene folders (Maya and Unity)
هندسه بهینه سازی
Optimizing geometry
با استفاده از تقارن
Using symmetry
هندسه اکسترود
Extruding geometry
هندسه مجسمه سازی
Sculpting geometry
وارد کردن طرح مرجع
Importing reference sketches
2. ایجاد شخصیت حشرات: مدل سازی بدن
2. Insect Character Creation: Modeling the Body
مدل کردن سر و بینی
Modeling the head and nose
ایجاد دهان
Creating the mouth
دستکاری چشم
Crafting the eyes
ساختن بدن و بال
Building the body and a wing
تشکیل اندام
Forming the limbs
افزودن لمسهای پایان
Adding finishing touches
3. ایجاد شخصیت حشرات: بافت
3. Insect Character Creation: Texturing
نمای کلی نقشه برداری UV
UV mapping overview
نقشه برداری اشعه ماوراء بنفش قطعات بدن
UV mapping the body parts
UV صورت را نقشه برداری می کند
UV mapping the face
بسته بندی نقشه برداری UV
UV mapping wrap-up
آینه کاری
Mirroring
بافت
Texturing
نقشه برداری عادی
Normal mapping
4- ایجاد شخصیت حشرات: تقلب و انیمیشن
4. Insect Character Creation: Rigging and Animating
تنظیم اسکلت
Setting up the skeleton
ساخت ستون فقرات
Building the spine
به پایان رساندن اسکلت
Finishing the skeleton
سفت کردن پاها و پاها
Rigging the legs and feet
تسمه پیچاندن
Rigging the torso
سلاح های دست و دست
Rigging the arms and hands
قلاب صورت و سر
Rigging the face and head
بسته بندی تقلبی
Rigging wrap-up
اتصال پوست و رنگ آمیزی وزن
Skin binding and weight painting
انیمیشن در مایا
Animating in Maya
5. وارد کردن به وحدت
5. Importing into Unity
کاوش در رابط Unity
Exploring the Unity interface
وارد کردن شخصیت و انیمیشن به Unity
Importing character and animations into Unity
کنترل انیمیشن ها با اسکریپت ها: کنترل شخصیت شخصیت سوم
Controlling animations with scripts: Third-person character controller
کنترل انیمیشن ها با اسکریپت ها: کنترل کننده دوربین شخص سوم
Controlling animations with scripts: Third-person camera controller
ساخت انیمیشن خواندن و نوشتن با استفاده از ویرایشگر UnityScript
Making read/write animations using UnityScript Editor
کنترل اسکریپت ها با رویدادهای انیمیشن
Controlling scripts with animation events
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
کریس ریلی متخصص مدل سازی مالی و مربی با تجربه اکسل است.
کریس پیشینه ای در امور مالی شرکت، مشاوره و سهام خصوصی دارد. در سال 2020 او Financial Modeling Education را تأسیس کرد، وبسایتی که به آموزش متخصصان امور مالی اختصاص داده شده است تا مدلهای مالی را به روش درست، بدون سردرگمی و ناامیدی معمولی بسازند. کریس مستقر در منطقه شهری دنور، مدرک حسابداری را از دانشگاه ویلانوا دریافت کرد.
نمایش نظرات