لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Unreal Engine: Game Terrain Techniques
Unreal Engine: Game Terrain Techniques
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید زمان و تلاش خود را برای طراحی زمین در بازی های خود صرف کنید. در این دوره، جوئل بردلی مزایای استفاده از زمین در بازیها را نشان میدهد و اینکه چرا داشتن مفاهیم و اطلاعات پسزمینه در زمینها تنها میتواند به شما در ایجاد مناظر مفید برای هر دو جنبه بصری و قابلیت بازی کمک کند. جو نشان می دهد که چگونه ابزارهای موجود در Unreal می توانند به پاسخ به سؤالاتی مانند: زمین ها در داخل Unreal چگونه ایجاد می شوند؟ چگونه زمین هایی را که برای پروژه خاص ما کار می کنند، مدیریت و ایجاد کنیم؟ هنگام رنگ آمیزی بافت ها یا پر جمعیت کردن مناظر خود باید به چه اصولی فکر کنیم؟ و به جای استفاده از یک مدل درس مبتنی بر پروژه، جو تمام این اطلاعات را به گونهای ارائه میکند که میتواند در هر پروژهای که ممکن است در آینده برای کار روی آن فراخوانده شوید، اعمال شود.
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
چرا مناظر برای بازی مهم هستند
Why landscapes are important for games
1. مناظر در غیر واقعی
1. Landscapes in Unreal
راه اندازی دگرگونی های زمین
Setting up the terrain transformations
درک بخش ها و اجزای بازی
Understanding sections and components for games
2. مدیریت زمین
2. Managing the Terrain
ایجاد یک زمین دور جدید جدید
Creating a new far distance terrain
وضوح زمین برای گیم پلی
Terrain resolution for gameplay
3. جزئیات مجسمه سازی برای Archviz
3. Sculpting Detail for Archviz
با استفاده از ابزار Sculpt و Smooth
Using the Sculpt and Smooth tools
ایجاد رمپ ها و صاف کردن زمین های خشن
Creating ramps and flattening rough terrain
افزودن فرسایش به مناظر
Adding erosion to the scenery
چگونه مش های استاتیک می توانند در ساخت زمین کمک کنند
How static meshes can aid in terrain building
4. رنگ آمیزی بافت و مش
4. Painting Textures and Meshes
مواد منظره می توانند بازی ها را تقویت کنند
Landscape materials can enhance games
با استفاده از ابزار رنگ آمیزی
Using the paint tools
جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.
جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.
در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.
نمایش نظرات